mantkamonte/egypti

snorkkeli

Uusi talvi esite ilmestynyt. Hakekaa r-kioskilta. Hyvä esite ja mm. Coral Bay lomakeitaan kartta!!

7

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarjaM

      Kiitos vinkistä, hain lounastauolla esitteen.
      Matka on varattu jo aiemmin.

      Kartta on hyvä, mutta kaipailin vielä mittakaavaa, osaatko sanoa summittaisen?
      Onko se vähän keskiviivasta vasemmalle ylhäällä pääportti?

      • sorkkeli

        kääk olen tosi huono näissä asioissa...No jos se ranta on 2 km leveä niin siitä on tietty hyvä laskea muita matkoi...esim hotellin oasis osasta on rantaan joku hmm 300 m? sitä on aika vaikee arvioida kun sinne mennään portaita pitkin ja sinne menee myös hissi, että ei sil siinäkään mieles oo väliä vaikka onkin iso alue kun siellä ei tarvi kävellä portaita. Ja tosiaan jos ei jaksa kävellä niin ne ilmaset taftaf bussit ajelee rundia siel kokoajan. Alueen portilta maantielle jossa mm. bussit liikkuu oli niin pitkä kuuma aavikkotie että sitä en edes kuvitellut käveleväni, joten alueelta poislähtiessä kannattaa ottaa taksi portinpielestä. Portille on 100m siitä i-paikasta
        Kiva paikka se on mutta kallis, että syömiset ja shoppailut kannattaa kyllä hoitaa naama bayn tai vanhan sharmin keskustassa. Hotellialueen kauppa nyt oli ihan kohtuuhintanen ja hinnat tippu ihmeellisesti kun väri ihonpinnassa lisäänty...hmmmsitä tyypillistä arabimeininkiä.
        Mukavaa matkaa


    • ...

      Hieno esite. Tekisi mieli lähteä. Viime vuonna oltiin Monten reissulla Sharmissa ja oli tosi hieno reissu!

      • PÄÄTTYNYT

        Tekipä MOnten mainososasto meille
        tänne hienon keskusteluketjun.

        Aijjaa uusi esite on sitten ilmestynyt?
        Miksei siinä ollutkaan Thaimaata niinkuin
        keväällä luvattiin ? Grrrrr!!!!


      • snorkkeli
        PÄÄTTYNYT kirjoitti:

        Tekipä MOnten mainososasto meille
        tänne hienon keskusteluketjun.

        Aijjaa uusi esite on sitten ilmestynyt?
        Miksei siinä ollutkaan Thaimaata niinkuin
        keväällä luvattiin ? Grrrrr!!!!

        Sorry vaan mutta en todellakaan ole Matkamontella töissä, aikun olisinkin....(vaikka oppaana)
        Olen työtön nojatuolimatkailija ja koska esite mielestäni oli hieno niin ajattelin siitä mainita niille joille on rahaa lähteä egyptiin kun itse vaan täällä haaveilen lottopotista että pääsisin itsekin....
        Katsokaas kun täällä sivustolla joskus joku kirjoittelee ihan asiallisesti AUTTAAKSEEN toisia matkalaisia. Mutta Hyvää jatkoa sinullekin, selvitä sieltä matkamontelta se thaimaa asia, tuskin sitä tälläisilla sivustoilla kukaan osaa sanoa


      • ...
        PÄÄTTYNYT kirjoitti:

        Tekipä MOnten mainososasto meille
        tänne hienon keskusteluketjun.

        Aijjaa uusi esite on sitten ilmestynyt?
        Miksei siinä ollutkaan Thaimaata niinkuin
        keväällä luvattiin ? Grrrrr!!!!

        Joku on muuten ennenkin sanonut minulle noin . Olen opiskellut markkinointia ja jotain tiedotushommia tehnyt OTO (vaikka se edellinen ja tämä ei kieliasultaan kyllä ole sellaista, että kehtaisi niitä hommia sanoa tekevänsä).

        Heh, Hauska juttu! Ei yhteyksiä Monteen...


      • oppaaksi
        snorkkeli kirjoitti:

        Sorry vaan mutta en todellakaan ole Matkamontella töissä, aikun olisinkin....(vaikka oppaana)
        Olen työtön nojatuolimatkailija ja koska esite mielestäni oli hieno niin ajattelin siitä mainita niille joille on rahaa lähteä egyptiin kun itse vaan täällä haaveilen lottopotista että pääsisin itsekin....
        Katsokaas kun täällä sivustolla joskus joku kirjoittelee ihan asiallisesti AUTTAAKSEEN toisia matkalaisia. Mutta Hyvää jatkoa sinullekin, selvitä sieltä matkamontelta se thaimaa asia, tuskin sitä tälläisilla sivustoilla kukaan osaa sanoa

        Ei siitä ole kauaa aikaa kun hakivat oppaita työvoimatoimiston kautta. joten laita paperit vetämään ja ehkä ensi talvena oletkin heillä jo oppaana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe