Mahtaakohan kellään olla tiedossa Teritalojen pakettien hintoja esim. Carolina tai Cecilia kiinnostaisivat kovasti.
Teritalojen hintoja?
8
2714
Vastaukset
- Juuri rakentamassa omaa kot...
Dziisus, kauppias vastaa kun soitat!!!!!!!!!!!!!
Pliiz, älä käy rakentamaan jos oma-aloitteisuus on tuota luokkaa...- -kaisa-
Kai sitä ny voi kysellä kokemuksen omaavilta etukäteen vähän tietoja...
- -kaisa-
-kaisa- kirjoitti:
Kai sitä ny voi kysellä kokemuksen omaavilta etukäteen vähän tietoja...
niin ja Aapolle vielä "tiedoksi" että en tarkalleen muista hintoja ja hintahan riippuu että minkä kokoisesta talosta olet kiinnostunut mutta carolina oli vielä muutama kuukausi sitten molemmin puolin 100 000 euroa...
- ???
-kaisa- kirjoitti:
niin ja Aapolle vielä "tiedoksi" että en tarkalleen muista hintoja ja hintahan riippuu että minkä kokoisesta talosta olet kiinnostunut mutta carolina oli vielä muutama kuukausi sitten molemmin puolin 100 000 euroa...
"ei nyt muista ihan tarkkaan" - kaisalta - ei löytynyt kuin viisasteleva vastaus sille joka ohjaa ainoaan oikeaan paikkaan hinnan suhteen, eli myyjä puoleen.
- Aapo
??? kirjoitti:
"ei nyt muista ihan tarkkaan" - kaisalta - ei löytynyt kuin viisasteleva vastaus sille joka ohjaa ainoaan oikeaan paikkaan hinnan suhteen, eli myyjä puoleen.
...kun ei puhelinta osaa käyttää...:)
On se kumma, kun kysymistäkin jo kritisoidaan. Eiköhän täällä muutkin vähän väliä huhuile milloin minkäkin paketin hintojen perään, ja vertaile niitä keskenään. Lopullisen valinnan jälkeen myyjän kanssa ehtii vääntää kättä vielä monta kertaa... Ja ei kai kukaan oleta, että muiden ilmoittamat hinnat olisivat kiveen hakattuja, mutta kyllä ne suuntaa antavat kuitenkin.
Eli kiitokset vaan Kaisalle, noin 100 000 euroa veikkailin itsekin. Pähkäilemme vielä Teritalojen ja Kannustalon valillä. Pitänee pyytää tarjoukset molemmilta ja vertailla niitä rakennusmestarin kanssa tarkemmin. - -kaisa-
Aapo kirjoitti:
...kun ei puhelinta osaa käyttää...:)
On se kumma, kun kysymistäkin jo kritisoidaan. Eiköhän täällä muutkin vähän väliä huhuile milloin minkäkin paketin hintojen perään, ja vertaile niitä keskenään. Lopullisen valinnan jälkeen myyjän kanssa ehtii vääntää kättä vielä monta kertaa... Ja ei kai kukaan oleta, että muiden ilmoittamat hinnat olisivat kiveen hakattuja, mutta kyllä ne suuntaa antavat kuitenkin.
Eli kiitokset vaan Kaisalle, noin 100 000 euroa veikkailin itsekin. Pähkäilemme vielä Teritalojen ja Kannustalon valillä. Pitänee pyytää tarjoukset molemmilta ja vertailla niitä rakennusmestarin kanssa tarkemmin.Itsekkin pähkäiltiin saman ongelman kanssa vielä muutama viikko sitten,kumpi: Kannustalon aurora vai Teritalojen carolina...mutta päädyttiin loppujen lopuksi auroraan ja kevään aikana olisi tarkoitus taloa pystyttää!
Ei muuta kuin hintoja soittelemaan ja tarjouksia pyytelemään!! - juuri rakentanut
-kaisa- kirjoitti:
Itsekkin pähkäiltiin saman ongelman kanssa vielä muutama viikko sitten,kumpi: Kannustalon aurora vai Teritalojen carolina...mutta päädyttiin loppujen lopuksi auroraan ja kevään aikana olisi tarkoitus taloa pystyttää!
Ei muuta kuin hintoja soittelemaan ja tarjouksia pyytelemään!!jumankauta...oletteko perijöitä vai lottovoittajia? 100 000 egeä pelkkä talopaketti? onko 400 000 budjetti? : O
- -reivaaja-
-kaisa- kirjoitti:
Itsekkin pähkäiltiin saman ongelman kanssa vielä muutama viikko sitten,kumpi: Kannustalon aurora vai Teritalojen carolina...mutta päädyttiin loppujen lopuksi auroraan ja kevään aikana olisi tarkoitus taloa pystyttää!
Ei muuta kuin hintoja soittelemaan ja tarjouksia pyytelemään!!Puoli vuotta sitten pähkäilimme saman valinnan edessä ja lopulta päädyimme Terin Carolinaan. Kokoluokka on ~175m2 lasitetut terassit päälle. 100000 €:stä kun nipistät ~10-20% pois (huom! varustelu ja asennuslaajuus) niin alat olla kohdillaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481