Joko nastamiehet on nastoittanu kesärenkaansa, jotta on talvi ja turvallinen rapina?
Vastaukset 7
- apua tarvitaan
Kahden kuukauden perästä on juhannus ja alkaa talvi lähestyä, silti nastarenkailla teiden jauhaminen pölyksi jatkuu. Olisiko viranomaisista apua tilanteen korjaamiseksi?
- teinit on tyhmiä
Poika, sivuteillä on paksusti jäätä ja vieläpä perkeleen liukasta sllaista, mutta eihän toria ympäri ajeleva teini sitä voikkaan ymmärtää.
- säälittävää
No, tuossa kurkkasin aloittajan kirjoitushistoriaa, niin ei voi muuta kuin suositella hankkimaan joku oikea harrastus ja aloittamaan säännöllinen liikunta.
Ja vielä aikuinen mies, mihin yhteiskunta onkaan valumassa? - huono kuulo
Minulle on nastarengasrouhintaäänen kuuleminen niin turvallisen tuntuista, niin turvallista tarkoitin.
- lepokuski
Nastahomo ei nastoista luovu muuta kuin pakon edessä.
- nastalordi
Mitähän tuokin tarkoittaa? Ei voi kuin ihmetellä kitkaspeden tyhmyyttä.
- Piikkiä lisää
Hyvä yhdistelmä, maasturi ja isopalaiset nappularenkaat. Ihk ostaa ruuvattavia nastoja niin a, vot kun on pitoo, saapi pirätellä ettei aivan seinille kiipee. Totta sekin ,että maantiellä hiukan kuuluu rapinaa, mutta tietääpähän ,että on ainakin nastat tallessa ja kaupastahan saapi uutta ja pitempää nastaa tilalle, jos meinaan epäilee etteikö pirä ylämäessä. Ei millään pahalla ,mutta jokunen kitka kaahari tullut kiskottua tielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053119Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721003- 42879
- 70805
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43593Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53585Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27500Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83490- 44488