Paljonko nykyisin maksaa aito Kuopiolainen kalakukko ? Mitä kalaa siihen yleisimmin käytetään ?
Kalakukoista
5
1181
Vastaukset
- kukko
viime viikolla kävin kukon Hanna Partasen leipomosta, ahvenkukko oli 15 euroa kilo( otin pienimmän ja se hieman yli kilon). seinällä luki, että muikkukukkoa ja lohikukkoakin on, hinta sama.
aivan ihanaa ruokaa kun harvoin saa!!
heti klo 19.00 olin hakemassa ja silloin juuri ottivat kukkoja uunista -siis taatusti tuoretta!! - huikkanen
Kalakukkojen ihmeelliseen maailmaan tutustuessasi muista, ettet sorru ostamaan niitä pakastettuja kukonpuolikkaita marketeista. Oikea kalakukko on Hanna Partasen leipomosta kokonaisena ja uunilämpimänä ostettu kiloinen ahvenkukko. Hinta 15e/kilo. Muikkukukkokin menettelee, mutta lohikukkoon älä sorru. Kalakukko on ruokoo, lohikukkoloiset on jottae muuta syötävee. No, makuasiahan tiäkii, suaphan sitä tehä kukkoo vaikka särestä jos tykkee. Vuan syyvä sitä ei passoo.
- Jylppy The King
Kaikki kukot on hyviä,mutta kokeileppa lanttukukkoa,on tosi mahtavaa.Ja kukko kannattaa opetella tehdä itse,sen voi tehdä normaalissa uunissa aivan hyvin.Kukon tekemisessä voi käyttää mielikuvitusta myös,peruna yms, läskin kanssa käy. Toevoo umpisavolaenen juntti vm. -69
- Anonyymi
Kaupasta jos ostaa kalakukon niin sehän on raaka sisältä ja aika suolaton.
Sisällä jotain silavaa mikä ei ole sulanut ja kalan ruodotkin vielä suussa tuntuu. - Anonyymi
Loma alkaa ja tulossa Kuopijoon huvittelemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899