Onko kellään tietoa kuin paljon koneesta löytyy hevosvoimia ja mikä on huippunopeus autolla jolla on tämä kone?
Tämä taitaa olla se italian versio tee vitosesta?
T5 2,0
8
2475
Vastaukset
- Valde
Hepoista en oo ihan varma, mutta huomio kiinnittyi tuohon merkintään "T5 2,0"! Eihän sellaista olekaan, vai? T5 tarkoittaa 5 sylinteriä ja turboa, tietty, mutta ei kai niitä oo kaks litraisena??? ...vai oliko tämä juuri se "italian versio"? Anyway... 2,3/2,4 litraisessa T5:ssa on muistaakseni 250hv, jos se on V70/S60:ssä, mutta uudessa S40/V50:ssä 220hv.
- mikko
Kyseinen kone malli löytyy italiasta tuodusta kasiviiskymmppisestä, onko kellään kokemuksia tällaisesta, tehot, kiihtyvyydet ynnä muuta?
- Volvo 850 T5
Tehot ovat 211 hv
ja vääntö 300 nm/5200rpm (muistaakseni)
Itseltä löytyy samanlainen =) - mikko
Volvo 850 T5 kirjoitti:
Tehot ovat 211 hv
ja vääntö 300 nm/5200rpm (muistaakseni)
Itseltä löytyy samanlainen =)ongelmia kyseisen koneen, auton kanssa? Itse olen ollut tyytyväinen tähän asti, on pelanut ihan moitteettomasti.
- Volvo 850 T5
mikko kirjoitti:
ongelmia kyseisen koneen, auton kanssa? Itse olen ollut tyytyväinen tähän asti, on pelanut ihan moitteettomasti.
ei minkäänlaisia ongelmia, mitä nyt joskus ovat lähteneet provoilemaan liikenne valoissa kun huomaavat tuon T-5- lätkän takalistossa... =)
- mikko
Volvo 850 T5 kirjoitti:
ei minkäänlaisia ongelmia, mitä nyt joskus ovat lähteneet provoilemaan liikenne valoissa kun huomaavat tuon T-5- lätkän takalistossa... =)
että olet tyytyväinen, on se mukava ajettava auto, ja liikku suhteellisen kivasti (varsin valoissa)! Hyvää kesän jatkoa sulle!
- Volvo 850 T5
mikko kirjoitti:
että olet tyytyväinen, on se mukava ajettava auto, ja liikku suhteellisen kivasti (varsin valoissa)! Hyvää kesän jatkoa sulle!
samaa sulle!
Väittävät että toi 850 olisi parempi ajettava kuin nää aiemman korimallin V70:set. - Arisaka
Volvo 850 T5 kirjoitti:
samaa sulle!
Väittävät että toi 850 olisi parempi ajettava kuin nää aiemman korimallin V70:set.Mites noi varaosien saaanti kyseiseen koneeseen, löytyykö yhtä helposti ku tohon 2.5 t5 koneeseen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728