Olen sairastanut punajäkälää 5 vuotta ja en ole saanut siihen mitään apua. Jostain luin että sen pitäisi parantua jossain vaiheessa itsestään.
Mitä hoitoja olette käyttäneet ja onko mahdollista että siitä pääsee eroon...
Aurinkokaan ei tunnu auttavan...
Itselläni on jäkälää käsissä, jaloissa sekä alapään limakalvoilla. Olisi kiva päästä eroon..=)
Punajäkälä
8
4721
Vastaukset
- lila
kelaat näitä viestejä hieman taaksepäin, niin löydät keskustelun (lyhköisen, ikävä kyllä) punajäkälästä.
Yli 15-v. olen taistellut omani kanssa... - Tauno
Kokeile Charcoalin koivuvaseliiniä.
- Koko kropassa
Eikä hävii mihinkään vaikka mitä yrittäis. Aloe gel auttaa jonkin verran.
- rrr
tutustu aloe vera tuotteisiin. sisäisesti ja ulkoisesti.
- mirjami
Minulla on ollut punajäkälä suussa yhdeksän vuotta. Se on välillä ihan vaivaton, ei tunnu. Mutta jos on stressiä tai olen varomaton, se lehahtaa äkäiseksi. Minun pitää välttää väkevää alkoholia ja erityisesti olutta, liian kuumia juomia ja voimakkaita mausteita. Aloe vera-pitoinen, alkoholiton suuvesi on hyväksi. Suu pitää pitää puhtaana, käyttää mm. hammasväliharjoja.
- tuleva jalkojenhoitaja
Isälläni on ollut punajäkälää säärissä vuosikymmeniä. Käynyt lääkärissä ja saanut voiteita, ei auttanut. Viime syksynä leikattiin suusyöpä ja nyt hänellä on sitä käsivarsissa. Kuulin opiskelutovereiltani, että kuusenpihka auttaa moneen vaivaan. Aion hankkia sitä isälleni ja kokeillaan niihin jalkoihin ja käsiin. Toivottavasti saat avun tuohon ikävään ongelmaan...
- Heli
Kiitos vihjeestä! Pitää yrittää tuotakin. Selvää apua olen saanut suuvedestä, jonka aikoinaan löysin Virosta. Siinä on aloe veraa ja joitakin metsäyrttejä,mutta teksti on venäjäksi enkä sitä ymmärrä. Joku sanoi, että aine on lesnoi-balsamia
. Nykyisin sitä ei saa Virostakaan, saan sitä Pietarista tuttavan mukana.
Huuhtelen sillä suuta aamuin illoin pari minuuttia ja suu pysyy siedettävässä kunnossa. - df
Heli kirjoitti:
Kiitos vihjeestä! Pitää yrittää tuotakin. Selvää apua olen saanut suuvedestä, jonka aikoinaan löysin Virosta. Siinä on aloe veraa ja joitakin metsäyrttejä,mutta teksti on venäjäksi enkä sitä ymmärrä. Joku sanoi, että aine on lesnoi-balsamia
. Nykyisin sitä ei saa Virostakaan, saan sitä Pietarista tuttavan mukana.
Huuhtelen sillä suuta aamuin illoin pari minuuttia ja suu pysyy siedettävässä kunnossa.Juotuani viikon (joka päivä valkoviiniä litra olutta 5 tuoppia) on hammaslääkärikäynnin jälkeen alkanut pieni ihottuma levinnyt yläkroppaan. 10 vuotta piilossa ollut punajäkälä on ilmeisesti palannut pahana, veikkaan punajäkälää koska nokkosrokkoa sairastavat valittavat kovasta kutinasta. Onpahan yksi syy lopettaa juominen, hu menen lääkäriin. Masentaa tälläinen tilanne ja elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728