Renkaan nastoitus

Joko nastamiehet on nastoittanu kesärenkaansa, jotta on talvi ja turvallinen rapina?

7

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua tarvitaan

Kahden kuukauden perästä on juhannus ja alkaa talvi lähestyä, silti nastarenkailla teiden jauhaminen pölyksi jatkuu. Olisiko viranomaisista apua tilanteen korjaamiseksi?

• teinit on tyhmiä

Poika, sivuteillä on paksusti jäätä ja vieläpä perkeleen liukasta sllaista, mutta eihän toria ympäri ajeleva teini sitä voikkaan ymmärtää.

• säälittävää

No, tuossa kurkkasin aloittajan kirjoitushistoriaa, niin ei voi muuta kuin suositella hankkimaan joku oikea harrastus ja aloittamaan säännöllinen liikunta.
      Ja vielä aikuinen mies, mihin yhteiskunta onkaan valumassa?

• huono kuulo

Minulle on nastarengasrouhintaäänen kuuleminen niin turvallisen tuntuista, niin turvallista tarkoitin.

• lepokuski

Nastahomo ei nastoista luovu muuta kuin pakon edessä.

• nastalordi

Mitähän tuokin tarkoittaa? Ei voi kuin ihmetellä kitkaspeden tyhmyyttä.

• Piikkiä lisää

Hyvä yhdistelmä, maasturi ja isopalaiset nappularenkaat. Ihk ostaa ruuvattavia nastoja niin a, vot kun on pitoo, saapi pirätellä ettei aivan seinille kiipee. Totta sekin ,että maantiellä hiukan kuuluu rapinaa, mutta tietääpähän ,että on ainakin nastat tallessa ja kaupastahan saapi uutta ja pitempää nastaa tilalle, jos meinaan epäilee etteikö pirä ylämäessä. Ei millään pahalla ,mutta jokunen kitka kaahari tullut kiskottua tielle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe