Hei käyttäjät!
Halloweenia juhlitaan taas tähän aikaan vuodesta ja Suomi24 haluaa antaa oman panoksensa kurpitsoita ja kummituksia täynnä olevaan juhlaan.
Olemme panneet pystyyn kilpailun, jossa haemme parasta halloweeniin liittyvää ideaa, vinkkiä tai kertomusta! Miten järjestetään huikeat halloween-juhlat? Onko sinulla maukkaita reseptivinkkejä? Minkälainen on veret seisauttava naamiaisasu? Vai oletko kuullut karmivan kauhutarinan? Onko sinulla ikimuistoinen kertomus kurpitsajuhlasta?
Kilpailuun osallistuvat kaikki käyttäjät, jotka kirjoittavat viestin rekisteröityneellä nimimerkillä tähän viestiketjuun. Kilpailuun osallistuneiden kesken arvomme upean palkinnon maanantaina 5.11.2012!
Hauskaa halloweenia toivottavat,
Piia, Elina, Rasmus ja Mari
Suomi24
Osallistu Suomi24:n Halloween-kilpailuun!

2
259
Vastaukset
Itse en ole viettänyt Halloweenia vaan vietin eilen pyhäinpäivää. Tänään kuitenkin innostuin, sillä löysin aivan mahtavan Halloween-aiheisen muffissireseptin. Niistä tuli todella herkullisia, voin suositella reseptiä kaikille! :)
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/425447/Daimmuffinssi Silmät (Halloween Muffinssi)/- JKHOP
ENNOSLLAISTU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi492757Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2251795Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊951685Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781398Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1211382- 911357
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v1261329- 901205
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa751167- 841120