kiinnostaisi tietää, onko täällä ketään jolla poissaolo epilepsia ollut vuosia etkä ole sitä tajunnut ennekun sitten joskus.. eli , miten nuo kohtailut ovat vaikuttaneet arkeesi? kongnitiivisiin taitoihin, onko fyysisiä tai pysyykkisiä oireita joita vuosia ollut ja joiden syytä ei ole keksitty, ennekun sitten epilepsia dg n saatuasi?
Itselläni outoa uupumusta, lihas sätkyjä levossa, pää ja muisti on ihan katastrofaalinen, huimaus jaksoja ja puutumisia sielä täällä sekä outoja näköhäiriöitä.. nyt vanhimmalle lapsellemme on saatu dg epilepsia ja on kuulema helposti periytyvää tyyppiä, ja meillä ei miehenkään puolelta ole ko.sairautta. minulla vain näitä kummallisuuksia, joita ei ole osattu selittää millään... mietin että voiko minun ikäiselläni olla poissaoloepiä, olen 43- vuotias..
huippua olisi jos joku osaisi vastata!!
millainen olet pitkään hoidotta oireillut?
annikki- tähti
1
92
Vastaukset
- epinen54
Varaa aika neurologille. Toki ikäiselläsi voi olla epiä joka oireilee poissaolokohtauksin, miksi ei voisi olla?
Oireilusi sopii toki muihinkin neurologisiin sairauksiin, eli se oikea osoite on joka tapauksessa neurologi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122707- 1771799
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241500
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006