Hillat alkaa olla ainakin täällä Kuusamossa siinä vaiheessa, että on paras painua metsään. Nyt niitä näyttäisi olevan paljon. Kaikki vaan poimimaan!
Vastaukset 3
- Kerääjä
Meillä täällä länsikairassa ainakin hillat löytyvät, suoperäisestä maastosta ei niinkään metsästä. Tosin tänä kesänä enempi korpihillaa kuin avosoilta.ps.kerätty jo yli oman tarpeen, vaan en myy yhtään, korkeintaan vanhalle äidilleni vien muutaman kilon.
- himo iskee
mutta metsän kautta usein sinne suolle pääsee. ;) Korpihillat on niitä parhaimpia, mutta eivät täällä ole vielä ihan kypsiä, mutta pian. :) Mulla on sama vika, yhtään en myy. Teen vaikka hilloksi ja vien sitten tuliaisina tutuille talven mittaan.
- Hilla
...maksaisit litrasta hilloja (lakkoja) niitä myyvälle poimijalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425