Ilman seksiä yhden yön jutussa

Lellunen1

Mitä pitäisi naisen ajatella... Pokasin baarista kivan miehen, oltiin jatkoilla ja tultiin mun kämpille sen jälkeen. No unihan siinä tuli. Aamulla sitten jotain pientä säätöä ja romplausta ja olisin halunnut enemmänkin mutta mies sanoi muistaakseni että se on väärin.. tai vastaavaa. Okei.. sit oltiin iltaan asti yhes ja hän antoi puhelinnumeron ja jotai viestiteltiinkin ja sovittii et nähään mut ei päivästä mitään. Onks se kiinnostunu vai ei?? :)

8

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okei.. sit

      Eiköhön tässä miehen hajuaisti toiminut niinkuin pitää.
      Mullekin on pari kertaa käynyt niin, etä naisen haju vie halut ja keksin hätävalheen etten loukkaisi naista..

    • Söi käden poikki

      Oisko aamun tullen tullu katumapäälle?

    • Mies445486

      Ei kaikki miehet halua heti ekalla kerralla vaan pitää olla enempi tutustuneempi kumppaniinsa. Eli luulen että kyseessä ei ollu playeri vaan kiltti ja uskollinen mies. Kuulostele pari viikkoa, siitä tilanne selviää ! :)

    • Samoilla linjoilla kuin ed. mies voi olla tosissaan liikkeellä, eikä mitään yhden yön juttua hakemassa. Joillakin ihmisillä kunnioituksen ja tunteen pitää ehtiä kehittyä ennen seksiä, jotta voi alkaa pidemmän suhteen. Puhumalla asiat selkenee, siihen kannattaa panostaa.

      • mek

        Joskus teini-iässä saattoi odottaa muutaman viikon mutta ei enää aikuisena ja kun nykyisen naiseni tapasin ravintolassa ja sovittiin tapaaminen seuraavalle päivälle niin ollalla sai seksiä ja siitä se lähti enkä ole katunut päivääkään ja yli 20v kimpassa oltu.


    • dgdsg

      kuten sanoit mies oli kiva. ehkä jopa olikin sitä eikä vaan esittäny ja halusi vakavempaa eikä aloittaa suhdetta heti seksillä. onhan se kiva eka tutustua ja sitten vasta harrastaa..

    • 346tgr

      Joo, ei kaikki miehet ekalla tapaamisella vielä halua. Luulisi teidän naisten tämän ymmärtävän, koska teistä ajattelee samalla tavalla kuitenkin suurempi prosentti kuin miehistä. Jos pilkkua viilataan, niin voiko muuten käyttää termiä "yhden yön juttu" jos minkäänlaista seksiä ei harrasta?

    • VoB

      Minulle (mies) on käynyt hiukan samalla tavalla, menimme aivan ihanan naisen kanssa hänen luokseen jatkoille ja juttelimme pitkään. Lopulta aamuauringon sarastaessa hän houkutteli minua sänkyynsä, mutta itse kieltäydyin niin kohteliaasti kuin mielestäni pystyin. Se oli varmaan elämäni kovimpia paikkoja, mennä nyt kieltäytymään seksistä, mutta en halunnut pilata hyvää fiilistä mikä minulla oli sillä hetkellä. Ilta ja yö oli ollut todella miellyttävä, enkä vain halunnut päättää sitä niin. Kävellessäni kotiin kyllä nauroin mielessäni, että ei sitä joka poika moiseen pystyisi, sen verran asia jäi polttelemaan... Mutta olin tyytyväinen päätökseeni ja hyvään oloon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3509
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2929
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2069
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1837
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      272
      1341
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe