Voisko joku auttaa.... 6-vuotias poikani pelaa HP ja Viisasten Kivi peliä ja on nyt juuttunut lopun shakkipeliin. Voisiko joku ystävällinen sielu neuvoa, miten pelin selvittää läpi? Kiitos etukäteen!
HP ja Viisasten Kivi
5
272
Vastaukset
- Queen
...shakkipelissä hän on? Ekassa, tokassa vai kolmannessa?
- mippe
Eli on ensimmäisessä menossa. Harryn lennettyä avaimen tulevat huoneeseen, jossa Ron makaa lattialla. Eli ensimmäinen shakkipeli. Ja jos osaat niin neuvo miten ne muutkin läpäistään.
- Queen
mippe kirjoitti:
Eli on ensimmäisessä menossa. Harryn lennettyä avaimen tulevat huoneeseen, jossa Ron makaa lattialla. Eli ensimmäinen shakkipeli. Ja jos osaat niin neuvo miten ne muutkin läpäistään.
... mulla voi vähän aikaa kestää... Mä pelaan tuohon shakkikohtaan =).
- Queen
mippe kirjoitti:
1. shakkipeli. Astu seuraaviin ruutuihin:
1. Eteen mustalle
2. Eteen valkoiselle
3. Vasemmalle mustalle
4. Taakse valkoiselle
2. shakkipeli.
1. Eteen valkoiselle
2. Eteen mustalle
3. Takavasemmalle mustalle
4. Eteen valkoiselle
3. shakkipeli
1. Eteen valkoiselle
2. Etuvasemmalle valkoiselle
3. Etuvasemmalle valkoiselle
4. Vasemmalle mustalle
5. Oikealle valkoiselle
6. Taakse mustalle
Toivon mukaan onnistutte =)! - mippe
Queen kirjoitti:
1. shakkipeli. Astu seuraaviin ruutuihin:
1. Eteen mustalle
2. Eteen valkoiselle
3. Vasemmalle mustalle
4. Taakse valkoiselle
2. shakkipeli.
1. Eteen valkoiselle
2. Eteen mustalle
3. Takavasemmalle mustalle
4. Eteen valkoiselle
3. shakkipeli
1. Eteen valkoiselle
2. Etuvasemmalle valkoiselle
3. Etuvasemmalle valkoiselle
4. Vasemmalle mustalle
5. Oikealle valkoiselle
6. Taakse mustalle
Toivon mukaan onnistutte =)!Kiitos kovasti sulle, kokeillaan ja katsotaan miten käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736