kiinnostaisi tietää, onko täällä ketään jolla poissaolo epilepsia ollut vuosia etkä ole sitä tajunnut ennekun sitten joskus.. eli , miten nuo kohtailut ovat vaikuttaneet arkeesi? kongnitiivisiin taitoihin, onko fyysisiä tai pysyykkisiä oireita joita vuosia ollut ja joiden syytä ei ole keksitty, ennekun sitten epilepsia dg n saatuasi?
Itselläni outoa uupumusta, lihas sätkyjä levossa, pää ja muisti on ihan katastrofaalinen, huimaus jaksoja ja puutumisia sielä täällä sekä outoja näköhäiriöitä.. nyt vanhimmalle lapsellemme on saatu dg epilepsia ja on kuulema helposti periytyvää tyyppiä, ja meillä ei miehenkään puolelta ole ko.sairautta. minulla vain näitä kummallisuuksia, joita ei ole osattu selittää millään... mietin että voiko minun ikäiselläni olla poissaoloepiä, olen 43- vuotias..
huippua olisi jos joku osaisi vastata!!
millainen olet pitkään hoidotta oireillut?
annikki- tähti
1
121
Vastaukset 1
- epinen54
Varaa aika neurologille. Toki ikäiselläsi voi olla epiä joka oireilee poissaolokohtauksin, miksi ei voisi olla?
Oireilusi sopii toki muihinkin neurologisiin sairauksiin, eli se oikea osoite on joka tapauksessa neurologi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4162001- 1831512
- 1491467
- 1231376
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291176Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.244937- 113907
- 67752
- 26675
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124655