.. vielä n. v.2000 normi ruumiinlämpöni oli n. 36,4-36.6 .. Romahti alle 36:n 2003 kera voimakkaan väsymyksen, ja hirveän palelun alimmillaan, joka oli 35.4 . Koitin hakea apua lääkäriltä kun epäilin kilpirauhasvaivaa; laittoikin tyroksiinia, joka auttoi reilun kuukauden, ja sen jlkn sama jatkui. Olin vuorotyössä, vaativassa sellaisessa ja väsynyt kuin vanha loppuunajettu ravikaakki, vaikka ikää oli tuolloin vasta 27v. Vaihtelin asuinpaikkaa usein töiden vuoksi, liikuin, söin terveellisesti.. V. 2005 leikattiin vaikea prolapsi selästä,, virheellisesti, 2006 korjaus, tuloksetta. Paljon oli silti tekemistä, väsymys ja palelu jatkuivat. 2008 huomasin, että erityisesti raajat olivat jääkylmät koko ajan. 2010 muutimme vuodeksi (Luojan kiitos VAIN) hometaloon, jolloin homma levahti käsiin; nyt muuton jälkeenkin alkaa kolmas vuosi kun sairastan lähes tauotta flunssaa kaikki kylmät kaudet. Tänä vuonna Tauti on alkanut aiemmin kuin koskaan; viime keväänä päättyi myöhemmin kuin koskaan. Syön terveellisesti, ajan invaliditeetistani huolimatta enduroa (tällä hetkellä selkäydinahtauma ja toistaiseksi tunnistamaton hermostosairaus) ja opiskelen uutta ammattia.. Auttavatko probiootit muka tähänkin? Ostin silti tänään elämäni ekan AB-piimän ja bulg.jogurtin...
Too Cool ;..(!!! Auttakaa!!!!
Muusikkomimmi-75
1
60
Vastaukset
- sama kuin edellä
.. voi valtava vastausten määrää.. unohtakaa koko juttu.. ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882