tänään kissani leevi toi sisälle kuolleen hiiren.
se pudotti sen eteisen lattialle ja katsoi minua selvästi ylpeänä ja kehräsi kovin.
ensin olin vähän hämilläni, että mitäs tämä nyt on, mutta sitten tajusin että leevi toi sen minulle "lahjaksi" joten aloin kehua ja rapsutella sitä.
tästä leevi oli viellä enemmän hyvillänsä.
sitten menin täyttämään sen ruoka kipon (ruualla tietty) =) ja leevi tuli syömään.
samalla kun leevi söi, vein vaivihkaa vein hiiren ulos, ettei leevi vaan näkisi ja pahoittaisi mieltään.
syötyään leevi meni eteiseen haistamaan kohtaa jossa hiiri oli ollut ja tuli sen jälkeen minun viereeni tuhisemaan, kun luin kirjaa sängylläni.
luulikohan leevi että olin kenties syönyt sen tuoman hiiren, kun se ei muutakun haistanut kohtaa jossa hiiri oli ollut?
no sitä voimme vain arvailla.=)
lahja omistajalle
Hansu
3
360
Vastaukset
- ukkeli
odotas kun kissasi tuo eläviä rottia ja leikkii
niillä olohuoneessasi ja sotkee verellä joka paikan! ittelläni 2 kissaa jotka yrittää tuoda
"lahjoja" kotio jokapäivä ;)- Rölli
Ihan totta, omakin kissani toi juuri eilen (taas...) rotan sisälle ja sitä edellisenä päivänä olin lihvata päästäisen varpaillani...
- Nahkiainen
...vaan saaliin heittelyn tarkoitus on saada saaliseläin tyhjentämään paniikissa suolensa, ja isomman saaliin kohdalla myös väsyttää se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679