apua,melkovarmast raskaan ja 13v!!!!!!!!!!!

ihapaniikis

hei kaikki,auttakaa oikeesti luulen että oon raskaan, toissakuussa harrastin seksii yhen meijänluokkalaisen pojan kaa eikä ollu kortsuu ja nyt mulla on ollu pahoinvointii parina aamuna ja luulen et oon raskaan!!mitä pitäis tehä mun äiti tappaa mut jos se saa tietää tästä ja isä kans.. poikakaan ei viel tiedä enkä usko että innostuu jos saa tietää,se on sellanen kovistyyppi!, oikeesti auttakaa joku mitä pitäis tehä oon ihan paniikissa voisin ostaa raskaustesin mut oon jo melkovarma et oon raskaan..help!!!!!

129

7583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasulovespiercing

      Mene hyvä lapsi ostamaan raskaustesti, helpottaa kummasti !

      • savolaisryssänekru

        LOL


    • ihapaniikis

      joo meen tänään apteekkiin ostaan

    • ihapaniikis

      testi tehty, tulos positiivinen eli oon raskaan :((((((((((mit pitäs tehä,en uskalla kertoo vanhemmilleku ne suuttuu ihan varmast hirveest.,,

      • tyttö 19vee!

        ihapaniikis: Mene ostamaan uusi testi, jos se on vielä positiivinen ( niistä ei tule välttämättä aina oikeaa!). Sitten suosittelen että menet terkkarille puhumaan ja muuteskin. Ja vanhemille kertominen ei ole pakollista. Vaikka vanhemille kertominen tuntuu TODELLA vaikeelta niin lupaan että se helpottaa asian selvittämistä! Olen itse ollut samassa tilanteessa ja kerroin vanhemille heti, johan helpotti, ja ei ne sua tapa... juttele terkan kanssa kuitenkin. Luulen että abortti olisi sinun, lapsen isän ja itse lapsen kannalta parempi vaihtoehto. Sinun kannataisi antaa lapsellesi hyvät lähtökohdat elämään, eli hommata koulutus ja työ.
        Mutta mitä tahansa teetkin, niin toivotan onnea (:


      • Anonyymi

        Luuseri pojan kanssa lapsiko? Mene lääkriin -tai kouluterkkarille ja kerro asia! Lääkkeellisen keskeyt.ys mahdollista,tarttet lähetteen sairaalaan .Tai jos et halua keskYytystä,adoptoi vauva,saat tavata sitä . Vanhempasi tuskin alkaa hoitamaan sitä eikä susta ,lapsi kun olet,ole vanhemmaksi.ÄLKÄÄ LEIKKIKÖ AIKUISTEN LEIKKEJÄ JOS ETTE OLE VALMIITA!


      • Anonyymi

        Älä kerro oota et o menny 9 kuukautta nii varm sillo näkee


    • ihapaniikis

      joo voin ostaa toisentestin mutta oon varmaett ä' oon raskaan koska ollu pahoin vointia ja se on tyleensä raskaudesta johtuvaa jos onraskaan eli mä oon:(( enmä kuitenkaan haluu että se laps abortoidaan koska se ei oo vaan oikei :(((((((((mut en uskal kyl kertoo vanhemmil koska ne raivoo mulle aina joistain pienist asioista esim jos saan jälkkää koulus ku läksyt tekemät ´tai oon lintsannu tai jotai........ja sille pojalle voisin kyl kertoo mut se varmaa reagoi jotenki iha OMGGGkosk se on sellane ihme kovis joka kuuluu johonki ihme porukkaajotka kiusaa muitja:(((((mut se varmaa ragee mulle ku mä kerron sille et oon raskaan:(((oon iha ahdistunu:((((

    • hoh,hoijaa

      Taas pukkaa provoa....

    • ihapaniikis

      en ole provo,olen raskaanmutta meen tänää ostaa uuen testin,katotsaan tuleeks positiivinenvielä.....:((((((((((((

      • pikkumyy!

        ihapaniikis! Sun kannaittais mennä ultraääneen ja terkkarille tai lääkärille.


    • ihapaniikis

      elikkä tein kakkostestinja positiivista näytti eli oon siis ighan varmast raskaan,,,.ajattelin että voisin maanantaina koulussa jututtaa sitä poikaa.,mietin myös ett miten sen vanhemmat mahtaa reagoida??

    • oikeesti nnnnn

      ihan ekaks kannattaa kyllä puhua aikuisille ja terkkarille.

    • ihapaniikis

      joo tiedän,mutta ku en uskalla mennä vaa terkkarille ku sit se alkaa varmast ehdottelee et kerroäidille ja isille....ja sit mun pitäis kertoo niille kuitenki et oonraskaan,ja ne alkaa varmaa haukkuu huoraks tai jotai:(

    • ihapaniikis

      aion huomenna kertoa koulussa pojalle asiasta..katsotaan sitten mitö se sanoo

    • Äityli22

      No kerroitko pojalle, mitä se sanoi?
      Nyt äkkiä lääkäriin ne ei ilmoita vanhemmillesi, ellet itse niin halua. Ei se maailmanloppu ole. Vanhemmat ovat varmasti pettyneitä mutta kyllä ne sua tukevat. Ne ovat sun vanhempia ja rakastavat sinua, nyt järki käteen. Mene puhumaan lääkärille sulla on aikaa tehdä abortti 12vk asti mutta muista aikaa ei ole rajattomasti. Laske se aika ettei mene yli, jos et siis halua lasta pitää.

    • ihapaniikis

      sanoin joetten halua abortoitavaksi sitä last....:(
      sanoin pojalle ja se sano et tapa se laps ja se ei haluu olla missää tekemisissä ja sano ett saatana huara ei oo munasia jos tuut paksuks://

    • Guaranteen

      Keskustele vanhempien kanssa.

      Ensijärkytys tulee, voin melkein luvata sen, mutta HE EIVÄT HYLKÄÄ.

      Hanki tukea ystäviltäsi, mieti rauhallisesti, hengittele rauhassa. Älä ajattele paniikissa mitään, se ei hyödytä.

      Viimeiseksi; TSEMPPIÄ!

    • youngmom18

      Kannattaa oikeesti ottaa huomioon, että olet lapsesta vastuussa KOKO LOPPU ELÄMÄSI itse olen 18 vuotias 1kk ikäisen pojan äiti. Rankkaa on ollut ja rahat on koko ajan tiukoilla. Ja koska olet alaikäinen, tulet olemaan lapsesi kanssa automaattisesti lastensuojelun piirissä, eli sossut tunkee teille halusit tai et. Ja nyt kun isä ei ota lapsesta vastuuta niin toivon todella, että saat PALJON vertaistukea ja tukea. Itse voin omasta kokemuksesta kertoa, että kaverit kaikkoavat melkein 100% varmasti varsinkin kun olet noin nuori. Muut haluavat bailata ja sinä et voi. Varsinkin koska sossut.. Lapsesta on hirveän suuri vastuu. Nyt voi tuntua, että pystyt siihen, mutta monet itkut tulet itkemään. Vauva on ilo ja onni, mutta et tule muutamaan vuoteen nukkumaan kunnon yöunia tai syömään lämmintä ruokaa. Itselläni myös synnytys epäonnistui. 5 päivää hirveissä kivuissa käynnistyksessä ja lopulta sektio, jossa vatsa silputtiin brutaalisti ja lisäksi hirveät kivut... eli kylllä synnytystäkin kannattaa miettiä, kun se joskus eteen tulee.. KIVUTONTA SE EI OLE. Mene nyt hyvä lapsi kertomaan vanhemmillesi ja miettikää yhdessä mitä teette (::: Kaikkea hyvää, kuitenkin. Ja aloita vitamiinien syöminen, liikkuminen ja terveelliset elämäntavat nyt jos pitdät lapsen, jotta syntyisi terveenä

    • ihapaniikis

      mä polttelen röökii välillä,mutta voin yrittää lopettaa lapsentakia:)

      • Teiniäitii

        Ei sun ikäsen röökii sais ees polttaa mistä sie sit saat sitä ku kaupastaet ite ainakaan !!! Ja se lapsi voi vammauta sun röökäilyjes takia pahastikki!!!!


    • min8

      Joko sä kerroit sun vanhemmille?
      Kerro ihmeessä vanhemmillesi heti, se näkyy kohta et voi loputtomiin peitellä. Voin sanoa, että 13-vuotias on lapsi ja sulta jää elämä elämättä ja sit, kun olet jotain 25 niin alat hakemaan sitä menetettyä nuoruutta/ lapsuutta.
      Voin kokemuksesta sanoa, että yläasteen loppuminen 18-vuottis syntymäpäivät, lukuiset baarireissut, festarit ja hauskuus jää lapsen takia tekemättä. Suosittelen lopettamaan raskauden, huolehtimaan hyvästä ehkäisystä ja kasvamaan ja elämään nuoruutta, ilman lapsia ja rasitteita. Sitten kun on lähemmäs 30 voi alkaa suunnittelemaan niiden tekoa, kunhan on typaikka ja rahaa. En tarkoita tätä pahalla mutta ajattele enemmän aivoilla, kuin sydämmelä. Abortti ainut oikea vaihtoehto tuossaiässä. Sanovat muut mitä tahansa.

    • VituLutkaSäkiOot

      Abortti väärin? EI SILLÄ LAPSELLA OLE VIELÄ TUNTEITA! JA MUUTENKI JOS SYNNYTÄTÄ SEN MÄ LYÖN VETOO ET SÄ TAI LAPS TEETTE ITSARIN TAI TUUTTE HULLUIKS!!! RAHAT EI RIITÄ, LAPS KIRKUU JUURIKU MEINAAT SAADA UNTA!!! ET HALUU EÄÄ SELLASES VIELÄ ELÄ HYVÄ IHMINE VIEL KU VOIT!!!! JA NOI NUORI HARRASTANU SEKSII!! EI JUMALAUTA SUN KANSSA!!! JOS VÄLITÄT ITESTÄS TAI LAPSESTA TEE ABORTTI MIELUITEN LÄÄKKEILLÄ! KOSKA KAAVINTA ON HIEMAN EPÄMUKAVAA MUTTA SILTI TEE TAI VOIT SYYTTÄÄ VAA ITTEÄS ETTET TEHNY!!!! SYNNYTTÄMINEN ON YHTÄ HELVETTIÄ!!! Ite oon kuullu miljoonii kertoi et synnyttäjät huus "nukuttakaa perkele sattuu sattuu" et nyt kerrot niille vanhemmilles! Ne on su vanhemmat niitten tehtävä on auttaa ku kerra sut toi tähä maailmaa! SÄ ET HALUA SITÄ LASTA USKO POIS! SULTA JÄÄ ELÄMÄ ELÄMÄTTÄ KUULE! ET VOI TEHÄ MITÄÄ JA SIT KU SE RUPEE KASVAA TEINIKS NII SÄ TOIVOT ET VOISIT KÄÄNTÄÄ AIKAA! Ihme lutka ku oot noi nuoren harrastanu seksii...

    • ihapaniikis

      ei ny mitää irstast naimist vaan iha perus pika seksii koulun vessas ei mitää ihmeellist:)ja oon jo sanonu sille pojalle etnäin pääs käymän,mut se vaa haukkuu mua et oon muka joku huora vaikka ite se sitä ehdotti:(((((enkä vieläkää oo uskaltanu sanoo vanhemmill mut ne ihmetteli kyl miks mä oksensin perjantaiaamuna,,ja tiedän että voi tulla vaikeaa jos lapsi syntyy mutta en halua aborttiakoska se on lapsenmurhaamista niin:(

      • mie18

        Ei se mitään murhaamista ole, vaan ainut oikea vaihtoehto. Kysyn sinulta nyt, että oletko valmis 15min välein syöttöihin, 4-7krt yössä heräämiseen, kavereiden kaikkoamiseen, oloon vain lapsen kanssa, pyykinpesuun, ruanlaittoon, vaippojen vaihtoon 20krt päivässä, opiskelut siihen päälle, ainainen raha-asioista murehtiminen? Jos olet niin pidä, jos et niin tee se hemmetin abortti.


    • Äitiliina

      Toivottavasti et ole minun tyttöni, joka oksenteli myöskin perjantaina. Pitääpäs ostaa tytölleni testi, jos hän vaikka sattuisi olemaan raskaana, toivottavasti ei.
      Kirjoitustapasi on samanlainen, kuin tyttärelläni.

      • hups...

        eikai se sitte auta ku vaan kertomaan siitä...XD


    • joskus nuorikin itse

      13-vuotias on lapsi. Suosittelen aborttia, miten saisit koulun käytyä loppuun? Vanhempasi joutuisivat elättämään myös vauvaasi hyvin pitkään, koska olet tuon ikäinen. Hanki oikeasti abortti. Itse tein abortin 16-vuotiaana, ei ollut helppoa mutta siinä elämäntilanteessa ei olisi ollut mitään typerämpää kuin pitää lapsi. Vaikka parisuhteessa olinkin (ja olen edelleen) ja asuin mieheni kanssa yhdessä, ongelmana olisi ollut raha, molempien koulu, yleinen jaksaminen koska miehellä ollut masennusta yms asioita joiden takia en edes harkinnut pitäväni lasta.

      Olen nyt 20 vuotta ja lasta harkitsen kun elämäntilanne on vakiintunut täysin, sekatyöläisenä pätkätöissä kaupan kassalla en aio elättää lasta. Haluan vakituisen työpaikan. Oma isosiskoni on 25, ja hänellä on kaksi suloista ja ihanaa poikalasta, 2 ja 1 v. Ukko paiskii töitä ja siskoni menee ilta/yötöihin ja isä hoitaa lapset nukkumaan ja silti heillä tekee rahallisesti tiukkaa, tosin siihen vaikuttaa myös juuri ostettu asunto (lainalla).

      Abortti ei ole murha. Mielestäni jos aborttia käytetään ehkäisykeinona ollaan mentu rajan yli, muuten ei. Olet vasta 13 ja jos pidät lapsen, jaksatko sitä kaikkea? Itselläni ei ole hirmuisen pitkä matka sinun ikääsi, ja oli se sellaista hullunmyllyä välillä että hyvä kun itseni kanssa tulin toimeen :D Päätös on toki omasi, mutta kuten aikaisemmin sanottiin, sossun tädit käyvät aika usein ja se on perseestä. Se on kuitenkin varmasti lapsen saannissa se pienin murhe.

    • kuuntelejärkee

      toi on jo lapsellist et haluut pitää sen lapsen koska ite oon 16 ja raskaana ja pelkään synnytystä jonkinverran mutta mun vanhemmat tukee mua näissä asioissa vaikka joudunkin omaan asuntoon asumaan... mutta suosittelen että teet abortin koska tuut ite kuolemaan synnytyksessä tai lapsi kuolee ja sano vanhemmilles ne auttaa sua!! :)

    • aikuinennainenmäoon

      Eiks tässä maassa oikeesti osata antaa minkään valtakunnan seksivalistusta, kun lapsetkin tekee nykyään lapsia. VOI LUOJA. ja ihan oikeesti koko sydämmellä suosittelen aborttia. Et todellakaan ole tarpeeksi kypsä iältäsi, varsinkin kun lukee kirjoituksia. Kova hinku on yrittää olla aikuinen, mutta silti olet L A P S I . ota nyt hyvä tyttö vastuu teostasi. Lapsesi ei varmastikkaan tulisi saamaan lapsuutta, jonka ansaitsisi. Ja kannattaa tosiaan ottaa huomioon, että kuulut lastensuojelun piiriin siihen asti kun täytät 18, mahdollisesti pidempään jos et ole kasvanut yhtään. rahaa sinulla ei tule olemaan, kun et voi opiskella, joten muksus joutuu elään paskassa ilman ruokaa. Odota nyt suakeli 10 vuotta OIKEESTI.

    • Pikkumyy

      En voi muuta sanoa , kun että kannattaa oikeesti tehdä se abortti. Vauva tulee olemaan suuri osa elämääsi ja sinulla ei tule enään olemaan vapaa aikaa paljoakaan. Kaikki energia menee vauvaa ja olet vielä noin nuori , että et jaksa ottaa sitä taakkaa.....

    • opetusta lisää

      Voi jumalauta! Ensin kunnon tukkapölly ja aborttiin. Että voi olla tyhmiä lapsia.

    • 14v tyttö

      Oletko sinä kertonut jo vanhemmillesi?

    • ihapaniikis

      en oo,en uskallakertoo mutta mun äiti sano et miks mul on pahoinvointii nii usein ja sanoin et se johtuu varmaa murros iästä ja se sano et pelkäs jo et oon raskaan ja sano viel et muista sit et lapsii tee vasta ku oot aikuinen ja sulla on pysyvä parisahde ja työ:( en uskall kertoo ja se poika sano et voi vetää mua vaikka pesismailalla mahaan ni saadaan tää asia hoitoon:( en haluu oikeesti aborttii eieiei ei!!!!

    • 14v tyttö

      Monellako viikolla oot ? ja sano vanhemmilles koska ne saa tietäää sitte kuiteski ku oot jo iha paksuna (:

    • ihapaniikis

      kolmannel kuulla oon

      • hohhoijjaa.

        No eipä kauaa enään mene kun rupee näkymään raskautesi ja milläs aattelit piilottaa sen saati sitten jos et vanhemmillesi suostu kertomaan kun synnytys käynnistyy? varmaan olet neuvolassakin käynyt ja np-ultrassa? Ne raskausviikot oisi ihan kiva tietää.


    • henduliina

      Nyt menet vaan suoraan kouluterkkarille puhumaan asiasta. Ihan oikeesti, säet voi pitää lasta tuon ikäisenä.. sun kannattaisi ajatella myös sitä, että kohta abortin mahdollisuus on jo aika pieni, kun raskausviikkoja tulee enemmän. ja silloin "vauva alkaa olla jo ihan vauva", ja silloin abortin teko saattaa tuntua vielä vaikeammalta. tee nyt hyvä tyttö abortti ennen sitä..

      eli, Ihan ehdottomasti menet nyt terkkarille juttelemaan! kyllä sä selviät siitä :)

      Tsemppiä! :)

    • ihapaniikis

      kerron mun vanhemmille ne suuttu hirveesti ja sano että mikä mulla on ku alanhuoraa noin nuorena!ja sitte ne sano että huomenna aborttiin!ei saatana miks ne on tollasii en oo huora ja seksi kuuluu lapsillekin!

      • äly hoi!

        Ei se abortin teko oikeen onnistu. jos jo olet yli 12 viikolla tai onnistuu mut siihen on haettava lupaa. Et ole suostunut kertomaan edes viikkojasi ja sanot et 3 kuulla oot, se on aika vaikee määrittää itse. Kuinka tiedät olevasi 3 kuulla. eli sillon se tarkottaa että 12 viikkoa on mennyt ja olet jo 2/3 kolmanneksella.


      • hyivitunpedokuole

        just! joku pedo täällä puolustelee, oksettavaa.
        onneksi ip-osoitteella saa tollaset lierot kiikkiin!


      • hyivitunpedokuole
        hyivitunpedokuole kirjoitti:

        just! joku pedo täällä puolustelee, oksettavaa.
        onneksi ip-osoitteella saa tollaset lierot kiikkiin!

        tarkoitan ap:ta, ei tarvi mennä tälläseen provoon!


      • KAIKEN TIETÄVÄ
        hyivitunpedokuole kirjoitti:

        just! joku pedo täällä puolustelee, oksettavaa.
        onneksi ip-osoitteella saa tollaset lierot kiikkiin!

        MITÄS PANITTE ILMAN KORTSUA..OLET VIELÄ LAPSI..MENET NYT JA HETI TERKKARIIN ,KERROT SIELLÄ ,SEN MINKÄ OLET TÄÄLLÄKIN..VANHEMPASI EI TAPA SINUA..AINOA OIKEA TAPA ON LAPSIIÄSSÄ TEHDÄ ABORTTI..ET KAI HALUA LASTA SOSIAALIHUOLLON PALVELUUN..JA MAHDOLLISESTI LASTENKOTIIN,JOS ET JAKSA HOITAA..KÄY ENSIN KOULU ..AIKUISTU..HOMMAAT PILLERIT..KORTSUJA PAKETTI LAUKKUUN..ANNA PALAA JÄTKIEN KANSSA PANEMINEN SEN JÄLKEEN..ONHAN SE HETKEN HURMAA..KÄY KOULU..KOULUTA ITSESI..TYÖ ..SEN JÄLKEEN KUNNON MIES ..PERHE..TSEMPPIÄ


      • 121§

        Häpeä puheitasi. Seksi ei kuulu lapsille vaan koulu.


    • lellulellu93

      13 vuotias on vielä täysi lapsi, hyvä että murrosiässä... Mutta kannattaa mennä terkkarille ja sen kans vielä tehä se testi ja terkkari neuvoo sitä kautta eteepäi. mut luulis et keskeytys onnistuu aina 24rv. asti, jos on ala-ikäinen, yli 40v yms. tsemppiä!

    • lellulellu93

      mutta siihen tarvitaan valviran lupa.

    • ihqudaa pim pom

      Suosittelisin käymään äidinkielen tunnilla.

      • ihapaniikis

        älä takerru pikkujutuihin


      • äikänope

        *pikkujuttuihin


    • OLETLAPSIITSEKIN!!!!

      " perus pika seksii koulun vessas ei mitää ihmeellist:)ja oon jo sanonu sille pojalle etnäin pääs käymän,mut se vaa haukkuu mua et oon muka joku ***** vaikka ite se sitä ehdotti:" HERÄTYS!!!!! Jos meet koulun vessaan pika panolle, kun joku ihq kovis sitä ehdottaa tosta noin vaan, niin ei jumalauta missä sun järki on?!? EHKÄISY!!!! tuskin tuli kertaakaan mieleen sen vessa reissun aikana...? KYLLÄ vastaan siihen että abortti, jos pidät lapsen pilaat oman ja sen elämän, olet itsekin vasta lapsi, tajua se!!! Tuskin haluat lastasi sijaisperheisiin kiertoon, kun melkein satavarmasti et pysty hänestä huolehtimaan ja jos vanhempasikaan eivät auta...pahimmassa tapauksessa päädyt iltapäivä lehtien otsikoihin.

    • viikon vanhan äiti

      hei haloo!!!!!!!!!!!!!!!!antakaa sen ite päättää mul on viikon vanha poika. ja ooon kans kolmetoist!

    • sdfewfwer

      Huhhuh, toivottavasti tää oli vain provoa.

    • vitunpelletxd

      btw miks vittu harrastit seksii sen jätkän kanssa jos se on semmone ns kovis. varmaa olis ollu mukavempi jos se jätkä ois ollu semmone, joka ossais sannoo toho sun raskauteen muutaki kun vitun huora, jne. no mutta toisaalta oman soppas oot keittäny:)

    • moiiiiiii

      pääsittekö aborttiin? :))

    • Sofiaa1

      Voi lapsiressukoita. Jos nää nyt on oikeesti raskaina niin sääliksi käy. Vaikkei aborttia hyväksykään niin sen lapsen elämää pitää ajatella. Ei oo isää ja äiti lapsi, kyllä silloin kannattaa hoitaa asia. Mutta miksi tänne julkiselle palstalle puhumaan asiaa, terkkari koulussa auttaa lapsia.
      Toivottavasti asia järjestyy.

    • Kyrpix

      Ootttelet ihan hissukseen pari- kolme kuukautta. Kyl se tilanne rupee siit pikkuhiljaa rauhottuu.

    • eii vittu mikä provo

      proovooo...

    • jfgbgbdfvdfv

      mihin vi----- tämä maailma on menossa

    • liisa.latsunen

      ite oon jo 12 ja oon jo nussinu 3 eri pojan kans :D ei siin oo mitää vääräää? =))))

      • 43sx

        Aikuisena vielä tulet häpeämään.


    • >asdasd

      Joo-o, voi hyvänen aika tätäkin keskustelua.
      1. Oli todella väärin antaa koulussa ja vielä jollekkin "kovikselle"
      2. Ilman kumia, miksi?
      3. OLET 13!
      Miksi lapset aloittavat jo noin nuorena?

    • ihailia1

      vittu reijo lopeta jo se paneminen :D

    • ruuvivittu

      ^:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDväkivalta-reiska

    • hurmion herra

      lankeeko joku oikeesti vielä

    • nythelevetti

      ootteko oikeesti näin tyhmii et uskotte tällästä paskaa? :D

    • väkivalta_reijo

      Hei sori siit lapsest.

    • mammuh-setä

      laukesko se sun sisääs vai sun reisille?

    • jokuvitunjonne

      Kellään tullu mieleen et joku voinu laittaa tän julkasun ihan läpällä ?

    • 5447890976

      Reijo rauhotus jo.

    • meehän vittuun

      Vauvan ensimmäinen trolli?

    • aatuhitler8

      pistetään ES:n piikkiin...

    • Santerikki

      Kahvit pöydälle, hyvää provoa.

    • teepee5

      Pilaat kroppas ja elämäs raskaudella.

    • Tyhmä äpärä

      Ensinnäkin: Miksi vitussa harrastit seksiä jonkun vitun "koviksen" kaa, luulis et ne "kovikset" loppuu 11 vuotiaana -_-

    • 12v

      Iha ensiks, HANKI ELÄMÄ VITUN TROLLI!

    • Regina14v

      Mut hei haloo!!!!1 Jos paat ilman kortsuu ni sun pitää aina olla päällä ettei ne siittiöt pääse perille asti! Sillai mä aina teen, enkä oo kertaakaa tullu raskaaks (paitsi kerran, mut se oli vahinko ko olin nii kännis)!!!

      • Babyss

        Niin, tuommoisiin uskomalla sitä just tuleekin raskaaksi. Kuten että eka kerrasta tai keskeytetystä yhdynnästä ei muka voisi tulla paksuksi. Tyttö hyvä, järki käteen!
        Ei pidä ruveta leikkimään aikuista jos ei vielä osaa ottaa vastuuta tekemisistään aikuisen tavalla.


    • urtyurguvhfdvjjcxknv

      Lääkäriin siitä ja äkkiä! Aikuisten oikeasti!

    • LoL

      Mitä läppää :D

      Ja tämäkin kirjoittaja, mahtaakohan sulla itelläs olla kakaraa?

      "Kysyn sinulta nyt, että oletko valmis 15min välein syöttöihin, 4-7krt yössä heräämiseen, kavereiden kaikkoamiseen, oloon vain lapsen kanssa, pyykinpesuun, ruanlaittoon, vaippojen vaihtoon 20krt päivässä, opiskelut siihen päälle, ainainen raha-asioista murehtiminen? Jos olet niin pidä, jos et niin tee se hemmetin abortti."

      Aika ääripäältä kuullostaa jos lasta pitäis syöttää 15min välein, saatika mikään mukaan tosta tekstistä. Kaverit saattaa kaikota, mutta ystävät ei jos ovat todella sellaisia. Vaippoja EI TODELLAKAAN tarvitse vaihtaa 20 kertaa päivässä, 20 vaippaa riittää melkeen neljäksi päiväksi. Rahallisesti myös tuetaan mutta silloin sitä rahaa pitää osata käyttää, minulla ei ainakaan ole rahat kovinkaan monta kertaa loppuneet vaikka ukko ei ole töissä. Eikä minun myöskään tarvitse VAIN olla lapseni kanssa. No yö heräämisiin en osaa sanoa kun oma vauvani ei koskaan ole kahta kertaa enempää herännyt.

      SE on tässä kysymys, kykeneekö 13-vuotias (joka ei tässä tapauksessa teksteistä päätellen ole edes todellinen) ottamaan tällaisen vastuun edes itsestään. Ja vastaus on EI pysty, ainakaan ilman vanhempien tai jonkun muun tukea. Ainakaan jos isänä 5-luokkalainen kovis joka panee luokkakavereitaan koulunvessassa.

      T. Äiti 20-v jota tällaiset provot ei jaksa edes naurattaa

    • ihapaniikis

      vittu lopettak jo se saatana huutaminen et muka joku vitu trolli!!! eikä tarvi ollenkan ehotella että oo päällä ni ei tuu raskyuaaksi!siinä oli sovittu että poika laukeaa mun naamalle mut sitte laukseski sisään!!minkä mä voin jos se ei ota vittu vastuuta omista tekemisistää!ja yläkoulun jälkeenkin on viel koviksia eli miksei ihan hyvi vois olla!ja menin sinne vitun terkkarille vaikka sainkin jo haukut kotona ja viikkoja on 11!scherlockit pääkii

      • tättärää!

        Toivottavasti seuraavalla vessa sekstailulla koviksen kanssa muistuu mieleen sana "ehkäisy."

        Kiitos ja näkemiin. :)


    • ....

      Taas näitä surkeita trolleja pukkaa kuinka joku ala-asteikäinen harrastelee seksiä. Eikö kotona tai koulussa ole opetettu sellaista sanaa,kun ehkäisy, sukupuolitaudit ja raskaus ja minkälainen vastuu siitä lapsesta tulee seuraavat 18v. Ensiksi Tee abortti!

    • ihapaniikis

      en saatana tee,ihmmö ku ei mee kaaliin!

      • bn.

        Millähän tuloila ajattelit lapsen elättää? Että lähetään nyt vaikka sillä. Se ei mitään halpaa lystiä ole, sairaala kulut, tarvikkeet, rattaat ym, vaipat ja korvikkeet varmaan itsekkin haluisit jtn syödä/ ostaa... Ja koskaan et voi olla varma että onko lapsi terve. esim sairaukset, sukuvikaa tai ettei muuten vaan ole kehittynyt. Kuinkas sitten? Vauva ei ole mikään nukke, että voit sitten hetken mielijohteesta hylätä. Jollet sitten adoptoi. Toivottavasti hermosi kestävät lapsen päivittäistä huutoa ja läsnä oloa 24/7 tule 15v ainakin.


      • b:____nv

        Harkitset asiaa vielä moneen kertaan perheesi ja ammattilaisten kanssa. Sinun ei pidä tehdä päätöstä noin raudankovasti ja epäröimättä vain siksi että sinusta abortti on väärin. Niin se on ollut monista muistakin nuorista naisista mutta he ovat silti valinneet sen ja se on pelastanut heidän nuoruutensa.


      • nkt++

        Älä nyt ala leikkimään mitään superäitiä. Olet vielä niin nuori ettei sinulla ole aavistustakaan mitä sinulla on vielä edessäsi pidit lapsen tai et. Ajattele millaisen taakan annat itsellesi ja vanhemmillesi jos aiot pitää lapsen noin nuorena ja vieläpä pojan kanssa jonka kanssa sekstasit koulun vessassa. Oikeasti, eikö sinua hävetä? Koulusikin on vielä pahasti kesken.


    • ihapaniikis

      hmm,vois adoptoida

    • äiti minäkin

      Siis ootko jo käyny terkkarilla ja neuvolassa? Ja edelleen aiot pitää sen lapsen, synnyttää sen - ja mitä sitten? Adoptioon tai sijaishuoltoon, jotta ehdit käydä koulusi loppuun ja sit joskus otat lapsen takaisin luoksesi, kunhan siihen pystyt ikäsi ja taloudellisen ym. elämäntilanteesi mukaan. Kunnioitan päätöstäsi, että et suostu monista yllyttäjistä huolimatta abortoimaan sisälläsi kasvavaa viatonta lasta. Mutta helpolla et tule pääsemään, valitettavasti. Toivottavasti saat omat asiasi, ja tulevan lapsesikin asiat järjestymään niin, että teillä molemmilla on hyvä ja turvallinen lapsuus.

    • dfbghfdh

      Alle 18-vuotiaiden tulisi käyttää AINA kondomia, mieluusti vanhempienkin ihmisten.

    • hjhk7

      Kuuntelehan: Monet raskaaksi tulleet nuoret ovat joutuneet tekemään äärimmäisen valinnan raskauden ja abortin välillä. Kun nainen tulee raskaaksi hänen biologinen äidinvaistonsa monesti estää häntä haluamasta aborttia, joten valinta on aina kova. Jos et tahdo aborttia niin voisit vahvasti harkita adoptioon antamista. Rukoilen ettet nyt tekisi sitä valintaa joka pilaisi nuoruutesi ja henkisen hyvinvointisi. Valitse lapsikulta joko abortti tai adoptio.

    • ujtkf

      Hm...Uskon, että haluaisit pitää lapsen. Mutta jos susta tuntuu, että et voi tehdä abporttia, niin adoptio on hyvä vaihtopehto!:) Siinä lapsi saa rakastavat, aikuiset vanhemmat, ja hyvän kopdin:)

      • ihapaniikis

        joo mä ny aion pitä laps enkoska oon mietiny paljon ja päätin pitää.mun vanhemmat saa sit hoita lapsen kokonaan jotta mun ei tarvi.ne ol.i kyl vastaan mut saa luvan suostuu,hoitihan ne mutki.ja niille jotka vaa haukkuu huraks,ni tiedoks et se poika monta päivää kinus saada pillua ja sitte mä suostuin ja oli sovittu ety se työntää vaan peppuun mutta alkoki hokee et pakko saada pilluuki ja sanoin et ei ku ei oo gumii..mut sit suostuin ku se sano et työntää vaa vähäks aikaa ja tulee sit mun kasvoille mutt sit tuliki,sisään:( eli se n syy en oo huora


    • mammajamma4

      oma tyttäreni on 11v ja sai viikko sitten kolmoset

      • Jallulankekkuli

        11-vuotias voi saada kolmoset korkeintaan pokerissa.


    • 2LapsenÄiti

      Sanon nyt sinulle vain, että se ei ole mitään helppoa hommaa noin nuorena, eikä kyllä vanhempanakaan. Ensimmäisen lapseni sain 15 vuotiaana, ja sillon oli tiukalla sekä raha että minun hermoni! Vapaa-aikaa ei ollut juuri mihinkään, ja 18 vuotissynttärini vietin koko ajan huolissani lapsesta, kun join. Pelkäsin, että minulle sattuu jotain, ja ettei sen jälkeen lapsella ole enää äitiä. Lapsen isä on kyllä ollut aina tukenani,ja nykyään olemme jo naimisissa. Olen nyt 29 vuotias 2 lapsen onnellinen äiti, mutta kyllä se oli rankkaa! Opiskelu oli hankalaa, ja hyväpalkkaista työtä oli vaikea löytää, kun ei ollut kunnon koulutusta lapsesta huolehtimisen takia!
      Voimia sinulle, jos todella aiot pitää lapsen, mutta varoitan, se ei ole helppoa!!

    • ihapaniikis

      omg

    • Haluatkotätä?

      Suopsittelisin aborttia Tämän Takia: Mä siis asun Oulussa, eli senn verta iso place, ettei oo hirveän harvinaista, et tääl on teiniäitejä. Siis, mulla on kolme kaverii, jotka tuli teiniäideiks. Yks 15 vuotiaana, yks 14 vuotiaana ja yks 16 vuotiaana. Se 16 vuotias selvis, ja piti lapsen, mut sen vanhemmat hoitaa sitä vauvaa. Mut sitte se 15 vuotias. Se päätti pitää sen muksunsa, mut se kai kehitty jotenki väärin. Eihän 15 vuotiaskaan mikään kypsä aikuinen ole. Siitä lapsesta tuli kehitysvammanen, ja se synnytys oli kuulemma ihan hirveää. Tuntu suurin piirten samalta kun ois paskantanu vesimelonin...-.- Haluutko sä tätä? Ymmärrän, että susta voi tuntua, että ois upeeta pitää se. Mutta entäs jos siitä tulee kehitysvammanen? Tottahan sä sitä silti vrm rakastat ja niin, mutta mieti sitä lasta! Omalla veljellä (16v) on kehitysvamma, ja sillä ei oo kaverita. Se äyttää pyörätuolii, ja pari kertaa vvuodessa se pitää leikata (En nyt ihan kaikkia yksityisasioita rupee sleittelee). Niin että haluutko, että sun lapselles tulee tällänen kohtalo?:/ On tietty mahdollista että laps ois tervekkin, mut mieti nyt tarkkaan! No se 14 vuotias. Se teki abortin, ja ei kuulemma kadu sitä. Sekin meinas ensin pitää lapsen, mut se itse sanop mulle, että onneks se ei pitäny sitä. Mieti nyt vielä. Veikkaan, että sulla on suurempi mahdollisuus, että vauvasta tulisi mahd vammainen, tai jotenkin epämuodostunut. Olet vasta nuori.

      • 1+1=2

        Provo.


    • ihapaniikis

      NYT NILLE JOILLE EI TULLU SEVÄKS VIELÄ
      mä en ao tehä sitä aborttii,vaan pidän vauvvan ja mun vanhemmat hoitaa sen kokonaan ni voin käydä koulus.ja mun vanhemmat sano et mun pitää ite otta muka vastuu siit asiasta eikä ne voi elättää sitä vauvvaa,mut kyl niiden pitää ja oon varma et hoitavatkin!!:)ja aion myös lopettaa ketju tupakoinnin lapsen takia koska se ei kuulemma oo hyvä lapselle jos äiti polttaa.....ja lopetan myös viikonloppu juomiset bestiksen kaa ja muutenki oon kaikkinaan sillee et tulis terve lapesta.:Deli elkee valitako siellä!

    • Historoitsija

      Työläiden ja perusteellisten historianopintojen ja tiedekatsausten jälkeen voin nyt varmudella todeta Adolf Hitlerin olleen rasisti.

      • ihapaniikis

        pysytäänpäs asiasa


    • verttipirkko

      Voi vittu ny! Oot varmaa tosi hyvä äiti, ku kirjotitki tollee et. Tupakointi on KUULEMMA haitax lapsel tai jtn muuta vastaavaa. Hyvin tunnut tietävän asioita. Mutta onnea nyt, saatiin päivän naurut:)♥

    • ihapaniikis

      pää kii,äpärö

    • ihapaniikis

      mä en voinu mennä tänä kouluun, oli nii paha olo raskauden takia,ja mun isä raivos mulle eilen et oon iha kakara ku en muka osa ottaa vastuuta:P lol

    • ...

      Isäsi oli siinä aivan oikeassa! Ei siihen mitkään niskojen nakkelut auta enään, sinusta on tulossa ÄITI pienelle lapselle ja siihen sitä vastuuta tarvitaan! Voi lapsi parkaa mihin joutuu... En sillä ettäkö muka osisi jossain vaiheessa vastuuta ottaa, mutta kyllä sen aikuistumisen pitää nyt pienessä ajassa tapahtua. Mutta kirjotuksesi perusteella olet aivan lapsen tasoa vielä ja ei mikään ihmekkään kun 13v. vasta!

    • verttipirkko

      ^^ niiiiiiiiin samaa mieltä! xp

    • ihapaniikis

      turvat tukoon,ette te kuitenkaa ymmarra mitää mun tilanteesta!mä oon joutunu äitin ja isän haukkumaks ja ne joka päivä muistuttaa siitä miten tyhmä ma oon ku meen harrastaa tälläsii näi nuorena ja sit ku tapahtuu vahinko nii vaan lykkään muka kaiken vastuun niille ja ajattelen vaa itteeni""¨¨tommosta paskaa saa kuulla joka paiva ja sitte viel kaikki pahoivonti ja muu kalvaa ja joudun yrittää polttaa vähemmä ja kavereille en haluu ees puhuu tästä ja pitää yrittää vältellä niitä etteivat saa tietä ja se on paskaa ku on nii yksin kokoaja!jotai se poikaki vaa sättii eikä ota ite tähä osaa vaik sensyytä kaikki alunperin!lopettakaa se dissaamine ja hankkikaa elämä vitu kakarat

    • ...

      "Hankkikaa elämä vitun kakarat" Tota juu, sanoo 13v joka ei edes osaa kirjoittaa asiallisesti saati sitten oikein... kannatas vähän mennä itteen, turhaan täällä valitat asiasta kun itse olet tilanteeseen päässyt ja sen lapsen päättänyt pitää. Tyydy kohtaloos pentu!

    • ihapaniikis

      lol-.-

    • TIMOSOINIFANI

      Henkilökohtaisesti odotin Perussuomalaisille noin 13,4 prosenttia suurempaa äänisaalista kunnallisvaaleissa.

      • ihapaniikis

        tää ei kuulu tälle palstale,vitu idiooti!


      • typykkä00
        ihapaniikis kirjoitti:

        tää ei kuulu tälle palstale,vitu idiooti!

        Määkin pitäisin varmaa sen lapsen... Oon itekki nyt 13 ja en oo kyllä harrastanu vielä. Menkatkaa ei oo kunnolla vielä alkanu. Mun mielestä sun pitäis kertoo kavereilles. En minä ainakaa hylkäis sua jos oisit mun kaveri. Onnea sulle, vaikkakin näin myöhään.... :)


    • tein tunnuksen tanne suomi24seen

      • kiial1

        kumpi tuli?


    • Blaah.

      Ketään tuskin kiinnostaa tämä asia enään! Hoida pentus, elä sen kanssa ja ota nuoruus joskus takas... Tämä on todella naurettava juttu ollut alusta asti. Teini jolla ei ole muuta tekemistä, trolli... mene ulos vaikka leikkimään käpylehmillä.

      Kaikilla on omat mielipiteensä ja sinunkin on hyvä osata ottaa kritiikki vastaan. Tokihan sinä oot varmaan todella SUPERäiti hahmo 13v. Turhaa sinä kesken kasvunen kakara sitten huutelet muille, että "pitäkää päänne kii, hankkikaa vitun kakarat elämä" tai muuta.

    • Kaikille tiedoksi:

      Tämähän oli, kuten varmasti monet muutkin, provo. :)

      Hyviä kommentteja tuli ja ketju keräsi yli sata vastausta, kiitosta vain. Älkää hyvät ihmiset vetäkö hernettä nenään tällaisten viattomien läppäjulkaisujen takia! Kannattaa muistaa, että jokaista viestiä kannattaa lähestyä terveen kriittisesti...

      Mutta, hyvää tulevaa joulua kuitenkin kaikille! Ja pahoittelen sitä, etteivät aikaisemmat kommenttini olleet kovin huolella kirjoitettuja mutta 13-vuotiaan sekakäyttäjäteinin, joka antaa panna itseään koulun vessassa, kuulunee kirjoittaa niin. :)


      - Ihapaniikis

      • aika hyvä :D

        Tämä on vanha keskustelu, mutta Haha. Aika hyvä provo. Pakko myöntää. Luin koko keskustelun ihan tosissaan XD


      • JokuRetuJokaUskoKaiken

        nimi kertoo kaiken


    • Joku_Vaan 97

      Heissan!
      En halua loukata ketään enkä sano tätä pahalla!!
      Mutta en vain tajua miksi no vähin tään alle 16 vuotiaat harrastavat suojaamatonta seksiä,koska he tiätävät tulevansa "mahdollisesti" raskaaksi siitä.
      Minun mielestäni alle 16 vuotiaiden ei todellakaan tulisi harrastaa suojaamatonta seksiä varsinkaan parin viikon seurustelun aikana,sillä he eivät ole valmiita vanhemmiksi.
      Ja mielestäni seksi ei ole pelkkää hauskaa tai tylsyyden pois viemistä.....vaan seksi on osa suurta rakkautta :), joten miettikää kenen kanssa olette ennen kuin olette HYVÄT IHMISET MUISTAKAA SE EHKÄISY JOS ETTE TODELLAKAAN OLE VALMIITA ÄIDIKSI JA ISIKSI!
      Tekstilläni en halua loukata tai aiheuttaa pahaa mieltä mutta lapsen saaminen on iso juttu ja onhan se lapsen kin etu että on hyvät ja rakastavat vanhemmat ja turvallinen koti! :)

    • hyvä äiti 18v

      tosi hieno provo tuskin kukaan 13v haluaisi lapsia ja pitääs lapsen :) minulla ei ole vielä lapsia mutta joskus 2v päästä varmasti on lapsia niin ajattelin kasvattaa niistä kunnon lapsia ettei saa seurustella enne 15v eikä saa mennä yökylään ainakaan alle 15v :Dsillä jos haluaa olla kunnon äiti niin pitää ottaa vastuu lapsista ja hoitaa niitä

      • Kondomionkeksitty....

        Kondomi on keksitty....


    • Asdfhwb

      Hakkaa ittees pesäpallomailal vattaan

    • raskaana 18v

      olen raskaana ja odotan esikoista :) jotenkin tämä asia sai melkeen itkemään

    • Innanvaa

      Ei kauheeku repesin xD
      Mene muualle huomio huoraamaan...
      Ja pliide hanki elämä ja älä pliis pilaile raskaudella..

    • Anonyymi

      Ei 13v kuulu harrastaa seksiä

    • Anonyymi

      No tulikos se vauva jo

    • Anonyymi

      Hyvä vitsi?

    • Anonyymi

      Miks menit harrastelee noi nuoret!?

    • Anonyymi

      Tota mitä päädyit tekee mikä meno nykyää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe