Sain ELY -keskukselta sähköpostiini vastauksen, että ensi kesänä tehdään lisäkaistat em.risteykseen sen turvallisuuden parantamiseksi ja kääntymisen helpottamiseksi.
Kantolantien / Virkkulantien risteys
12
406
Vastaukset
- Epeli
Kyseinen risteys on vaarallinen, ihmettelen ettei mitään pahempaa ole sattunut ja kääntymiskaistat on todella tarpeen. Kerran joku etelän pelle ajoi melkein perään kun olin kääntymässä Kantolantielle, siitä se suhahti 10 sentin päästä ohi.
- Urho 10
Hyvä että laitetaan, usei pitää vahinko sattua ennenkuin laitetaan.
- tulossa menossa
johtu varmaan siitä ku Kantolantien asukkaat köröttelevät viittäkymppiä 60 kmh rajotusalueella.
- Ojakylästä
Toinen minkä sais sitte uudistaa on nelostien ja uuden liesharjun kääntyminen kun sinne aletaan rakentaan. On muuten hienot tontinpaikat.
- erkki
Hietalantien risteys ennnen Kantolaa (etelästä tultaessa) on kans riskipaikka. Liikennettä on paljon (eläinlääkäri) ja vastahan siinä tuli ruumiskin.
- kymppi
Vasta? Ruumis?
- Vaaranpaikka
kymppi kirjoitti:
Vasta? Ruumis?
Nainen jäi siinä auton alle ja kuoli, en tarkkaan muista ajankohtaa mutta ei siitä kauan ole.
- HöhHöh
Kummallinen koko risteys. Eihän ne edes leventäny tietä vaan laittoivat pelkästään kiemuraiset kaistat.
- 2 + 17
nyt se vasta vaarallinen onkin tuo kantolan/virkkulan liittymä... ajatelkaapa sitä kun tulee syksyn liukkaat ja käännyt pohjoisesta päin virkkulaan päin... on siinä rekalla meleko puikkelehtiminen kun joutuu oikealta ohittaan kun joku sattuu ryhmittäytymään kääntyäkseen vasemmalle...
- Ei mitään järkeä
Nimenomaan, näin minäkin olen miettinyt kun olen siitä ajanut.
- isonautonkuski
Ei mitään järkeä kirjoitti:
Nimenomaan, näin minäkin olen miettinyt kun olen siitä ajanut.
Sopii hyvin kuvioon, typerien ja hölmösti suunniteltujen Iin 4-tien liikenneympyröiden jatkeeksi! Vain liikenneinsinööri osaa suunnitella näin hölmöjä liikenneratkaisuja.
- Yrjöpoika
Kohta ne liukkaat tulee ja taatusti siinä pelti rytisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837