Mitä käytätte lintuhäkin pohjalla, sanomalehteä, hiekkaa ??
Olen pitänyt aina sanomalehteä, mutta kun linnut ovat kovia kylpemään niin lehti on aina märkänä ja haisee inhottavalle.
Vinkkejä??
mitä häkin pohjalle?
2
600
Vastaukset
- -N&U-
Yleensähän käytetään sanomalehteä pohjalla, mutta hiekkaa käytetään myöskin. En sitten tiedä, että onko järkevää veden takia vaihtaa sanomalehti hiekkaan? Se on sitten vaikeampi putsata kun on kastunut. En usko, että kauheaa hajua ilmenee jos vaihdat sanomalehden päivittäin.
- Ayse20
Hei =)
Kyselit että mitä häkin pohjalle... itse käytän linnuillamme mörtti röpöä ("puuhaketta") häkki on todella pitkään puhdas eikä vesi kastele häkkiä ikävän näköiseksi, kaiken lisäksi häkki on helppo puhdistaa. mörtti röpöä saa eläinkaupoista ja esim. stockmannin eläinosastolta. kokeile ihmeessä vaikka yksi pussi, hinta noin 9€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954