Ketkä kuuntelee räppii?

JJOUJOUJOU

Nii? Ite kuuntelen paljon räppii. Mun lempi suomiräppärit on parhaus järjestyksessä

1. Altis
2. Stepa
3.Kajo
4.Kosola
5.Lavis aka diggoo, Jumal velho ja noin 100 muuta nimeä

Ja enkunkielisistä

1.Dr Dre
2.Eazy e
3.Ice cube
4.2pac
5.Eminem
6.Hopsin
7.Immortal technique
8.Nas
9.snoop dogg
10.DMX

225

1756

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sumiboy96

Rap kuoli jo 90-luvulla. Public Enemyn jälkeen ei juurikaan ole tullut mielenkiintoisia tai uusia musiikillisia ideoita hyödyntäviä artisteja tai yhtyeitä. Suomalaisista räpeltäjistä en ala tässä edes puhumaan. Tuo Nas on ihan hyvä, vaikka en juurikaan ole hänen tuotantoonsa perehtynyt.

• Vituuttaayleistäjät

Räppi on mun mielestä tosimusaa eikä parempaa oo! Ketä es kiinnostais kuunnella jotai paskaa ? Sääli jos siellä puolella on ihmisiä joittenka mielestä räppi on paskaa ! Ensinnäkin verrataan sitä vaikka johonkin englantilaisee perus radiokamaan, jossa biisissä hoilataan kokoaja samaa ja sitten verrataan kuinka räppi on tarina jostain. Yleensä tarina on hauska, liittyy rikoksii, tunteisii, siihen kuinka vituttaa ja yms.. Eli siinä kerrotaan asiaa, eikä mitää hey i just meet you and this is grazyyy! VITTU MITÄ PASKAA ! Ryhdistykää ja ottakaa yks kunnon räppibiisi ja kuunnelkaa sanat läpi. En mäkään mitää paskaa kuuntele, yleensä löydän hyvän biisin paskan seasta noin alle 10 minuutissa. Se on yleistämistä että räppi on paskaa jos oot ite kuullu kerran jonku biisi ja sitte se sattuu olee just räppii nii tottakai se on paskaa. Hyvää tulee odottamal ja kunnovitujatkoo sinnekin popittajille ! Ps. Aiheen aloittajalle propsit siitä että On asiallinen musamaku ja sori romaani

• werarsad

kannattaa tsiigata black hippyn jäsenet.

• mutantieenikko

se alkaa heräilee kuunteles semmosta artistii ku hopsin tai tech n9ne

• metalliturpa
        Vituuttaayleistäjät kirjoitti:

Räppi on mun mielestä tosimusaa eikä parempaa oo! Ketä es kiinnostais kuunnella jotai paskaa ? Sääli jos siellä puolella on ihmisiä joittenka mielestä räppi on paskaa ! Ensinnäkin verrataan sitä vaikka johonkin englantilaisee perus radiokamaan, jossa biisissä hoilataan kokoaja samaa ja sitten verrataan kuinka räppi on tarina jostain. Yleensä tarina on hauska, liittyy rikoksii, tunteisii, siihen kuinka vituttaa ja yms.. Eli siinä kerrotaan asiaa, eikä mitää hey i just meet you and this is grazyyy! VITTU MITÄ PASKAA ! Ryhdistykää ja ottakaa yks kunnon räppibiisi ja kuunnelkaa sanat läpi. En mäkään mitää paskaa kuuntele, yleensä löydän hyvän biisin paskan seasta noin alle 10 minuutissa. Se on yleistämistä että räppi on paskaa jos oot ite kuullu kerran jonku biisi ja sitte se sattuu olee just räppii nii tottakai se on paskaa. Hyvää tulee odottamal ja kunnovitujatkoo sinnekin popittajille ! Ps. Aiheen aloittajalle propsit siitä että On asiallinen musamaku ja sori romaani

Onko pojjat ja tytöt kenties kuullu puukko allu/KGB/Panama rayo:sta?

• JJOUJOUJOU
        metalliturpa kirjoitti:

joo mut en tykkää kauheest koska liian sellasta raskasta tai raivokasta mulle. Tai no ehk jotkut biisit menee

• fadsfads423
        metalliturpa kirjoitti:

kyl on kuultu hyvää kamaa on

• joku

tuo kendrick lamar ei kuulosta aivan näille nykyräppäreille. kuuntelin hänen levyn 'good kid m.a.a.d city''

• Vihdoinki

Vihdoin asiallista porukkaa mut jos Rakimia ei näy listan ykköspaikalla, niin lista on väärässä.

Ja Wu-tang clan>public enemy. Niin omalaatusta porukkaa wu-tangissa, varsinki ODB. Voisin puhuu asiasta loputtomasti mutten jaksa kirjottaa tabletilla.

• 2paccc

jos 2pac ei ole listan ykkös paikalla nii sillo ei räpsitä tiiä mitää :)

• fihdoink

uttomasti mutten jaksa kirjottaa tabletilla.

• FaLlInGvEiL original

N.W.A. ja kaikkien niitten jäsenten säätämiset joskus aikoinaan on hyvii
      Ice-T on kova
      2Pac on ihan mahtava
      Public Enemy loistava
      Snoop Doggillakin on jotain hyvää, mut nykyään aika paskaa
      Notorius B.I.G. on kans hyvä

Ja btw kuuntelen suurimmaks osaks jotain Napalm Deathia, Slayeria ja kaikkee tappohevimättöö ja punkkia ja kaikkee rockia ja muuta "anti-rap" musaa.

Siltikin tykkään rapista ihan törkeesti!!! Ärsyttää kaikki "hevarit" jokka on silleen rappi on paskaa ja kaikki "hopparit/rapparit" jokka on silleen hevi on paskaa, koska molemmat on loistavia musatyylejä!!

• fallingveil heppu

Kuuntelit myös an cafea pari tuntia putkeen joku aika sitten.

- Sincerly, Mega International Ninja Assassin (Claptrap)

• ALOITTAJAMIES

Joo wu tang on myös hyvä mut rakimii en oo kuunnellu ja toi lista on vaan et mitä kuuntelen eniten. Joo ja snoop dogg onkin nykyään aika prrr. Mut kertokaa mistä suomiräppäreistä tykkäätte

• JJOUJOUJOU

Joo ja kannattaa kuunella hopsinia koska se on aika uusi räppäri ja mun mielestä pelastaa räpin

• Vihdoinki

n kuuntele suomiräppii mut josset Rakimii tiiä niin huhhuh.
        Kuuntele don't sweat the technique, microphone fiend ja I ain't no joke. Niillä pääsee alkuun.
        Ja snoop snoggin gin & juice on yks parhaista biiseistä mitä kokaan on tehty.

• perseesee

asiaa dizzy kans

• jjoujjujjou

kyl tiiän rakimin mut en oo kuunnellu ku luulin et se on joku mainstream paska ekaks mut ei se kai oo

• Vihdoinki

Ei oo, tai oli ajallaan 80-luvun lopus:D olihan tupac kanssa tavallaan aikanansa mainstreamia räpissä, ja dre.
        Muut oli/leikki gangstoja niin Rakim räppäs muusta.

• defrgthyjukiloöpäå

Räppi on paskaa. Varsinkin nykyään. Ja varsinkin suomalainen. Ja vastaus aloittajalle: en kuuntele räppiä.

• JJOUJJOUJOU

No kyl joku suomi räppi on hyvää kuten jotkut freestailaajat esim altis kosola ja kajo

• defrgthyjukiloöpäå

tämä on minun mielipiteeni. Inhoan suomiräppiä henkeen ja vereen. Vaikka se olisi sinun mielestä hyvää niin se ei mutta mielipidettäni.

• anaaaliaaaa

ezkimo:D

• JJOUJOUJOU

No joo ei mua haittaa se mitenkää

• jjoujjoujju

nostan vaan

• aww._

mac miller o paras enkunkieline ja suomes wil :D

• takapulpetin tyttö

Enkunkielinen räppi, kaikki ihan samaa jauhantaa... Samoin myös useimmat epävireiset suomalaiset... MUTTA on yksi poikkeu, Cheek

• JJOUJOUJOU

MMM cheek osaa oikeasti laulaa? No cheek on itserakas paska räppäri. Suomessa on hyviä jotkut UG räppärit mutta cheekin sanoitukset ovat kaikki iterakkaita kuten
      ''jos mä oisin sä olisin mun kaa oon uutta ja tuoretta ja bla blaa blaa blaa blaa''
      Ja ei kannata dissata enkunkielistä räppiä koska ilman sitä cheekkiäkään ei olisi ollut varmaan.

• vihdoinki

Se ei kato ymmärrä enkkuu ja se luulee räpiks sitä mitä soitetaan radiossa, anna sen valittaa, ketään ei nimittäin kiinnosta paskaakaan. ja cheek on huono

• takapulpetim tyttö

Aijjaa vai? En nyt haluis kiistellä, mut miks kaikki aina muistuttaa tosta jos mä oisin sä:stä? Cheek itekin sanoo, et se on sen röyhkein biisi, eikä kaikkee tartte aina ottaa itserakkautena, eikä niin vakavasti. Laitapa pätkä jotain sun kuunteleman räppärin lyriikkaa, niin katotaan sitten;) Kato kun syvällisempi räppi ei jostain syystä menesty Suomessa,(vaikka ite tykkään ns. Hitaammistakin) siks näistä tehään singlejä. Ja tosiaan näillä muilla suomalaisilla on joku ihmeen taipumus olla epävireisiä mörisijöitä/vinkujia. Cheekin räppiosuudet kuulostaa järkevälle, sitä jaksaa kuunnella ja oikeasti keskittyä sanoihin. Ja usein "räppäreillä" on se vika, et vaikka mukamas osais räpätä, ei osaa laulaa. Cheekillä noin ei ole:)

Täähän ei tohon äskeseen liity, mut miks ihmeessä kaikki fanittaa nykyisin jotain JVG:tä? Sanotukset ihan mitä sattuu, ja olin sitten kerran keikallakin, Jare hillu samalla alueella koko ajan ja koitti vääntää jotain käsillään, VilleGalle hyppi ja riehu joka puolella. Ja ite musiikki? Huh, mitä ininää. Cheekkiäkin oon ollut kattomassa, sai kontaktin yleisöön, antautui täysillä ja veti biisit loistavasti.

• Takapulpetin tyttö
        vihdoinki kirjoitti:

Se ei kato ymmärrä enkkuu ja se luulee räpiks sitä mitä soitetaan radiossa, anna sen valittaa, ketään ei nimittäin kiinnosta paskaakaan. ja cheek on huono

Onko räpin pakko olla aina JouJouBlingBling? On Cheekilläkin takana rankka jenginuoruus, mutta se on aikuistunut. Tietty sitä soitetaan radiossa, jos se on suosittu? Ja kuule omistan sen albumit 2004-2012 ajalta, lukuunottamatta Kasvukipuja-albumia, paitsi että iso osa niistäkin kappaleista on kännykässä. Ja 2004 ennen ei oo ilmestynyt kun kaks omakustannetta, niitä tuskin saa mistään. Eli oon kyl kuunnellut muitakin sen kappaleita, kun nää hitit. Ja katos, ei muakaan kiinnosta.

• Vihdoinki
        takapulpetim tyttö kirjoitti:

Aijjaa vai? En nyt haluis kiistellä, mut miks kaikki aina muistuttaa tosta jos mä oisin sä:stä? Cheek itekin sanoo, et se on sen röyhkein biisi, eikä kaikkee tartte aina ottaa itserakkautena, eikä niin vakavasti. Laitapa pätkä jotain sun kuunteleman räppärin lyriikkaa, niin katotaan sitten;) Kato kun syvällisempi räppi ei jostain syystä menesty Suomessa,(vaikka ite tykkään ns. Hitaammistakin) siks näistä tehään singlejä. Ja tosiaan näillä muilla suomalaisilla on joku ihmeen taipumus olla epävireisiä mörisijöitä/vinkujia. Cheekin räppiosuudet kuulostaa järkevälle, sitä jaksaa kuunnella ja oikeasti keskittyä sanoihin. Ja usein "räppäreillä" on se vika, et vaikka mukamas osais räpätä, ei osaa laulaa. Cheekillä noin ei ole:)

Täähän ei tohon äskeseen liity, mut miks ihmeessä kaikki fanittaa nykyisin jotain JVG:tä? Sanotukset ihan mitä sattuu, ja olin sitten kerran keikallakin, Jare hillu samalla alueella koko ajan ja koitti vääntää jotain käsillään, VilleGalle hyppi ja riehu joka puolella. Ja ite musiikki? Huh, mitä ininää. Cheekkiäkin oon ollut kattomassa, sai kontaktin yleisöön, antautui täysillä ja veti biisit loistavasti.

Mä niin odotin tota laulaa-kohtaa, vastaus on AUTO-TUNE!!! Ja tarkotin just ETTEI kunnon räppi ole bling paskaa mitä lil waynet ja flo ridat on. Ja tässä on hyvä lyrikaalinen mestariteos, ei ihan lempiartistilta mut eka joka tuli mieleen. Ja kaikki sanat tarkottaa eri asioita mutten täs rupee selittämään, ja jos on huono enkus niinei tajua puoliakaan sanoista eli älä sillon valita, itellä enkku kymppi. Ways and means from the trade of human beings A slave labor force provides wealth to the machine And helps the new regime establish and expand Using manifest destiny to siphon off the land From native caretakers who can barely understand How can land be owned by another man? Warns, "One can not steal what was given as a gift; Is the sky owned by birds and the rivers owned by fish?" But the lesson went unheeded, for the sake of what's not needed You kill but do not eat it The excessive and elitists don't repair it when they leave it The forests's were cleared, the factories were built And all mistakes will be repeated By your future generations doomed to pay for your mistreatments Foolishness and flaws, greed and needs and disagreement And then you rush to have the most, from the day you left your boats You'll starve but never die in a world of hungry ghosts. Kelpasko? jossei niin pyydä vaan lisää.(Biisin tarinahan on amerikan kehityksen pieleenmenneet osat ja tää on kakkossäkeistö.)

• Vihdoinki
        Vihdoinki kirjoitti:

Mä niin odotin tota laulaa-kohtaa, vastaus on AUTO-TUNE!!! Ja tarkotin just ETTEI kunnon räppi ole bling paskaa mitä lil waynet ja flo ridat on. Ja tässä on hyvä lyrikaalinen mestariteos, ei ihan lempiartistilta mut eka joka tuli mieleen. Ja kaikki sanat tarkottaa eri asioita mutten täs rupee selittämään, ja jos on huono enkus niinei tajua puoliakaan sanoista eli älä sillon valita, itellä enkku kymppi. Ways and means from the trade of human beings A slave labor force provides wealth to the machine And helps the new regime establish and expand Using manifest destiny to siphon off the land From native caretakers who can barely understand How can land be owned by another man? Warns, "One can not steal what was given as a gift; Is the sky owned by birds and the rivers owned by fish?" But the lesson went unheeded, for the sake of what's not needed You kill but do not eat it The excessive and elitists don't repair it when they leave it The forests's were cleared, the factories were built And all mistakes will be repeated By your future generations doomed to pay for your mistreatments Foolishness and flaws, greed and needs and disagreement And then you rush to have the most, from the day you left your boats You'll starve but never die in a world of hungry ghosts. Kelpasko? jossei niin pyydä vaan lisää.(Biisin tarinahan on amerikan kehityksen pieleenmenneet osat ja tää on kakkossäkeistö.)

Ja pitää ottaa vähän cheekkii vertailun kohtooks:

Oon tyytyväinen tiilini käymättä edes duunis
        Mä rakastan mun duunii joka päivä erilainen
        Ja netin mukaa mul on joka päivä eri nainen
        Ja nettihän on totuus

Ja

Tsiigaa mua ku oon syömäs - mä oon niin leija.
        Tsiigaa mu ku oon rannal - mä oon niin leija.
        Tsiigaa mua ku oon saunas - mä oon niin leija.
        Tsiigaa mua ku oon salil - mä oon niin leija.

Tsiigaa mua kun mä flirttaan - mä oon niin leija.
        Tsiigaa mua kun mä kiitän - mä oon niin leija.
        Tsiigaa mua ku oon laval - mä oon niin leija.
        Tsiigaa mua ku vedän röökii - mä oon niin leija.

Tsiigaa mua kun mä chillaan - mä oon niin leija.
        Tsiigaa mua kun mä nussin - mä oon niin leija.
        Tsiigaa mua kun mä hengaan - mä oon niin leija.
        Tsiigaa mua kun mä bostaan - mä oon niin leija.

• cheek
        Takapulpetin tyttö kirjoitti:

Onko räpin pakko olla aina JouJouBlingBling? On Cheekilläkin takana rankka jenginuoruus, mutta se on aikuistunut. Tietty sitä soitetaan radiossa, jos se on suosittu? Ja kuule omistan sen albumit 2004-2012 ajalta, lukuunottamatta Kasvukipuja-albumia, paitsi että iso osa niistäkin kappaleista on kännykässä. Ja 2004 ennen ei oo ilmestynyt kun kaks omakustannetta, niitä tuskin saa mistään. Eli oon kyl kuunnellut muitakin sen kappaleita, kun nää hitit. Ja katos, ei muakaan kiinnosta.

rankka jengi nuoruus :D :D :D :D paras vitsi ikin vrmaa runkannu sekii päivät pitkä 'jengiläistensä' kanssa ristiin

• petelicious
        Takapulpetin tyttö kirjoitti:

Suomessa rankka jenginuoruus?hehe

• metalliturpa
        takapulpetim tyttö kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=Wyn61hv_Vrk halusit linkin, sait sen

• JJOUJOUJOU

juu kertokaa oikeesti mielipiteenne suomiräpistä ihan suorat mielipiteenne kiitos. Ei mua haittaa vaikka vihaisitte sitä mut vihaan kuiteski esim SMC koska luulee olevansa niin ghettoja ku räppää jostai vitu adidaksesta... Saatana

• JJOUJOUJOUJOU

Mm ja tässä 2pacilta lainaus ''They got money for wars/ But no food for the poors/''

• Vihdoinki

Pitää lisätä viel pari säettä vaikka cheek ei ole ehtinyt esittää vastalausetta: Now I ain't trying to be the greatest
        I used to hate hip-hop, yup, because the women degraded.

Ja

I really think the war on terror is a bunch of bullshit
        Just a poor excuse for you to use up all your bullets
        How much money does it take to really make a full clip?
        9/11, building 7, did they really pull it?
        Uh, And a bunch of other coverups
        Your child's future was the first to go with budget cuts
        If you think that hurts, then wait, here comes the uppercut
        The school was garbage in the first place, that's on the up and up
        Keep you at the bottom but tease you with the upper crust
        You get it, then they move it, so you never keeping up enough
        If you turn on TV, all you see's a bunch of "what the fucks"
        Dude is dating so and so, blabbering 'bout such and such
        And that ain't Jersey Shore, homey, that's the news
        And these the same people supposedly telling us the truth
        Limbaugh is a racist, Glenn Beck is a racist
        Gaza strip was getting bombed, Obama didn’t say shit
        That's why I ain't vote for him, next one either
        I’m a part of the problem, my problem is I’m peaceful
        And I believe in the people, yeah

Toski oli paljon asiaa ja josset tajuu jotain nii voin yrittää selittää mahd. Yksinkertaisesti.
        Vastalauseita kiitos!!

• NoheiNohei

1. Wil (lentäjä)

• iLoveMyHerb420

Kyllä se vain niin on että Flatbush Zombie Ja Odd Future!

• vihdoinki

Haha,ofwgkta?

• reps2

voi vittu että repesin

• Eminem

• JJOUJOUJOU

nostaaan

• vivdoinki

Polonen cheek fani tais mykistyy

• gnnndfdfndfn

Muute meni hyvi mut kyl se Eminem on aina paras.

• JJOUJOUJOU

No ei eminem khyl mikää paras oo. Koska esim 2pacilla on paljon enemmän sanomaa sen biiseissa

• vihdoinki

Taitava eminem kyllä on mutta biisien sanomat : Hänen itsetuhoisuutensa ja tappaminen

• JJOUJOUJOU
      • hä'ääää

hopsin o paras mikä ikäne oot

• JJOUJOUJOU

Jep noi molemmat on hyvii mut ehk toi rakim parempi. Mut mitä mieltä ootte tosta hopsinista? Täs muuten ice cuben uusin biisi tuli vast vähä aikaa sit:http://www.youtube.com/watch?v=JQZPXjX181A

Ice cube vieläki tekemässä yht hyvää musaa !

• Vihdoinki

Oli parempi ku oletin muttei ihan iakeny, vois kumniski kuunnella uudelleen eli ihan jees

• Vihoinki

Ja niinhän mä aiemmin sanoin, rakim on yksinkertasesti paras.
        Ja niinku jo aanoin nii toi hopsini oli kyl hyvä mut jotaki puuttu

• JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU

NOOSTAN

• JJOUJOUJOU
      • takapulpetin tyttö

Hahahaa onpa hauskaa... En mä luovuta enkä lopeta Cheekin kuuntelemista millään! Koitin kyl pistää teille vähän sanoja, mut ei onnistunut kun viestistä tuli liian pitkä. Pyh!

• Vihdoinki
        takapulpetin tyttö kirjoitti:

Hahahaa onpa hauskaa... En mä luovuta enkä lopeta Cheekin kuuntelemista millään! Koitin kyl pistää teille vähän sanoja, mut ei onnistunut kun viestistä tuli liian pitkä. Pyh!

Ei sitä kuuntelemista yritetä lopettaa vaan tässä yritetään kumota harhaanjohtava informaatio Cheekistä ja todistaa,ettei Cheek ole lähelläkään tässä ketjussa mainittujen henkilöiden tasolla. Ja niitä lyriikoita voi laittaa vaikka säkeistön kerrallaan ja katsoa miten niihin reagoidaan

Propsit nassille, life's a bitch on kans tosi hyvä, ja lähestulkoon kaikki nassin tuotanto. Ja miks Commonii ei oo viel mainittu missään? Ei oo kyllä kamalan tunnettu mutta hyvä on.

• takapulpetin tyttö
        Vihdoinki kirjoitti:

Ei sitä kuuntelemista yritetä lopettaa vaan tässä yritetään kumota harhaanjohtava informaatio Cheekistä ja todistaa,ettei Cheek ole lähelläkään tässä ketjussa mainittujen henkilöiden tasolla. Ja niitä lyriikoita voi laittaa vaikka säkeistön kerrallaan ja katsoa miten niihin reagoidaan

Propsit nassille, life's a bitch on kans tosi hyvä, ja lähestulkoon kaikki nassin tuotanto. Ja miks Commonii ei oo viel mainittu missään? Ei oo kyllä kamalan tunnettu mutta hyvä on.

Ei nyt jaksais, kun levyt on tuolla radion vieressä enkö nouse ylös, ja jos mä rupeen niitä päästä vääntään niin kuiteski menis väärin, vaik ne mukamas muistasin. Mutta ihan pakko sanoa, että mä oon niin leija on 5th elementin biisi.

• Vihdoinki
        takapulpetin tyttö kirjoitti:

Ei nyt jaksais, kun levyt on tuolla radion vieressä enkö nouse ylös, ja jos mä rupeen niitä päästä vääntään niin kuiteski menis väärin, vaik ne mukamas muistasin. Mutta ihan pakko sanoa, että mä oon niin leija on 5th elementin biisi.

Kokeileppa googlata sanoja, en mäkään noita jaksas kirjottaa

Tai linkkaa biisi

• takapulpetin tyttö
    • JJOUJOUJOU

No onko hän silti paremmalla tasolla kuin nas? Ei. Ei tuo mitenkään iskenyt mutta parempaa kun joku sokkairtioonleija paska.

• JJOUJOUJOU

khyl warmaa nas tai ice cube on mun lempi räppäreitä koska ei muutu sellaseks mainstream paskaks tai lopeta. Paitsi nas teki kyl pari biisii Lil waynen kaa kait biisi n mut silti.

• JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU

Vihdoinki, en tajuu miten tota sun viestit tulee ain ennen mun viestei vaik laitan omat myöhmmin

• Vihdoinki

Eikse yleensä oo niin? Vai mitä meinaat? taisiis mä laitan aina vastaa siihen vikaan kommenttiin mutten tiiä vaikuttaakse jotain??

• JJOUJOUJOU

Jaa en tajuu mut ei se haittaa

• Vihdoinki

Toi Hopsins' ill mind oli aivan helvetin hyvä, en ois uskonu. Kuuntelin pari muutaki biisii ja oli hyvii, pitäs kai kiittää ku kerroit tost hopsinist

• JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU

Ja meinasin siis aikasemmin että jos katot noita aikoja ni omat viestit on tullu sun viestei aikasemmin mut näkyy et ois tullu niiten jälkee ja haluasinin samanlaiset piilolinssit ku hopsinil xD

• Vihdoinki

Jep aika badassin näkönen lähikuvis, ton sag my pantsin pilas se et dissas Lupe fiascoo, se ei oo väittäny et olis hy ä skeittaamaan vaan se on harrastus, muutenhan toi hopsin oli sanonu et lupe on hyvä jätkä ja sen biiseis on hyvä sanoma muttei osaa skeittaa.
        Mut pidän se lil wayne disseist:D

• Vihdoinki
        Vihdoinki kirjoitti:

Jep aika badassin näkönen lähikuvis, ton sag my pantsin pilas se et dissas Lupe fiascoo, se ei oo väittäny et olis hy ä skeittaamaan vaan se on harrastus, muutenhan toi hopsin oli sanonu et lupe on hyvä jätkä ja sen biiseis on hyvä sanoma muttei osaa skeittaa.
        Mut pidän se lil wayne disseist:D

Täs ois yks lupen biiseist, en tiiä miks pidän siit mut menis rakimin jälkeen tokalle sijalle mul. Sit tulis kyl kaikki old school tyypit.

http://www.youtube.com/watch?v=EI6iZJOntY8&feature=youtube_gdata_player

Ei ihan paras mut tuli ekan mieleen

• JJOUJOUJOU
      • Vihdoinki

Haha, oon kuullu ton niin helvetin monta kertaa ja silti hyvä. Pakko sanoo et express yourselg on parempi

• JJOUJOUJOU

Hahahha viestit tuli samaanaikaan xD
      Ja toi on just hyvä toi lupe ja sit toi rakimin I kno u got soul on hyvä

• Vihdoinki

• JJOUJOUJOU

Nii kyl se express yourself on parempi mut ne sano siin yhes kohas et ne ilmasee itteensä ampumalla ni aloin nauraa hah. pitäs varmaa mennä ite nukkuu vaik jaksas koko yön vaik puhuu

• JJJOUJOUJOU
      • Vihdoinki

Harmi ettei snoop oo enää sama, vois itekki mennä nukkuu kuon kouluu jne huome, voisin itekki puvuu loputtomiin täst mut jatketaa huomen varmaa.

• JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU

Nostan

• JJOUJOUJOU

Joo en o kuullu mut tuli mielee wu tang heti

• vihdoinki

Jep, noi ei ollu omana aikanaan 20 vuotta sit kamalan suisittuja niin eihän kuka niit tiiä, toi hopsin on kyl oikeest hyvä, ja sen rohkee asenne ja katoin wikipediast niin ite kirjottanu ja tuottanu joka biisinsä. Psris biisis oli ollu joku muuki messis

• JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU

Juu mua vaan kiinnostaa et mink ikäsii ootte kaikki? Ite oon 12 (äähähääh Siis oikeesti oon)

• Vihdoinki

Hiton viisas 12 vuotias jos totta puhutaan, ite 15

• JJOUJOUJOU

Hah joo khyl se on totta. Mun luokkalaset kuuntelee jotai pitbull paskaa jota soitetaa
      kokoajan nrj:llä alkaa ärsyttää

• JJOUJOUJOU
      • Vihdoinki

• JJOUJOUJOU

Mihisää menit?

• JJOUJOUJOU
      • vihdoinki

• JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU
      • asian1 mies

eli mun lempi räppärit
        hopsin
        2pac
        mgk
        tech n9ne
        jokerr
        dizzy wright
        puplic enemy
        eminem
        dmx
        ice cube
        modd deeb
        juju
        ezkimo
        avain/asa
        nas

ja nää ei sitte oo minkää laises järjestykses ::D

• JJOUJOUJOU

Kiva nähä et on muitaki joil on hyvä musiikkimaku ja tykkää hopsinist

• vihdoinki

Ei tääl silti ihan old schooleinta räppiä kuunnella

• asian1 mies
        vihdoinki kirjoitti:

Ei tääl silti ihan old schooleinta räppiä kuunnella

lupe fiascohan se old schoolia onkii

• asian1 mies

nasinhan parhat biisit tietenkin on
      nas - one mic
      nas - hate me now ft puff daddy

• JJOUJOUJOU
      • vihdoinki

Ei yritä olla eikä ole, mut enemmän mul on biisei ennen 2000-lukuu kun sen jälkee, kukaan kuullo krs-onesta, kool g rapista, big daddy kanestä tai ll cool j:stä? Ja run dmc:n te näköjään tiiätte

En tarkottanu kuuntelevani pelkkää old schoolia. Ainaskaan en kuuntele lil wayneä tai 2chaizii

http://www.youtube.com/watch?v=atHekn9KE18&feature=youtube_gdata_player

• JJOUJOUJOU

Joo kyl tiiän noita ja kuuntelenkin välil esim

http://www.youtube.com/watch?v=h0P6coCFM6o

Ei tullu heti va mielee mitä meinasit.

Joo ja meinasinki jo sanoo tost vitu 2 chainzist ja tost vitun nicki minaj huorasta

• Vihdoinki

• JJOUJOUJOU
      • vihdoinki

Jep mut the message on vanhemoi, gta san andreaksest oppii paljon hyvii biisei

• JJOUJOUJOU

Haha säki pelaat

• Vihdoinki

Ei ysil ehi niin paljon mut sillon ku ehtii eikä oo muutakaa tekemist nii mielellään ota xbox ohjaimen käteen...

• JJOUJOUJOU
      • Vihdoinki

Jep just toi on san andreakases, siin on myös it was a good day, nuthing but a g thang ja ehk paras on fuck with dre day

• JJOUJOUJOU

Juu mulki on se xboxil ja koneel (älä kysy miks tai miten) ja eniten siin pelis pidän sen gangsta meiningist ja sen musasta

• vihdoinki

Haha mul on vaan koneel, kylhän piratebays saa myös boxille. Ja just se gangstameininki on se idea, ja se et poliisiaseman vessast saa pinkin dildon:D

• JJOUJOUJOU

Joo se dre day on paras tai sit deep cover.

• JJOUJOUJOU

Mul molemmat piratebaysta boxil ja koneel. Onksul muute skypee vihdoinki?

Ja gangsta meiningillä meinasin tollast crips and bloods tyylii.

• vihdoinki

Ei oo skypee, miettiny monta kertaa muttei kamalan monel sitä kummiskaa oo nii ei oo tullu tehtyy.
        Ja toimiikse hyvin boxil? Ja kannattaa lataa 1st person mod ja car spawneri

• asian1 mies

PIRATEBAY ooh mäki käytän just latasin most wandedin siis sen uusimma

• JJOUJOUJOU

Toimii hyvi, ja en modei kyl aio boxil lataa mut ehk koneelle.

• vihdoinki

Ei yietty vaa koneelle, ac3 vei aikaa enkä muistanu kirjottaa aiemmi

• Vihdoinki
        vihdoinki kirjoitti:

Ei yietty vaa koneelle, ac3 vei aikaa enkä muistanu kirjottaa aiemmi

Ja just deep cover unohtu tost, mietin et jotain puuttu:D

• JJOUJOUJOU

kattokaa noi mun ylemmät kommentit mis on video minkä nimi on wu tang clan shirt. just koitin tehä mut eka meni pilalle maali oli paskaa tarjoustalo maalia, huomenna uutta maalii

• vihdoinki

Haha, meni paita pilalle?

• JJOUJOUJOU
      • vihdoinki

Joo paitsi et video ei käytettävissä mobiililaitteilla, ja tietty tiiän ku se on ODB

• JJOUJOUJOU

nOSTAN

• JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU

Rupee vajoo ni pakko nostaa

• JJOUJOUJOU
      • vihdoinki

Alkaa kuolla tää topicci...

• JJOUJOUJOU

noniii...

• Galian
      • vihdoinki

Kuulostaa jotenki satanistiselta...

• JJOUJOUJOU

Galian, voit painuu vittuun, ei sillä että sun musiikkimaussas mitää vikaa oo mut jos osaat lukea nii voisit katsoa otsikon vaikka toisen kerran, iha sama mulle mitä sä kuuntelet mut meitä ei valitettavasti kiinnosta

• loleee3431

kukaa noista ei ollu suomi räppäreitä ei ees tee räppii

rap ja hip/hop musiikin erot rap keksittiin noin 70 luvun lopussa joka muodostui jengeistä (eli tyhmille suomennetuna ihmisiä jota kokoontuivat joillekki alueille) joissa oli usein köyhi/teinejä mutta he selvittivät jengi pomot rap batkeikka ja sotia ratkaistiin sillä kuka räppäsi parhaiten ja sitten ne rikkaa mustat löysivät tämän taven he tekivät siitä enemmä instrumentisempaa ja jonnejen turhampäteä.......TPH Ja dr.DRE ja SNOOP doG

• JJOUJOUJOU

lolee en saanu oikee selvää tost mut tajusin just että avain/asa on paras suomiräppäri:

http://www.youtube.com/watch?v=oYM4hA8psdY

• vihdoinki

Ei kai huonokaan..

• Hoodboyzz savost

1 panama rayo (puukko allu)
      2 leijona
      3 steen1
      4 julma-henri
      5 sana
      6 tonto
      7 eazy e
      8 NWA
      9 snoop dogg
      10 smc lähiörotat
      11 kottonmouth kings
      12 haittavaikutus
      13 chebaleba
      14 juju
      15 altis
      16 asa paitsi vanhan avaimen kappaleet parempia
      17 cypress hill
      18 dj kriddlock
      19 eminem
      20 huge L
      21 tupac tottakai
      22 HANNIBAL
      23 soppa
      24 og ikonen
      25 juno
      26 hulabaloo
      27 heikki kuula
      28 kemmuru
      29 notkea rotta
      30 pahat viinit
      31 petos
      32 puukko b
      33 ruger hauer
      34 run dmc
      35 ylivoima

noi nyt tuli äkkiseltää mielee eikä oo missää järjestykses

• JJOUJOUJOU

aika pitkä lista :)

• JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU
      • Vihdoinki

Ei vaan suomalainen mee :P

• JJOUJOUJOU

ok mut ei kai sil mitää välii oo kaikil on oma maku.

• Badabimbadabum

Iso hatunnosto ketjun aloittajalle. Ennen kun klikkasin ketjua, luulin että tämä on perus uniikki, aste , cheek paskaa mutta kovia räppäreitä (propsit että lisäsit freestyle-artisteja)

• Rappaajä

Juice Leskinen -Siniristiloppumme- Ainut räppikappale josta pidän.

• JJOUJOUJOU

Ole hyvä

• mahgaaa

mullit on kivoja t pate viisivee

• JJOUJOUJOU

mitä biisii kuuntelette ny ? ite Snoop dogg - Who am i

• Hiipower

Täs on teille parhaat räppärit. Ainaki mun mielestä

Kendrick Lamar
      Ab-Soul
      Jay Rock
      ScHoolboy Q
      Tech n9ne
      A$ap rocky
      a$ap ferg
      Nas
      Eazy-E
      Dr.Dre
      Tupac
      Flatbush zombies
      hopsin
      rakim
      eminem
      childish gambino
      DMX
      mobb deep
      Roy Jones jr.

• JJOUJOUJOU

No mun uus lista

Enkunkieliset

1.Nas

2.Ice Cube

3.Wu tang

4.2pac

5.Snoop Doggy dogg

6.hopsin

7.Rakim

8. Eazy e

Suomalaiset

1.Laineen kasperi

2.Heikki kuula/Perhosveitsi-Heikki

3.Asa

4.Kaikki mitä sanoin ekassa viestissäni

• Vihdoinki

Nas noussu mukavasti, ois se mulki varmaan kolmantena, ihan hyvä lista ja rakimki on tuol.

• räbbiiii

Englantilaisii:

1. 2Pac
        2.Nas
        3.Ice Cube
        4.snoop dogg, Eazy E, Hopsin, Wu Tang, Jedi mind tricks, Army of pharaohs, Vinnie Paz, Dr.Dre, Eminem, B-Real, The Game, Notorius B.I.G, DMX, oikeesta kaikki ol' school räppärit on hyvii :))

suomalaisii:

1. Avain ( nykyne asa)
        2. Juno
        3. Huge L
        4.Jodarok, perhosveitsi-Heikki yms yms :)

• Vihdoinki
        räbbiiii kirjoitti:

Englantilaisii:

1. 2Pac
        2.Nas
        3.Ice Cube
        4.snoop dogg, Eazy E, Hopsin, Wu Tang, Jedi mind tricks, Army of pharaohs, Vinnie Paz, Dr.Dre, Eminem, B-Real, The Game, Notorius B.I.G, DMX, oikeesta kaikki ol' school räppärit on hyvii :))

suomalaisii:

1. Avain ( nykyne asa)
        2. Juno
        3. Huge L
        4.Jodarok, perhosveitsi-Heikki yms yms :)

JES, OON ODOTTANU ET JOKU SANOO JEDI MIND TRICKSIN! Uncommon valor on yks parhaista biiseist koskaan.

• räbbii
        Vihdoinki kirjoitti:

JES, OON ODOTTANU ET JOKU SANOO JEDI MIND TRICKSIN! Uncommon valor on yks parhaista biiseist koskaan.

jedi mind tricks on ihan vitun jees :) heavy metal kings , uncommon valor , blood in blood out, spaz out , hollow points

• JJOUJOUJOU

vihdoinki kysyn ny sulta yhen kysymyksen että tiiäkö sellasesta jutusta joka alkaa i kirjaimella ja loppuu i kirjaimeen?

• Vihdoinki

Insesti ei varmaan oo oikee vastaus? haha, no en tiiä

• JJOUJOUJOU

haha, väärin mutta en kerro sitä. Ei se mitenkään salainen oo ja olis hyvä jos tietäsit mutta se on aika järkyttävää ja pelottavaa scary shit xD

• Vihdoinki

Jaa?

• JJOUJOUJOU

mä perun sanani, puukko allu on just hyvä

• JJJOUJOUJOU
    • G-funkkari

Joo täällä kans yks räppifani. Pelkkaa rappia kuunnellu kaytannossa viimetteet 5vuotta. Aluks kuuntelin kaiken maailman uutta ******, mut sitte onneks kaveri näytti NWA:n musiikkia ja se iski heti. NWA:sta se on laajentunu sitten satoihin räppäreihin ja iPodissa näyttäs olevan tällä hetkellä 25 000 biisiä, kaikki räppiä.

Ei mitään yksittäisiä suosikkeja oo, enkä pysty ees rankkaan mun suosikkeja mihinkään top-listoihin, kun noita on niin monia kymmeniä kovia räppäreitä. Kuitenkin genreistä voi sanoo sen verta, että westcoastia tulee kuunneltua suurimmaks osaks.. Mut toki monia east-coast jamppojakin tulee kuunneltua, niiku Rakim,Wutang,Mobb Deep,Biggie,Nas,AZ,JayZ,Run DMC,ODB,Kool G Rap,RZA,Method Man,Raekwon JNE. Varsinkin tota Dr. dreen aikanaan kehittelemää g-funkkia tulee kuunneltua hemmetin paljon ja se onkin se mun lempi genre, ainakin tällä hetkellä. Suosikkibiisejä on niin helkkarin monia, että ei pysty yhtä valitteen, mut laitan tähän nyt ton Compton's Most Wantedin/MC Eihtin: Growin' up in the Hood biisin, ku tuli just katteltuu toi Boyz in the Hood filmi, jossa kyseinen biisi siis tunnarina.

http://www.youtube.com/watch?v=dpL7vV8c24g

• JJOUJOUJOU

Ite ku kuulin räppiä se oli jotain cheek ja kaikkea radiopaskaa, enkä tienny muusta räpistä niin sillon vihasin räppiä niin paljon. Mut sitten vahingossa löysin NWA - Strait outta compton. Se iski mullekki silleen jotenkin, ja sitten löysin kaikki eazy eet,
      sit wu tang clan. Mut khyl sitä ennen kattelin noita Rap SM videoita. Mut toi spice1 on
      oikeesti tosi hyvä kannattaa kattoo, (linkki ylhääl)

• pena96

asa, huge l, jontti, shaka, a.luoti, rexona, mjp, tumu, petos, adebizi, konna, hannibal, soppa, dima, stepa, retale, og ikonen ja panama rayo. siinä muutamia hyviä :)

• G-funkkari
    • JJOUJOUJOU
    • Rölläystä

Tää on täynnä ihmisperseitä jotka sanoo että Eminemin kappaleissa ei ole mitään sanomaa ja teidän listoissa ei ees ole Dr Dre:tä? Te ette taida ymmärtää englantia yhtään, otetaas tästä nyt randomilla vaikka Eminemin biisi " Brain Damage " Kertoo siitä kun D'Angelo Bailey kiusasi Eminemiä jonka seurauksena hän joutui koomaankin... " I need a doctor " Eminem yrittää saada Dreetä takaisin rapin maailmaan ja kertoo samalla kuinka Dre auttoi Eminemiä ( ilman Dreetä Eminem ei olisi päässy läheskää noin pitkälle ) " ja auttoi myös kun Eminemillä oli kaikki vituillaan eli ilman Dreetä ei olisi välttämättä Eminemiä ja kuten mainitsinkin puolet teistä ei osaa Englantia ja kuuntelee rappia vain sen takia miltä se kuulostaa, makunsa kullaki...

• Vihdoinki

Tuolta katot minkä tahansa linkatun biisin sanat niin on niissä sanomaa, eikä kukaan ole sanonut, etteikö Eminemillä olisi sanomaa.. J

• Vihdoinki

Jui ja unohtu mainita että enkku on 10 peruskuolun yhdeksännellä vuosiluokalla, ja enkku on lukiotasoa, mutta sanoitkin vaan puolet eli juu.

• JJOUJOUJOU

Sen takia miltä se kuulostaa? no tuo ei kyllä ole totta. kuuntele mitä vaan mun linkeistä ja kuuntele sanat. ja eminemin uudet biisit oikeastaan kertoo siitä kuinka musiikki nykyään on paskaa ja ei haluaisi enää itse jatkaa tuota kaupallista musaa ja lopettaa mutta ei voi. Mulla on todisteitakin ja voin näyttää jos haluatte...

• G-funkkari

http://www.youtube.com/watch?v=Wt2t9__l2oE

Tossa hyvä biisi Bloods&Crips:en ekalta levyltä: Bangin on Wax. Levyllä tosiaan räppäävät aidot jengiläiset Bloodseista ja Cripseistä. Kerrottakoon tietämättömille, että Bloodsit ja Cripsit on "sodassa" keskenään. Puolet biiseistä on Bloodsien ja puolet Cripsien biisejä, paitsi Bangin on Wax, joka on jengien ainoo yhteisbiisi levyllä. Kyseinen Steady Dippin biisi on Cripsien ja biisissä on omasta mielestä törkeen kova biitti. Sanottakoon sen verta, että ainakin n. kolmasosa levyllä räpänneistä on kuollut ja moni on vankilassa....

• JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU
    • JJOUJOUJOU
      • Vihdoinki

Meil on toi leffa himas, ja sielt tulee kill bill, jonka alus luki "original music by The RZA"

• G-funkkari

http://www.youtube.com/watch?v=CpSJjIaEalE

Hyvä biisi D.O.C.lta/NWA:lta. Helkkarin tiukka funkahtava biitti Dreltä. Harmi, että D.O.C.n ääni meni piloille siinä onnettomuudessa '89, ois muuten tehny huikeen uran. Tää jannu on btw kirjotellu riimejä mm. Eazylle,Drelle ja Snoopille.

• JJOUJOUJOU

Joo ja DOCn toi funky enough on mun mielest myös aika hyvä :)

• G-funkkari
    • JJOUJOUJOU
      • Vihdoinki

Aika mones biisis on samanlainen basso:p
        Sitä paitsi tupacin on uudempi

• JJOUJOUJOU
        Vihdoinki kirjoitti:

Aika mones biisis on samanlainen basso:p
        Sitä paitsi tupacin on uudempi

ni kyl mä tiiän et tupacin on uudempi

• niinkösanoinaikasemm

2Pac, Wu-Tang Clan, ice Cube, Huge L, Panama Rayo, Julma-Henri, Juju, Mobb Deep, Big L, Mode, Konna, Heikki kuula, Steen1, Soppa (Puukko-B), Laineen Kasperi, Dre, Eminem, Are, Aztra, Beni Rova, Eevil Stöö, Hannibal, Immortal Technique, Jontti, Kuuro Koira. Efta, Nas, OG Ikonen, Pyhimys, Retale, Ruudolf, Snoop Dogg, Stepa, 50cent (:DD), Notorious BIG, Cypress Hill, Jay-Z, Outkast, Naughty by nature...

• JJOUJOUJOU

Panama rayoo

• Vihdoinki

• JJOUJOUJOU
    • jjouJOUJOU
    • Näin on näppylät

Rap on mielestäni suolesta :3

• JJOUJOUJOU

Kyllä ja meillehän siiti piti tulla tiedottamaan ! Kiitos taidan vaihta omaakin mielipidettäni..

• Vihdoinki

Saahan se oma mielipide olla mutta mitäs tuut sitä tänne sanomaan?

• Näin on näppylät

No otsikossa kysyttiin että ketkä kuuntelevat räppiä. Tulin ilmoittamaan että itse en kuuntele? :3

• Vihdoinki

Saatiin tästä taas heiton hyödyllinen keskustelu ku ei liity tappion mitenkään

• JJOUJOUJOU

Niin ketkä KUUNTELEVAT räppiä ei ketkä EIVÄT kuuntele räppiä.

• Näin on näppylät

Otsikossa ei eritelty että vain rapin kuuntelijat saavat kommentoida. Siinä mielestäni haettiin yleistä mielipidettä ja tuo on mielipiteeni :3

• Aika harvoin kuuntel

No enpä juurikaa.

• 98989889889

1. panama rayo
      2.puukko allu
      3.julma henri

siin 3 parasta :p

p-98

• JJOUJOUJOU

rayo ja allu on sama henkilö :D

• kiero savolaine

Ite oon räbää kuunellu sen kolme-neljä vuotta ja ekat artistit keitä kuuntelin oli just flo rida pitbull ja semmosta kakkaa ja sitä ennen olin kuunnellu just jotaki cheekkiä ja elastista eli täyttä paskaa.
      Sitten jossaki vaiheessa tutustuin Nasiin, Snoop Doggin vanhempaan tuotantoon, the Gameen, Too Shorttiin ja muihin kunno amerikkalaisiin räppäreihi. Nyt on niittenki kuuntelu jääny kyllä melko vähälle joskus tulee kuunneltua NWA:ta ja Ice Cubea sun muutta, mutta melkeinpä pelkkkää suomalaista muute eli tässä jonkunmoinen lista meissin suosikkiräppäreistä. (ei missään järjestyksessä)

Huge L
      Juno
      Juju
      Asa
      Steen1
      Julma-Henri
      Ruger Hauer
      Stepa
      Are
      Altis
      Kosola
      Solonen
      Jodarok
      Heikki Kuula
      Panama Rayo
      Haittavaikutus
      OG Ikonen
      Rölli Kuopiosta

• JJOUJOUJOU

nii unoin sanoa tost röllistäki se o hyvä.

• Vihdoinki

Ja 200 meni rikki!!! Fuck yeah räp-musiikki!!!!!

• JJOUJOUJOU

Jesh..

• jftkioj

Jumal velho on kova.

• JJOUJOUJOU

jep :D

• 1212

2pac

• se on petriiiiiiiiiiiiii

Petri Nygård on paras ja rÖÖki

• trillniggaz

sebe,tuuttis,stöö ja three 6 mafia

• JJOUJOUJOU

en oo kuunnellu paljon ton tylistä mutta tuuttista ja
      kridlokkia joskuss

• yo yo

joo itelle tippuu just samas järjestykses vaikke Nas:ia oo pahemmi kuunnellu, mitä täs vois sanoo rap o parast ja Altis o vituhyvä!

• jÖöööh

Kuuntelen ite näit: juju, juno, pyhimys, opaalii vähäse, eminem, dr dre vähäse kans. Ja solonen. Mut tietenki makuasia, ite tykkään enitem jujust, eminemist ja solosest :) ei kannata tulla tänne valittaan ku on ihan makuasia, että ei voi esim sanoo " jos listasta ei löydy tupac ni oot iha kanakakkakolme" koska makuasia saadansson.

• JJOUJOUJOU

Joo se on makuasia

• mr penis

Opaali - viinat ja naiset saatana
        Mäkgälis - märkää

• TrueWritter

Tässä jotai mitä ite pääasiassa kuuntelen... Asa (jätkäjätkät), Rölli, laineen kasperi, Juno(harvat biisit hyviä), huge l, stepa, 2pac, biggie, wutang, big moe, nwa, cypress hill,... Sori jos kirjoitus virheitä kirjoitin kännykällä...

• JJOUJOUJOU
    • oldschoolkeepitreal

Wu-tang, erityisesti RZA, GZA ja Ghostface killah

ja ylipäätänsä 80-, 90- ja alku 2000-luvun biisit

• JJOUJOUJOU
    • GangstaHipHop

Ite kuuntelen räpissä. Altista, Skandaalia, Kajoa, Kosolaa, Solosta, 2pac, Eazy-E, Yaki Kadafi, Mc Ren.

Mut siis jos en nyt oo väärässä Cheekkiä ei vihata niin paljon ku Uniikkia, MG ja mitä niit nyt on? Ku te ketkä ymmärrätte tupla/tripla/multiriimien perään ni muistatte että Cheek on ollut myös messissä with skandaali. Mikä tulee taas Uniikkiin ja MG. Itse en hirveästi osottaisi negatiivistä palautetta MG kohtaan enkä positiivistä mutta Uniikista en tykkää yhtää. Paras kommentti Uniikin videossa on ollut: Uniikin ärrävika tekee uniikista uniikin =DD. Jos uniikki kuolis ja heräis henkiin mukanaan multiriimit ja kunnon läpät sitten hän olisi Uniikki. En omista palautetta pelkästään Uniikkia sillä radiossa soitetann pelkkää paskaa! Miksi ALTISTA EI SOITETA RADIOSSA!?

• GangstaHipHop

Korjaan en omistaisi kommenttia pelkästään Uniikkia kohtaan

• diggoo diggoo

Uniikki on sillee paras

• mr penis

Uniikil on paras flow ja parhaat läbändeerokset. Painukaa vittuihi poliisit !!

• GangstaHiphop
        mr penis kirjoitti:

Uniikil on paras flow ja parhaat läbändeerokset. Painukaa vittuihi poliisit !!

Mielestäni Nikke Ankaralla Lahdesta on paras flow! =D

• üniikki rulaa

Uniikki ja enkun kielisist tyylii Kool g r.a.P

• NeverUniikki

Uniikil on paras autotune flow taitaa olla Uniikki tääl ite kommentoimas =D Uniikki on paaaskaa!! ja uniikkirulaa (Nimimerkki) gangstaHIPHOP

• ugoldschool82

Todellisuudessahan CHEEK ei tee rap musiikkia, vaan sellaista kevyttä "pop" musaa taustojen takia ja se ei tee räppäriksi jos vähän koittaa "riimitellä", itse kuuntelen delinquent habitsia, cypress hilliä, 2pac, mach 10 tech n9ne, n.w.a, eazy-e jne aitoa rap musaa(voiko cheekkiä verrata noihin?:):):):):) suomesta oulu ug porukkaa kuuntelen, altista, asa, hannibal, huge L, og ikonen, jontti, petos ja stepa nyt noin alkuun. Moni ex räppäri on tehnyt juurikin nykyään sillein että tehnyt musiikkia vain musalistoja silmälläpitäen ja nuoria alaikäsiä faneja varten(cheekit,rähinä recordsin posse)ja unohdettu ne jotka kuunnellut räppiä vaikka tuolta 90luvun alusta. oldschool kunniaan. Ja sekin on melkeimpä 100% totta että noilla mitä luettelin ensimmäiset 3 levyä on niitä parhaita ja viimeisimmät huonompia...johtuuko se levy-yhtiöistä ettei rapparit saa tehdä mitä itse haluaa vai mistä???

• Cheek-rap

Cheek-rap on oma genrensä. Onneksi Cheek ei ole jämähtänyt valmiiksi asetettuihin odotuksiin vaan on luovana miehenä tehnyt onnistuneita valintoja - ja fanit kiittää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      54
      6269
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2733
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1854
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1826
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1708
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1690
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1470
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe