Teritalojen hintoja?

Aapo

Mahtaakohan kellään olla tiedossa Teritalojen pakettien hintoja esim. Carolina tai Cecilia kiinnostaisivat kovasti.

8

2714

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri rakentamassa omaa kot...

      Dziisus, kauppias vastaa kun soitat!!!!!!!!!!!!!
      Pliiz, älä käy rakentamaan jos oma-aloitteisuus on tuota luokkaa...

      • -kaisa-

        Kai sitä ny voi kysellä kokemuksen omaavilta etukäteen vähän tietoja...


      • -kaisa-
        -kaisa- kirjoitti:

        Kai sitä ny voi kysellä kokemuksen omaavilta etukäteen vähän tietoja...

        niin ja Aapolle vielä "tiedoksi" että en tarkalleen muista hintoja ja hintahan riippuu että minkä kokoisesta talosta olet kiinnostunut mutta carolina oli vielä muutama kuukausi sitten molemmin puolin 100 000 euroa...


      • ???
        -kaisa- kirjoitti:

        niin ja Aapolle vielä "tiedoksi" että en tarkalleen muista hintoja ja hintahan riippuu että minkä kokoisesta talosta olet kiinnostunut mutta carolina oli vielä muutama kuukausi sitten molemmin puolin 100 000 euroa...

        "ei nyt muista ihan tarkkaan" - kaisalta - ei löytynyt kuin viisasteleva vastaus sille joka ohjaa ainoaan oikeaan paikkaan hinnan suhteen, eli myyjä puoleen.


      • Aapo
        ??? kirjoitti:

        "ei nyt muista ihan tarkkaan" - kaisalta - ei löytynyt kuin viisasteleva vastaus sille joka ohjaa ainoaan oikeaan paikkaan hinnan suhteen, eli myyjä puoleen.

        ...kun ei puhelinta osaa käyttää...:)

        On se kumma, kun kysymistäkin jo kritisoidaan. Eiköhän täällä muutkin vähän väliä huhuile milloin minkäkin paketin hintojen perään, ja vertaile niitä keskenään. Lopullisen valinnan jälkeen myyjän kanssa ehtii vääntää kättä vielä monta kertaa... Ja ei kai kukaan oleta, että muiden ilmoittamat hinnat olisivat kiveen hakattuja, mutta kyllä ne suuntaa antavat kuitenkin.

        Eli kiitokset vaan Kaisalle, noin 100 000 euroa veikkailin itsekin. Pähkäilemme vielä Teritalojen ja Kannustalon valillä. Pitänee pyytää tarjoukset molemmilta ja vertailla niitä rakennusmestarin kanssa tarkemmin.


      • -kaisa-
        Aapo kirjoitti:

        ...kun ei puhelinta osaa käyttää...:)

        On se kumma, kun kysymistäkin jo kritisoidaan. Eiköhän täällä muutkin vähän väliä huhuile milloin minkäkin paketin hintojen perään, ja vertaile niitä keskenään. Lopullisen valinnan jälkeen myyjän kanssa ehtii vääntää kättä vielä monta kertaa... Ja ei kai kukaan oleta, että muiden ilmoittamat hinnat olisivat kiveen hakattuja, mutta kyllä ne suuntaa antavat kuitenkin.

        Eli kiitokset vaan Kaisalle, noin 100 000 euroa veikkailin itsekin. Pähkäilemme vielä Teritalojen ja Kannustalon valillä. Pitänee pyytää tarjoukset molemmilta ja vertailla niitä rakennusmestarin kanssa tarkemmin.

        Itsekkin pähkäiltiin saman ongelman kanssa vielä muutama viikko sitten,kumpi: Kannustalon aurora vai Teritalojen carolina...mutta päädyttiin loppujen lopuksi auroraan ja kevään aikana olisi tarkoitus taloa pystyttää!
        Ei muuta kuin hintoja soittelemaan ja tarjouksia pyytelemään!!


      • juuri rakentanut
        -kaisa- kirjoitti:

        Itsekkin pähkäiltiin saman ongelman kanssa vielä muutama viikko sitten,kumpi: Kannustalon aurora vai Teritalojen carolina...mutta päädyttiin loppujen lopuksi auroraan ja kevään aikana olisi tarkoitus taloa pystyttää!
        Ei muuta kuin hintoja soittelemaan ja tarjouksia pyytelemään!!

        jumankauta...oletteko perijöitä vai lottovoittajia? 100 000 egeä pelkkä talopaketti? onko 400 000 budjetti? : O


      • -reivaaja-
        -kaisa- kirjoitti:

        Itsekkin pähkäiltiin saman ongelman kanssa vielä muutama viikko sitten,kumpi: Kannustalon aurora vai Teritalojen carolina...mutta päädyttiin loppujen lopuksi auroraan ja kevään aikana olisi tarkoitus taloa pystyttää!
        Ei muuta kuin hintoja soittelemaan ja tarjouksia pyytelemään!!

        Puoli vuotta sitten pähkäilimme saman valinnan edessä ja lopulta päädyimme Terin Carolinaan. Kokoluokka on ~175m2 lasitetut terassit päälle. 100000 €:stä kun nipistät ~10-20% pois (huom! varustelu ja asennuslaajuus) niin alat olla kohdillaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe