Tapsan antifaneille !

Se tai ne Tapsan vihaajat jotka täälä tänään soopakirjotuksineen taas ovat mellastaneet tekiviät palveluksen tälle palstalle jos työntäisivät sen näppäimistön tai läppärin peräaukkoonsa ja mieluusti mahdollisimman syvälle niin ettei sitä ihan äkkiä sieltä pois saa. Juttujen taso nousisi huomattavasti kun pysyisitte täältä poissa pilkkaamasta !

17

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      Meillä ei ole niin isoa ahteria kuin sinulla että saisimme sen näppiksen tai läppärin sinne mahtumaan. Sinulla lienee kun olet varmaan siis kokeillut.

      • Annulle

        Yrititkö juntata sitä poikittain sinne ? :o Ei sitten ihme ettei se mahtunut edes sinun ahteriisi.


      • p*ppureikä
        Annulle kirjoitti:

        Yrititkö juntata sitä poikittain sinne ? :o Ei sitten ihme ettei se mahtunut edes sinun ahteriisi.

        No...sinulle ei taida edes tehdä tiukkaa lykkäätkö sitä poikittain tai osissa. Sun ahterisi lienee niin venynyt tapsuliinin vierailuiden johdosta....auts!


      • HAHHAA!!!!
        p*ppureikä kirjoitti:

        No...sinulle ei taida edes tehdä tiukkaa lykkäätkö sitä poikittain tai osissa. Sun ahterisi lienee niin venynyt tapsuliinin vierailuiden johdosta....auts!

        Hyvä nim.merk. "p*eppureikä" ! Tuo oli aika paha ;D


    • <3<3<3

      Annu: I LOVE YOU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • OK.

      Ei kannata Justiinax kieltä noita valittajia kirjoittelemsta. Se on vaan kuin heittäisi bensaa tuleen.

    • Annu.

      Juttusi ovat kovin alapääpainotteisia. Eli siis samaa lajia kuin idolillasi.
      Ajattelukeskus taitaa sijaita siellä mistä tarinanne kumpuaa.

      • Annu.

        Ai nii joo... mikä ajattelukeskus teillä muka on.........


    • hehheh

      Annu on aikas huvittava kun sen täytyy aina saada sanoa viimeinen sana.

      • Annu.

        Sorry nyt kun "joudun" taas sanomaan sanan mutta sinähän sen viimeisen näköjään haluat sanoa kun vastasit minulle joten oleppas ihan hissukseen.


    • selensio!

      Kyllä voisitte kasvaa aikuisiksi itse kukin ettei tuollaista naputusta tarvitsisi täälä aina lukea.

    • mietis nyt kunnolla

      Hyvä Justiina! Kyllä totuus on se, että tämän palstan taso nousisi huomattavasti, jos SINÄ poistuisit täältä typerien kirjoituksiesi kanssa lopullisesti.

      Samalla kaikki antifanien ylilyönnit häviäisivät ja keskustelu olisi asiallista.

      Mutta kun sinun juttusi ovat niin järjettömän naiveja, että ne provosoivat ihmisiä aina kirjoittamaan vastakommentteja.

      Etkö itse tajua, että sinä teet Tapani Kansalle paljon hallaa tällä palstalla ?

    • Pahvi-Jyrki

      Ei ne mtään Tapsan antifaneja ole, vaan Tapsan hurmosantifaneja. Jepjep.

      • säpä sen sanoit

        Naulan kantaan! :D


      • hohhoijaa
        säpä sen sanoit kirjoitti:

        Naulan kantaan! :D

        Uiiiii, olispas taas yksi hihhuli keksinyt omasta mielestään fiksunkin heiton, säälittävää.


      • Manne helvettiin.
        hohhoijaa kirjoitti:

        Uiiiii, olispas taas yksi hihhuli keksinyt omasta mielestään fiksunkin heiton, säälittävää.

        Te Tapsuliinifanit olette säälittäviä kun koko elämänne pyörii Tapsukan ympärillä. eikö teillä ole perhettä, ystäviä? Ei minulla mitään Tapsukkaa vastaan ole noinniinkuin sinänsä. Mutta te hurmosfanit! Justiinax ja Gilla...Hyi helvetti!


    • meikä vaan

      Yksinään ei voi tapella , joten jos tajuaisitte kukin olla noteeraamatta toinen toistenne provosoivia kirjoituksia, niin ainainen naputus näilläkin sivuilla vähenisi huomattavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe