Naisten mielipiteitä?

gyujyrtrvblyy

Olisi hienoa, jos saisin tähän kysymykseen vastauksia/mielipiteitä naisilta.

Asuin 1,5vuotta ulkomailla töiden takia ja ennen lähtöäni minulla oli erittäin hyvä suhde erään naisen kanssa. Kun molemmat tiesimme, että asun ulkomailla noinkin pitkään, sovimme, ettemme ole yhdessä tuota aikaa ja molemmat olemme siten "vapaita", eikä etäsuhde käy näin liian raskaaksi. Emme sopineet mitään sääntöjä ja tämä hieman vaivaa minua.

Palasin nyt vähän aikaa sitten Suomeen ja näyttää siltä että palaamme tämän naisen kanssa yhteen. Välitän tästä naisesta todella paljon ja en ole ulkomailla ollessani harrastanut naissuhteita juuri tämän takia. Yhden kerran tosin sorruin maksullisiin, kun olin humalassa ja baarissa tultiin kauppaamaan palveluita. Tiedän, olen huono ihminen.. Mutta nyt tuleekin kysymys:
Jos tämä nainen kysyy minulta, että onko minulla ollut naisia reissullani, mitä minun kannattaisi vastata?
Vaihtoehtoja on 3:
a)valehtelen ja sanon ettei ollut(en haluaisi valehdella, sillä omaatuntoani painaa tämä ja haluisin kertoa)
b)kerron, että kerran käytin maksullisia palveluita
c)sanon, että minulla oli merkityksetön yhdenillanjuttu.(ja näin en myönnä käyneeni maksullisissa)

Nolottaa myöntää käyttäneensä maksullisia, mutta se olikin pelkästään fyysistä ja hyvä omatunto minulla on siitä, että henkisellä puolella ei ole ollut tuossa mitään. Mietin vain, mitenköhän naiseni suhtautuu jos kerron tuon? Miten itse suhtautuisit? Tiedän että molemmat vaihtoehdot b ja c kuulostavat ikävältä, mutta kumman vaihtoehdon itse kuulisit mieluumin näistä kahdesta ikävästä vaihtoehdosta? En myöskään tiedä, onko naisellani ollut miessuhteita, mutta se ei taas liity tähän.

Haluaisin olla rehellinen, mutta kannattaako se? On tietenkin mahdollisuus, että suhde pysähtyy kuin seinään, jos tuo tulee puheeksi. Toisaalta jos suhteemme jatkuu vakavana, niin hautaan en jaksa tuota salaisuutta viedä ja olisi parempi kertoa heti alkuvaiheessa. Välitän kyseisestä naisesta paljon, paljon enemmän kuin mistään muusta.

1

206

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sika naiseksi

Sano sille naiselle, että se mitä kumpikin teki tuona aikana, kun ette olleet yhdessä, ei ole merkitystä, eikä kumpikaan koskaan siitä kysy.

Te ette olleet suhteessa, etkä sinäkään halua tietää, mitä hän teki jos teki.

Olen ollut avoliiton ulkopuolisessa suhteessa, ja sanon, siinäkin tieto lisää tuskaa. Pakostakin tulee kysyttyä entisistä ja nykyisestä liitosta, koska haluaa tietää, haluaako suhteesta pysyvän ja oikean suhteen. Ei pitäisi kysyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      67
      988
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      12
      889
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      45
      818
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      798
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 57
      687
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      617
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      617
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      586
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      132
      569
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      557
    12. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      49
      544
    13. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      29
      539
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      505
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      497
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      476
    17. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      33
      455
    18. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      447
    19. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24
      439
    20. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17