Muhoksella kyllä ihmeellistä tuo metsästysseurojen homma. Yli puolet joka seurassa vanhoja ukkoja. Ei mitään mahollisuuksia oo päästä mihinkään seuraan jäseneksi. Kateus toisia seuroja kohtaan kukoistaa, ja riidellään asiasta kun asiasta. Tuo hirvenmetsästys on pistäny pilalle muhoslaiset metsästysseurat. Ite en välitä yhtään koko hirvestyksestä ja se lihaki on niin s****nan pahan makusta. Yritin kysellä josko johonki seuraan pääsis. Vastaus tyly: ET. sanoin että hirvenlihajaolle en oo tulossa eikä kiinnosta sen metsästys. vastaus ET SILTI PÄÄSE. Olisin valmis tekemään oikeasti arvokasta riistanhoitotyötä seuralle. vastaus ET KELPAA.
Kaiken lisäksi valtion maatki on metästysseurat haalinut itelle.
On se tyrnävällä helppoa kun on 1 seura, ja kaikki paikkakuntalaiset tervetulleita jäseneksi.
Sairasta mielivaltaa. Tapetaan nuorilta metsästäjiltä into lajiin. Mitäs sitte kun nämä nykyset "äijänkäppyrät" kunnalliskottiutuu. josko sitte otetaan
metsästysseuroista
mehtämies muttei voi
1
1382
Vastaukset
- pl'äää
Asiahan on niin kuin sinä sen mainitset. Tahtoo olla monessakin paikkaa. Ei sitä kato oteta maattomia. Minun mielestäni olisi todella hyvä, jos suomesta poistettaisiin kaikki seurat, laitettaisiin metsästävää henkilöä kohden suur-riistallle rajoitus, vaikka yksi yksi hirvi per metsästävä talous, pienriistalle myös oma vaikka muutama teeri tai metto ja jokunen kyyhky ja vesilintu.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202830Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3502486Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o422252Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262252Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581838Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121362Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181359- 711254
- 551210
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61183