Onko todellista?????

avuton5

Olen nyt 3 vrk nukkunut 8h uhkailun ja kiristyksen takia ja en saa apua mistään, ennen kuin ovelleni konkreettiseti ilmestyy joku niin sitten tullaan. Onko tämä totta, että saan pelätä itseni lasteni puolesta, sekä omaisuuteni puolesta koko ajan, eikä kukaan tee mitään?? Uhkailuviestejä tulee päivittäin, milloin häpäistään kuulemma jakamalla minusta tietoa naapurustoon, milloin kaksi miestä tulee jne. Kauanko on ihmisen kestettävä tätä pelkoa? Poliisille tehty rikosilmoitus mutta ei se paperinpala tuo turvaa!!!!! Onko kokemusta??? Mitä olette tehneet ja mistä avun saaneet???

5

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä

      Osoitteessa kyläsaarentie ... löytyy suojelualan yritys...kaikki keinot käytössä.

    • avuton5

      Kaikki apu otetaan vastaan...omat voimavarat alkaa olla vähissä! On se kyl kumma että tämmöset miespuoliset voivat kuvitella, että voivat tehä mitä haluaa kun nainen kyseessä!!!!!!Säälittävää!!!

    • Nxx

      - Muuta puhelinnumero salaiseksi ja säilytä muistissa uhkailuviestit, parasta on olla kaksi kännykkää
      - Lähestymiskieltoa voi hakea suoraan oikeustalon kansliasta, sitten kun tulee oikeudenkäynti lopullista lähestymiskieltoa varten, voit siihen hakea asianajajan
      - Muista ettet saa ottaa mitään yhteyttä ahdistelijaan koska se voi vaikeuttaa lähestymiskiellon saamista
      - Jos suinkin mahdollista pyydä naapureita tarkkailemaan onko henkilö näkyvillä esimerkiksi töihinlähtösi aikaan voit käyttää heitä todistajina

      Todellista on ja voi kestää kymmeniä vuosia. En kertonut toista puhelinnumeroa kenellekään, liittymä on ollut jo vuoden ja vasta tänään sain siihen ensimmäisen puhelun. Kyseinen vainohullu yritti tappaa molemmat lapseni. oli saanut neuvoja tutuilta missä oleskelimme silloin.
      Kaksi kertaa kävi näin hän seisoi aivan vieressä muttei tunnistanut.
      Katkeroitti kovasti monien mielen tämä selviytyminen.

    • avuton5

      No huh huh, että olet joutunut kyllä kestämään. Minä en kuitenkaan ole tappouhkauksia saanut ja uhkailija ei ole mitenkään sukua tai muutoinkaan tiedä perheestäni mitään. Minä en usko näihin lähestymiskieltoihin, ne hullut tulee ja toteuttaa uhkansa, eikä siinä kerkeä kukaan tekemään mitään...näin se käytännössä menee. Eikä poliisi tee muutenkaan mitään. Voinkohan vaihtaa poliisitutkijaa kun tämä nykynen ei ota asiaa todesta, luulen että hän tuntee uhkailijan!!!!

    • Ei Haukka Muna

      Mulle on ehdotettu hälytinranneketta, ilmeisesti sen voi saada "salaa" muuhunkin kuin työkäyttöön. Että onhan niitä keinoja. Melkein kannattaa unohtaa poliisit kun homma hoituu muutenkin turvapalvelun kautta jos oikeesti jotain tapahtuu eli menee se poliisille sitäkin kautta jos tulee hälytyksiä ja tilanne tarpeeksi vakava. Lähinnä tarkotan että jos ovi antaa hälytyksen, saapahan nukkua rauhassa siinä mielessä että joku soittaa ja kysyy onko jokin hätänä kun hälytys menee päälle.
      Mulla tämä alkaa mennä jo melkein rutiinilla, viimeksi joutui vartijan kutsumaan ja erityistarkkailussa tämä kohde ettei ainakaan sitä tunnetta tule että olis heitteille jätetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2442
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      336
      1568
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      89
      985
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      180
      811
    8. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe