Kantolantien / Virkkulantien risteys

TieJyrä

Sain ELY -keskukselta sähköpostiini vastauksen, että ensi kesänä tehdään lisäkaistat em.risteykseen sen turvallisuuden parantamiseksi ja kääntymisen helpottamiseksi.

12

487

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epeli

Kyseinen risteys on vaarallinen, ihmettelen ettei mitään pahempaa ole sattunut ja kääntymiskaistat on todella tarpeen. Kerran joku etelän pelle ajoi melkein perään kun olin kääntymässä Kantolantielle, siitä se suhahti 10 sentin päästä ohi.

• Urho 10

Hyvä että laitetaan, usei pitää vahinko sattua ennenkuin laitetaan.

• tulossa menossa

johtu varmaan siitä ku Kantolantien asukkaat köröttelevät viittäkymppiä 60 kmh rajotusalueella.

• Ojakylästä

Toinen minkä sais sitte uudistaa on nelostien ja uuden liesharjun kääntyminen kun sinne aletaan rakentaan. On muuten hienot tontinpaikat.

• erkki

Hietalantien risteys ennnen Kantolaa (etelästä tultaessa) on kans riskipaikka. Liikennettä on paljon (eläinlääkäri) ja vastahan siinä tuli ruumiskin.

• kymppi

Vasta? Ruumis?

• Vaaranpaikka
        kymppi kirjoitti:

Vasta? Ruumis?

Nainen jäi siinä auton alle ja kuoli, en tarkkaan muista ajankohtaa mutta ei siitä kauan ole.

• HöhHöh

Kummallinen koko risteys. Eihän ne edes leventäny tietä vaan laittoivat pelkästään kiemuraiset kaistat.

• 2 + 17

nyt se vasta vaarallinen onkin tuo kantolan/virkkulan liittymä... ajatelkaapa sitä kun tulee syksyn liukkaat ja käännyt pohjoisesta päin virkkulaan päin... on siinä rekalla meleko puikkelehtiminen kun joutuu oikealta ohittaan kun joku sattuu ryhmittäytymään kääntyäkseen vasemmalle...

• Ei mitään järkeä

Nimenomaan, näin minäkin olen miettinyt kun olen siitä ajanut.

• isonautonkuski
        Ei mitään järkeä kirjoitti:

Nimenomaan, näin minäkin olen miettinyt kun olen siitä ajanut.

Sopii hyvin kuvioon, typerien ja hölmösti suunniteltujen Iin 4-tien liikenneympyröiden jatkeeksi! Vain liikenneinsinööri osaa suunnitella näin hölmöjä liikenneratkaisuja.

• Yrjöpoika

Kohta ne liukkaat tulee ja taatusti siinä pelti rytisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1413
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      952
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      96
      859
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe