Joo, elikkä siis pikkusiskolla on viikon päästä Halloween-juhlat ja sinne on tulossa sellasia 6-8 vuotiaita vieraita. Minä olen leikittäjä, ja juhlien valmistaja ja kaipaisin jotain leikki ja sisustus ideoita. Ihan perus aarteen etsintää ja ongintaa on, mutta olisi kiva saada myös jotain ihan "Halloween" teemaisia leikkejä. Juhlat pidetään kellarissamme,
ja kaipaisin myös koristus ideoita, mieluiten sellaisia joita voi tehdä itsekkin, sillä tiimarin rihkamaan kuluu niin kaameasti rahaa..!
Kiitos kaikista ideoista, sillä niitä kaivataan KIPEÄSTI !
Halloween ideoita?
4
123
Vastaukset
- sä voisit
Sä voisit esim leikata jätesäkeist juttui halpaa ja helppoo
- halloween konkari
no leikiks kävis vaikkapa sellanen "kauhukierros" että yks kerrallaan kierretään sellanen pelottavasti koristeltu ja valaistu reitti, että ekana pitää vaikka matojen (värjätyn spagetin) seasta ettii marianneja tai jotain muita karkkeja, sitten pitää ettii silmämunien (kuorittujen tomaattejen) joukosta ettii vaikka joku pyöreä suklaa,
ja lopussa pitää kätellä hirviön kättä (kumihanskassa jäädytettyä vettä).
tää on hauska leikki siinä mielessä kun halvoista ja tavallisista jutuista saa mielikuvituksen avulla tosi pelottavia ja ällöjä. eli nyt ihan vaan mielikuvitusta :)
mutta muista että noin pienille ei mitään "liian pelottavaa" kannata laittaa.. - wawawawawarning !!!
no ei todellakaan! noin pienille ei halloween juhlii kannattais ees järkätä koska ne pelkää iha sikana.. nimimerkki kaikki lapset alko itkemään .___.
oikeesti mun juhlat pidettii kellaris ku olin joku seittemä ja sit siinä oven edessä ne kaikki vieraat alko vollottaa äitiä ku niitä pelotti eikä ne halunnu mennä sinne kellarii :D oli kyl hohdokkaat juhlat..- chiliraksu
joideat tuli valitettavasti vähän liian myöhään, mutta kyllä sisko ja vieraat tykkäsi : )
ja ihan totta, yksi pikku vieraista alko itkemään kun pelotti.. piti sitten kutsua äiti lohduttamaan (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972