Sellainen sanontahan on, että Lontooseen kyllästynyt on kyllästynyt elämään. Minä en vain sinne halua, koska minulla ei ole opiskelijana varaa sinne matkustaa, enkä halua matkustaa kenenkään siivellä. Eräs minulle läheinen henkilö olisi vienyt minut matkalle Lontooseen, mutta tyrmäsin sen. En myöskään harrasta mitään sellaista, jonka harrastajille Lontoo on paratiisi.
Olenko muka kyllästynyt elämään kun en halua Lontooseen?
2
156
Vastaukset
- chromecoma
Tuskinpa. :) Lontoo on tosiaan nykyään hieman trendikohde. Ehkä on aika suunnata muualle. Maailma vain rajana. Veni, vidi, vici!
- Kyllästymätön
Perustelitkin jo tuossa, mikset sinne halua. Ihan hyvä perustelu. Et kuitenkaan voi väittää kyllästyneesi Lontooseen, jos vastahankaisuutesi johtuu vain varojen puutteesta. Oletko joskus ollut siellä? Jos et, niin et voi myöskään olla kyllästynyt siihen... Et siis ole kyllästynyt elämään, hyvä juttu! Kun saat opiskelusi päätökseen ja toivottavasti työpaikan, niin voit sitten alkaa harrastamaan myös matkailua; hyvin ehdit! Maailmassa paikkoja riittää, Lontooseen ei kenenkään tietysti ole pakko mennä. Vaarallistakin se on, voi tehdä mieli mennä uudestaan :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133