Anus Mulkvist Aagim haukkui suomen vanhukset!
--------------------------------------------------------------------------------
Virolainen vanha luuska haukkuu suomalaisia vanhuksia sairaiksi, koska he äänestävät Risto_Mattia tanssikisassa.
"
Anu Saagim on antanut kipakoita mielipiteitään miehensä Ristomatti Ratian tanssahtelusta Tanssii tähtien kanssa -kisassa
Eikä Ristomatti Ratia ole ainoa, joka on joutunut kokemaan Saagimin terävän kielen.
Saagim on näet ehtinyt haukkua suomalaisnaiset rumiksi ja suomalaisäidit liian tunnollisiksi.
MTV3:n Viihdeuutisille Saagim arvelee Ratian äänestäjien olevan eläkeläisiä.
- Puolet kansasta on eläkeläisiä ja he ovat Ristomatin puolella. Suomessa, kuten Eestissäkin, vanheneminen on sairautta ja vanhukset luokitellaan sairaaseen ihmisryhmään. Nyt vanhempi kansa on tullut Ristomatin taakse ja haluaa näyttää. Vanhat mummot ja äijät äänestävät häntä, Saagim uskoo.
Saagim aikoo tulla seuraamaan paikan päälle tanssiohjelmaa, jos Ratia tanssii finaaliin asti kahden parhaan joukkoon.
- Paha paha kuningatar saapuu Tallinnasta, joten jos ette halua nähdä minua Suomessa, älkää äänestäkö Ristomattia. Muuten pääsen jälleen Suomeen ja haukkumaan suomalaisia naisia, Saagim heittää."
Anus Mulkvist Aagim haukkuu suomalaiset vanhukset!
Et akka tule tänne!
4
172
Vastaukset
- okkigaam
Anu ei itse hoitanut poikaansa, joten olisi vain hipihilja.
SUOMALAISEN NAISEN KOSTO ON KAUHEA. Siinä Ristomatti on siais kärsijänä. - Virotar-
Rehellistä puhetta "anukselta. Suurin osa suomi mammoista on tuksun näköisiä
- tajusi olevansa sair
Olisin anuna ihan hiljaa, kun ruttunaama alkaa itsekin olla eläkeiässä.
- Anonyymi
Ei ole saakimilla varaa haukkua Suomi-naisia kun hänellä itsellä peilikuva on aika karmea. Vai käyttääkö vääristäviä peilejä ja rajusti kuvankäsittelyä some-julkaisuissaan? Sagimilla likempänä 70 vuotta kuin 50 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769