millaset vaatteet on nyt muodis ? oon 12 w poika.
ja millasist vaatteist tytöt tykkää pojilla ?
kiitti vastauksist !
ja kertokaahan vielä että onko outoo että oon 12 w ja meen nyt seiskalle. siis täytän vasta jouluna 13
millaset vaattet on muodis ?
5
611
Vastaukset
- neiti13
mitäs outoo siin olis jos meet 12v seiskalle????
semmoset college pussihousut mis on puriste nauha nilkois samanlaiset ku eminemil on aina keikoilla ja sit joku oranssi tai muu kirkas värinen huppari ois söpöö - likka
Skottiruutuiset kiltit ovat muodissa. Tämän muuten luin jostain lehdestä, joten tietysti se pitää paikkansa.
Hametta vaan päälle ;)- tyttö15
ei sillä iällä ole välii!! et varmasti oo ainut! niin ja sellaset farkut jotka on vyötärölle asti, jotka on vähän levenevät/löysät.. useissa kaupoissa on sellasii.. mut ei mitään pilli-farkkui.. ja paidat nyt kesäl löysät t-paidat.. värit voit ite valita et mistä tykkäät!!:)
- ef8
tyttö15 kirjoitti:
ei sillä iällä ole välii!! et varmasti oo ainut! niin ja sellaset farkut jotka on vyötärölle asti, jotka on vähän levenevät/löysät.. useissa kaupoissa on sellasii.. mut ei mitään pilli-farkkui.. ja paidat nyt kesäl löysät t-paidat.. värit voit ite valita et mistä tykkäät!!:)
legginsit ja minihame ja avokkaaat on nyt tytöillä muotia... ja pussihoust.... pillihousutkin taittaa olla kohta ... en oo varma!!
- bob marley
ef8 kirjoitti:
legginsit ja minihame ja avokkaaat on nyt tytöillä muotia... ja pussihoust.... pillihousutkin taittaa olla kohta ... en oo varma!!
ainut varma juttu on et OMA TYYLI ON AINA MUODIS!
PITÄKÄÄ SIIT KIINNI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875