Kapsahda Katajan kannalle?

paprut

Katajan vaalityö turhaa jos totuus tulee esiin mutta tuleeko liian myöhään Katajalla tuomio Jämsänkosken työttömyyskassan väärinkäytöstä 2000-2003 sai ehdonalaisen 3-4kk miksi ei totuutta lehdistö huomioi.
Jos olen väärässä vastaan siitä.

22

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paprut 16

Uskon että iltapäivälehti kertoo totuuden.

• hupulipersu

Pekka on Jämsän persujen ikioma hupulipoju.
        Tottunut syömään yhteisestä pöydästämme.

• ???
        hupulipersu kirjoitti:

Pekka on Jämsän persujen ikioma hupulipoju.
        Tottunut syömään yhteisestä pöydästämme.

Miksi Kataja piti poliittista hiljaiseloa 2000 alussa?

• höpönpöpöttäjä
        ??? kirjoitti:

Miksi Kataja piti poliittista hiljaiseloa 2000 alussa?

Vain hoopo antaa Pekan hööpöttää itseään.

• Jämpsäläinen

Mitä tekemistä Katajan vaalimainoksen Kreikka jutuilla on Jämsäläisen päätöksenteon kanssa? EI YHTÄÄN MITÄÄN !!! Pelle koko Pekka. Perus-Populisti.

• Metsontassu

Minulla on selkeä valintatilanne. Joko Hannu Weijo tai Heikki Paavuori. Kyse ei ole kunnallispolitiikasta, vaan osaamisesta myös yrityspuolella.

Näistä Paavuoren Heikki on Perussuomalaisten listoilla sitoutumattomana. Weijo Keskustan. Eli ei kunnallispoliitikassa puoluesidonnaisuus ole mikään liekanaru. Järkeviä ja oman asiansa osaavia sinne valtuustoon pitää valita.

• Kataja kojäämä

Weijolla on tuoreena eläkeläisenä aikaa.
        Paavuori voi ajautua hankalaan tilanteeseen, jos ajaa työssä yhtä ja perussuomalaisryhmä valtuustossa jotain toista virkamiesvihamielistä linjaa.

Luottamustehtävät jaetaan ryhmille. Kepu saa pari hallitus ja lukuisia lautakuntapaikkoja. Ne voi jakaa osaamisen ja kiinnostuksen mukaan.
        Marginaaliselle perussuomalaisille jää yksi jämälautakuntapaikka, on sitten ympäristö tai sivistyslautakunta. Sen käyttää joka tapauksessa Kataja, on sitten valtuutettu tai varasellainen.

• Teesi-Taavi

Hepposia ja outoja on minun mielestäni kaikki nämä teesit:

-Kreikka ja muut hupulimaat syövät sinunkin pöydässäsi.
      -Ei enää hööpötetä, jotain voi tehdäkin.
      -kaupungin maanhankinnassa pakkolunastukset lopetettava.
      -Lääkäri-sairaanhoitajatyöpari palautettava Jämsänkoskelle.

Mitäköhän kreikan hupuloinnille kunnanvaltuutettu aikoo tehdä? Ja jos aikoo, niin eiköhän se aika mene ihan oman kunnan asioiden hoidolta hukkaan.

Tuo hööpötys ei ainakaan minulle aukea ollenkaan. Mitähän se mahtaa olla?

Tietääkseni Jämsässä ei ole paljon maita ainakaan viime aikoina pakkolunastettu, mutta se mahdollisuus on laissa määritelty kuntien oikeudeksi, joten tuskin sitä lakia muutetaan, vaikka Kataja valittaisiin kaupunginvaltuustoon. Osoittaa joko hyvin huonoa tiedontasoa, tai yritystä tällä tavalla kalastella tyhmiltä ääniä.
      Ilman tuota lakia kaupunkien kehitys voitaisiin estää tai sitä jarruttaa määräämällä veronmaksajille kaupungin kannalta tärkeistä maa-alueista järjettämiä hintoja.

Lääkärisairaanhoitajalla selvästi yritetään kalastella tyhmiltä ääniä. Jokainen tietää, että mitään tämän tapaista toimintaa ei muutaman kilometrin päähän terveysasemasta ja sairaalasta ikinä enää tule.

• Metsontassu

Heh. Vielä on aikaa huomiseen sunnuntaisin asti muodostaa näkemyyksiä. Pekka on ihan OK kaveri. Tunnen hänet ainakin ulkonäöltä. Että sikäli tämä parjausketju on asiaton Pekkaa kohtaan.

Minä ainakin arvostan enemmän seutukuntaan liittyvää kokonaisnäkemystä. Valtakunnantasoista. Eli valintani tulee kohdistumaan heihin. Hagrenin Arikin on päässyt listoilleni. Toimittaa yrittäjänä lämmitysöljyäkin. Ari toimii myös Jämsän Yrittäjien puheenjohtajana, jota hommaa minäkin aikoinaan hoidin nelisen vuotta, ja tosi hyvässä yhteitysössä Jämsän kaupungin sekä Jämsekin kanssa.

Saispa valita oman parlamentin Jämsän valtuustoon :-)

J-P

• Anonyymi

mahtaako tämä liittyä jotenkin murhayritykseen...

• Anonyymi

Onko jämsänkoskella ollut ja onko oma työttömyyskassa?

• Anonyymi

Kysymys taitaa olla työttömien yhdistyksestä, joka on ihan eri asia kuin työttömyyskassa. Aloittaja on tainnut tulla takki auki retostelemaan asiaa, josta ei näy tietävän eikä ymmärtävän yhtään mitään. Pitää näköjään päästä vain haukkumaan muita.

• Anonyymi

Aika kaukaa kaivellaan nyt ketjuja....

Mutta oli miten tahansa, niin Pekka(kin) on käyttänyt poliitikkona ääntä ja pitänyt asialleen edullisia ja Jämsän kannalta usein täysin epäolennaisia (populistisia) aiheita valtuustossa.

• Anonyymi

Taitaa näköjään tämä paskamaha olla itse kriminaali.

• Anonyymi

Taitaa näköjään tämä paskamaha olla itse kriminaali<-- OLEN HINTTIHOMO

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa näköjään tämä paskamaha olla itse kriminaali<-- OLEN HINTTIHOMO:Onko jämsänkoskella ollut ja onko oma työttömyyskassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole rauhassa, ei se nykyään ketään hätkäytä.

• Anonyymi

Persut kurkotteli kuuta taivaalta, ja Katajaan kapsahti. Ei se vaan aina unelmat toteudu.

• Anonyymi

Onko perää että Pekka on muuttanut naapurikuntaan?

• Anonyymi

Joka puolue tekee rötöksijä ja vielä pahempija.

• Anonyymi

Mitenkäs tämäkin hyväntekeväisyys yhdistyskin kusetti

• Anonyymi

Kukaan ei hakeudu yhteisistä asioista päättään, ilman oman edun tavoittelua, jos näin ei olisi, niin ei olisi korruptiotakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2100
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      290
      1899
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      341
      1732
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1584
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      98
      1495
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1281
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1113
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1069
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1038
    Aihe