Pieni tarina

Puhelimeni soi.
Se olit näytön perusteella ja sovitusti Sinä. Nopein askelin menin parvekkeelle ja pudotin avaimen sinulle.

Sydämeni hakkasi ja alapäässäni tykytti. Olin odottanut tätä tapaamista ehkä enemmän kuin aikaisempia.
Äänet käytävästä kantautuivat korviini ja kun avain alkoi kolista ovessani, en kyennyt edes naurahtamaan lapsenomaiselle odotukselleni.
Tulit sisään. Katsoit silmiini ja minä vain hymyilin, en tervehtinyt muulla tavoin.

Kuljin ruokailuhuoneeseen ja asetin sinut istumaan lempein, mutta hieman vaativin ottein tuoliin.
Päälläni oli tummanvioletti asu, jossa tunsin ainakin itseni seksikkääksi.
Tuoli oli laitettu siten, että halusin sinun näkevän peilin kautta tiettyjä asioita.
Yritit jo malttamattomasti hyväillä käsilläsi minua, mutta halusin estää sen.
Tulin taaksesi hitaasti. Hengitin niskaasi tiiviisti ja aloin käyttää kieltäni aluksi härväävästi niskallasi, kaulallasi, sitten korvillasi.
Olisin halunnut hypätä syliisi heti, mutta jostain syystä aloin nauttia asian pidentämisestä. Etenkin, kun huomasin sinun hengityksesi kiihtyvän ja etumuksesi pullottavan.
Hyväilin hartioitasi, koko yläkroppaasi. Laitoin käteni T-paitasi alle tuntien kuuman ihosi. Kiertelin käsiäni ympäriinsä, ikään kuin en olisi saanut koskea sinuun vuosi kausiin.
Nostin paitaasi ylös päin ja pyysin sinua riisumaan omat housusi. Minunhan se olisi pitänyt tehdä, mutta halusin nähdä hieman kiihotuksesta tärisevät kätesi, jotka kuitenkin määrätietoisesti auttoivat sinua paljastamaan minua kiihottavan näyn esille.

Kullisi suorastaan pongahti housuistasi ja näky kiihotti minua yhä enemmän.
Istuit jälleen samassa asennossa tuolissa ja hieroin rintojani yläselkääsi vasten. Nännini olivat todella kovana ja en voinut enää hallita raskasta hengitystäni.
Käännyin eteesi ja annoin rintani käsiisi.
Tuntui aivan jumalattoman hyvältä kun puristelit rintojani ja kun laskin asua siten, että saatoit ottaa rintani suuhusi olin jo aivan kuumissani. Kielesi lipoi nännejäni kiihkeästi vuorotellen samalla kun puristelit niitä hemmetin hyvillä käsiesi otteilla.
Laskeuduin vasta tässä vaiheessa alas siten, että saatoin tuntea kovan kyrpäsi osittain reisilläni, osittain pepullani.

Tarrauduit pakaroihini ja liikuttelit minua ronskin ottein. Märkä pilluni osui reisiisi ja osittain kyrpääsi.
Voi, että kuinka olinkaan kaivannut kyrpääsi. Olisin halunnut nousta sen päälle ratsastamaan heti, mutta irrottauduin otteestasi ja asettauduin kyykkyyn eteesi siten, että näit varmasti kroppani.
En tarttunut kyrpääsi kädelläni ollenkaan, vaan kosketin sitä kielelläni minkä ilman käsiäni pystyin.
Tunnuit nauttivan siitä. Kieleni vaelteli terskasi alapuolella ja katsoi sinua silmiin. Silmäsi olivat kiimasta utuiset ja suusi avoinna huohottavasta kiimasta.
Käytin kyrpääsi vain muutaman kerran huulieni välissä. Olisit varmaan mielelläsi lauennut siihen, mutta en halunnut sitä vielä.

Nousin ylös selin sinua kohti. Keikistelin pakaroillani, joita vatvoit jo hullun lailla.
Istuin päällesi siten, että saatoit nähdä irstaan pilluni peilistä.
Kohotin peppuani ja levitin sormillani pilluani, jotta saisin vihdoin kyrpäsi sisääni.
Minun ei edes tarvinnut laskeutua kunnolla päällesi, kun autoit kädet pakaroillani työntymään sinun kyrpäsi ympärille.
Otin polvistasi tukea ja aloin nautiskella kyrpäsi ihanuudesta.
Saatoimme molemmat nähdä peilistä ilmeemme ja kaiken muun.

Otit rintani käsiisi ja huohotit.
Otit kiinni pakaroistani ja huohotit.
Oli erittäin kiihottavaa kuulla äänesi. Se teki minusta yhä kiimaisemman.
Ojensin selkäni vatsaasi kohden siten, että saatoin koskettaa klitoristani.
Huohotin ja ratsastin päälläsi. Sinä työnsit kyrpääsi pilluuni yhä voimakkaamin ja voimakkaammin.

Näky peilistä, hipaisu omalla sormellani klitorikselleni ja sinun kyrpäsi sisälläni saivat aikaan voimakkaan orgasmin alun.
Nostit minua yhä tihenevämpään tahtiin ylös ja alas.
Sinä suorastaan aloit pitää korisevaa ääntä ja silloin räjähdin orgasmin kourissa päällesi. Selkäni vääntyi karrelle ja tunsin kroppasi liikkeistä kuinka sinäkin kouristelit orgasmisi vallassa.
Sykähtelin päälläsi orgasmin jatkumossa. Sydämeni hakkasi ja koin tarvetta nousta pois päältäsi, koska kaikki lihakseni olivat hapoilla.
Nousin päältäsi pois kuin maratonin jälkeen ja kellahdin lattialle, osittain jalkojesi väliin.

Sinäkin haukoit henkeäsi kuivin huulin.

Tätä kannatti odottaa.

4

4654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3 <3 <3

      Mahtava tarina ! Rakastan sitä kun ihmiset eivät käytä oksettavia sanoja "pillu, penis, kalu, peppu" ja muita "pehmeitä"! T

    • Anonyymi

      Wau, mikä Nainen :)

      • Anonyymi

        Soitit ja sanoit, että olen ajatellut seksiä kanssasi. Sanoit, että se on ollut ilmassa jo kauan, epäsovinnaisuudesta huolimatta.
        Kysyit puhelimessa, mitä haluaisit tehdä minulle juuri nyt jos olisit täällä. Nivusissa tuntui värinää. Halusin sen tapahtuvan.
        Aikaisemmin jo, punaisessa kireässä hellepaidassa pursuavat rintasi toivat sudennälän, kun kannoit ne silmieni eteen ilman rintaliivejä. Emme olleet kahden talossa, mutta hiippailit luokseni, kannoit silmieni iloksi nuo syötävät kannut.
        Suuret nännit piirtyivät houkuttelevasti ohuen kankaan läpi. Tulit kuin vahingossa, sinun piti tuoda jotain minulle. Se oli tekosyy, halusit sytyttää minut. Teit sen.
        Oli pakko ottaa tissi käteen, toinen. Kuin varmistaakseni että ne olivat todelliset. Olivat ne.
        Et voi enää perääntyä. Et voi vain sanoa, että näen unia siitä.
        Märät päiväunet ovat elämän suola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitit ja sanoit, että olen ajatellut seksiä kanssasi. Sanoit, että se on ollut ilmassa jo kauan, epäsovinnaisuudesta huolimatta.
        Kysyit puhelimessa, mitä haluaisit tehdä minulle juuri nyt jos olisit täällä. Nivusissa tuntui värinää. Halusin sen tapahtuvan.
        Aikaisemmin jo, punaisessa kireässä hellepaidassa pursuavat rintasi toivat sudennälän, kun kannoit ne silmieni eteen ilman rintaliivejä. Emme olleet kahden talossa, mutta hiippailit luokseni, kannoit silmieni iloksi nuo syötävät kannut.
        Suuret nännit piirtyivät houkuttelevasti ohuen kankaan läpi. Tulit kuin vahingossa, sinun piti tuoda jotain minulle. Se oli tekosyy, halusit sytyttää minut. Teit sen.
        Oli pakko ottaa tissi käteen, toinen. Kuin varmistaakseni että ne olivat todelliset. Olivat ne.
        Et voi enää perääntyä. Et voi vain sanoa, että näen unia siitä.
        Märät päiväunet ovat elämän suola.

        Suurin piirtein on lähtöisin 50 000 vuoden takaa vitsaus, että naaraan tussun nähdessään, tai haistaessaan, uroksen suvunjatkamiseen tarkoitettu ruumiinosa aktivoituu ja valmistautuu suvun jatkamiseen hyvinkin
        lyhyellä varoitusajalla.
        Tätä pidetään luonnollisena asiana. Onneksi olen luonnollinen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe