Olisi tällainen kysymys: Mistä tietää että kaksomiehellä on oikeasti tunteita sinua kohtaan? Ei missään nimessä kritiikkinä tämä, kaksomiehet vaan yleensä eivät helpolla ala tuntemaan mitään sen syvempää.
Minusta vain tuntuun, että kaksomies, johon minulla on ollut hiukan omintakeinen suhde 1,5 kuukautta, saattaisi tuntea jotain suurempaakin minua kohtaan, kun vain yksi muista naisista.
Tarkennetaan hiukan: suhteemme on ollut jotain hyvin erikoista... Tai aina kun näemme sattuu kaikenlaista. Tunnemme (no niin, ainakin minä) suurta intohimoa toisiamme kohtaan. Seksi on parasta ikinä. Mutta se ei ole ainoa syy miksi näemme. Hän on totaalinen pelimies (Niin kyllä hän on myös nuori iältään) Naisia riittää. Hän on eri komea ja hurmaava ja no niin, tyypillinen kaksosmies. En oikein tiedä kuinka selvittäisin paremmin suhdettamamme, siinä vain on sitä jotain. Ja hän ei voi jättää miua rauhaan.
Kertokaa te kiltit viisaampina minulle, mitä tämä voisi olla!
Jos joku on varmaa, niin on se että tämä mies saa pääni pyörälle hyvin monella tapaa.
HEI KAIKKI KAKSOTMIEHET!
hämmentynyt_rapu
2
322
Vastaukset
- jkpoiuop
vai iin
- blitz ball
Kuulostaa sukupuolitaudilta lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745