Sain ELY -keskukselta sähköpostiini vastauksen, että ensi kesänä tehdään lisäkaistat em.risteykseen sen turvallisuuden parantamiseksi ja kääntymisen helpottamiseksi.
Kantolantien / Virkkulantien risteys
12
451
Vastaukset
- Epeli
Kyseinen risteys on vaarallinen, ihmettelen ettei mitään pahempaa ole sattunut ja kääntymiskaistat on todella tarpeen. Kerran joku etelän pelle ajoi melkein perään kun olin kääntymässä Kantolantielle, siitä se suhahti 10 sentin päästä ohi.
- Urho 10
Hyvä että laitetaan, usei pitää vahinko sattua ennenkuin laitetaan.
- tulossa menossa
johtu varmaan siitä ku Kantolantien asukkaat köröttelevät viittäkymppiä 60 kmh rajotusalueella.
- Ojakylästä
Toinen minkä sais sitte uudistaa on nelostien ja uuden liesharjun kääntyminen kun sinne aletaan rakentaan. On muuten hienot tontinpaikat.
- erkki
Hietalantien risteys ennnen Kantolaa (etelästä tultaessa) on kans riskipaikka. Liikennettä on paljon (eläinlääkäri) ja vastahan siinä tuli ruumiskin.
- kymppi
Vasta? Ruumis?
- Vaaranpaikka
kymppi kirjoitti:
Vasta? Ruumis?
Nainen jäi siinä auton alle ja kuoli, en tarkkaan muista ajankohtaa mutta ei siitä kauan ole.
- HöhHöh
Kummallinen koko risteys. Eihän ne edes leventäny tietä vaan laittoivat pelkästään kiemuraiset kaistat.
- 2 + 17
nyt se vasta vaarallinen onkin tuo kantolan/virkkulan liittymä... ajatelkaapa sitä kun tulee syksyn liukkaat ja käännyt pohjoisesta päin virkkulaan päin... on siinä rekalla meleko puikkelehtiminen kun joutuu oikealta ohittaan kun joku sattuu ryhmittäytymään kääntyäkseen vasemmalle...
- Ei mitään järkeä
Nimenomaan, näin minäkin olen miettinyt kun olen siitä ajanut.
- isonautonkuski
Ei mitään järkeä kirjoitti:
Nimenomaan, näin minäkin olen miettinyt kun olen siitä ajanut.
Sopii hyvin kuvioon, typerien ja hölmösti suunniteltujen Iin 4-tien liikenneympyröiden jatkeeksi! Vain liikenneinsinööri osaa suunnitella näin hölmöjä liikenneratkaisuja.
- Yrjöpoika
Kohta ne liukkaat tulee ja taatusti siinä pelti rytisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988