Moi! En aio syyttää ketää ihmistä,mut ihmettelempä vain sitä ku horoskooppikirjoissa väitetään ravun olevan ymmärtäväinen ja suvaitsevainen ihminen ja todellisuus aivan muuta.Mulla on pari Somalialaista ystävää ja muutama autismista kärsivä tuttava ja ne ihmiset jotka ovat pilkanneet/kiusanneet niitä on ollu rapuja(niin miehiä kuin naisia)Ovat käyttäneet hyväksi autistisen ymmärrystä ja nauraneet päälle et miten se on niin tyhmä.Samaiset henkilöt huutelivat rasistisia kommentteja afrikassa syntyneille ystävilleni.Haluisin tietää miten moni rapuluonne ei hyväksy erilaisuutta?Ovatko nämä ihmiset suvaitsemattomia? Hassua mutta mainitsemissani kiusaajissa oli myös aikuisia ihmisiä!Kuuluuko rapuluonteeseen toisten pilkkaaminen?Tosi outoa!
Miksi ravut ovat suvaitsemattomia?
11
1334
Vastaukset
- haukka
ravut ovat itsetunnoltaan aika heikkoja, ja heikkoja luonteina muutenkin. Heikon ihmisen tunnistaa aina siitä, että se yrittää päästä pätemään itseänsä heikompiosaisen tms. kustannuksella. Säälittävää, kypsymätöntä. Tunnen itsekkin aika monta rapua, joista osassa on kys. piirteitä. Osa on onneksi juurin sellaisia myötätuntoisia ja lämpimiä koti-rapuja. Rapu on kodin, kaiken oman ja tutun ja turvallisen merkki, niin hyvässä kuin pahassa. Ulkomaailma ja kaikki erilainen voi pelottaa niin kauheesti...!
- Hoh
Voi hyvä lapsi, eiköhän tuo ole kasvatuksesta lähinnä kiinni. Rapu on ymmärtäväinen, mutta ymmärrykselläkin on tietysti rajansa. Itse raivostuttaa näkemäni maahanmuuttajien törkeä ja röyhkeä käytös (en tiedä miksi näen useimmiten vain sitä) mutta vammaisia ei tulisi mieleenkään solvata.
- Kisu
No ravuthan vasta suvaitsemattomia onkin. Uskoisin, että se johtuu niitten epävarmuudesta.
- Rapunen
en nyt oikeen lue itseäni rasistiksi, mutta en myöskään pidä heistä erityisen paljon... siis "muista poikkeavista"...
- ajattelepa
...on niin että horoskoopit ovat roskaa. Ne perustuvat nykyisessä Irakissa noin 4000 vuotta sitten vallinneeseen käsitykseen tähdistä. Yhtä hyvin ihmisen luonteen voisi määritellä Helsingin raitiovaunulinjoista. Oppia kutsutaan sporalogiaksi.
- Rapu
Nyt kyllä.
Ei muuten pidä paikkaansa. Olen rapu ja minua auttavampaa ihmistä voi etsiä, en pilkkaa ketään oli tumma tai vaale iso tai pieni, tuntuu että ne pilkkajat ovat kasvatuksen uhreja, on nähneet isän pilkkaavan heikonpia sellainen se vasta tosi mies on KELE. Vai onko? Rapu on herkkä elää tunteella miten voi olla rasisti kerroppa se?- rapumies
Onhan joka merkissä ne ns.erikoisuutensa,mutta eipä voi yleistää että kaikki ravut olis suvaitsemattomia.
Olen itskin erittäin auttavainen, sosiaalinen ja erittäin suvaitsevainen,myös sosiaalinen.Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia edustipa he mitä kansan ryhmää tahansa.Pidän mm:ssa alkon väärinkäyttäjät tasavertaisina kansalaisina,joten jos joku heistä haluaa jutella kanssani niin minulta varmaan löytyy
tarvittava aika kuunneella heitä.Olen myös herkkä ja otan varmasti toiset ihmiset huomioon,että se siitä ravun rasismista ymm.nekatiivisuudesta.
Hyvää kesän jatkoa.
- rapu67
Moi! en tunnista itseäni tästä!! jotenkin kuulostaa aivan oudolta ,mutta kakarathan ovat joskus sellaisia !
- Punainen Oinas
rapu kuvittelee olevansa pomo joka suhteessa joten jos hän huomaa et joku on erilainen(kute ystäväsi) hänellä herää luulot että nuo ovat parempia ja etevämpiä kun hän. jolloin syntyy lapsellinen pilkkaamishalu :D tiedän kun itse seurustelen ravun kanssa ja tämmöisiin ollaan törmätty turhab usein. ravulle tyypillistä on itsekkyys.. ei noihin horoskooppeihi kannata sokeasti uskoa, ainoastaan kokemuksiinsa.
- NtiSkorpioni
oli tyypillenen rapu eli pilkkasi ja nauroi kaikkia, jotka olivat heikommilla, ja jos taasen joku oli parempi esim. niin silloin pantiin toinen vaihde, ja sanottiin, ONPA YLPEA.
Rapu on niin itsetietoinen, ettei tilaa ole muille. Rapu on num.1. - step
Ehdottomasti HYVÄKSYN erilaisuuden!VIHAAN rasisteja & pidän siitä,että maailmassa on paljon erilaisia ihmisiä.Ravun pelko on eri asia kuin suvaitsevaisuus..ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989