Avaimen kauko-ohjaus ei toimi

407

Patteri on vaihdettu uuteen.

Voiko avainta korjata mitenkään? Tyyppivika?

(Toisella avaimella kauko-ohjaus toimii moitteettomasti.)

10

10943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peunkeot1
    • joppatijooo

Vaikea sanoa tyyppivioista tai muustakaan mitään kun ei tiedä onko kyseessä 1987 mallinen 405 vaiko uudenkarhea 508.

Itse mittaisin uuden pariston olevan kunnossa ja puhdistaisin pariston sekä sen liitinpinnat esimerkiksi etanolilla.

Jos elektroniikkaa tai sähkötekniikkaa ei osaa niin siinä se onkin mitä maallikko pystyy tekemään.

• NäinMeillä

Monissa avaimissa koodaus säilyy vain tietyn ajan patterin tyhjenemisen jälkeen. Jos koodaus pääsee häipymään, sen voi palauttaa joskus itse (ks. aikaisemmin annettu linkki) tai useissa tapauksissa viemällä auton ja avaimen pikahuoltoon jossa se hoidetaan parissa minuutissa.
      Kannattaa varmaan soittaa merkkihuoltoon ja kysyä mitä kannattaa tehdä sinun autosi kohdalla.

• Anonyymi

Mites jollei aukee ovet avoimellakaan?

• Anonyymi

Sitten vain sormi suuhun ja pähkäilyä?

• Anonyymi

Apuva! Peugeot 308 2008 avain ei toimi, niin että ovet saisi auki ja kiinni. Kuoret vaihdettu juuri uusiin, nii sen jälkeen ei ole toiminut. Olisko täällä apua ongelmaan?

• Anonyymi

Siellähän se oli sanottu jo noissa vanhoissa viesteissä:

"puhdistaisin pariston sekä sen liitinpinnat esimerkiksi etanolilla."

Isäni vaihtoi aikanaan sitikan avaimeen kuoret eikä saanut toimimaan avainta sen jälkeen, syynä oli rasvaiset kontaktipinnat.

Kun virrat on pieniä, riittää että sormesta tulee rasvaa siihen kontaktiin, se onnettoman pieni virta ei vaan kulje siitä läpi.

• Anonyymi

Uudelleen koodaaminen peugeot liikkeessä maksaa 200€ ylöspäin

• Anonyymi

Varmaan maksankin joo.

• Anonyymi

Ostit paskan patterin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe