moi kaikki. onko outoo et en oo mikää pissis mut
käytän silti lökäreitä,huppareita ja rentoja vaatteita.
ja kertokaa vielä että miten saa uusia kavereita.
siis kyl mul on kavereita nytki mut en nää niitä paljoo kesällä. en tiiä et mistä se johtuu. sillon kyllä ku oon kamujen kaa nii tullaa hyvin juttuu. siis mul on kavereita.
mitä yleensä sanotaa ku halutaa mennä vaikka kaverin kaa kaupungille tai johki ? oon aika ujo joten mua "jännittää" ihme kyllä soittaa kaverille.
siis aina ku oon kamujen kaa nii meil on tosi hauskaa ja sillee. mut ainut juttu täs on se että miten tapaan kavereita ?
TÄÄ KUULOSTAA TOSI TYHMÄLTÄ ! MÄ TIEDÄN !
mut kiitti silti vastauksist jos ees tajusitte mitä mä hölmö tänne pölisin.
oonko outo? LUKEKAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
368
Vastaukset
- Hemoglobiini!
Mun mielestä ne vaatteet ei tee susta mitään "pissistä" se on ennemminki se sun käyttäytymises semmonen. Tosin onhan se taas eri juttu mitä aatteita/tyylijä kannatata ja miten pukeidut. ELI LOPPUPELEISSÄ VAATTEET EI MERKKÄÄ *TUHMASANA*:N VERTAA.
Uusia kavereita. Noh itse olen tavannut monia uusia tuttuja kavereitten kautta jne. joiden kanssa saattaa vaihtaa muutaman sanan silloin tällöin. Ja toinen on Koulun valinais ryhmät....
Kaverille soittaminen. Yleensä soitan vaan jä kysyn et mitä kaverilla on mielessä illalla, viikonloppuna tms. jne ja kysyn et olisko sillä inspiraatioo lähtee minnee.
Tapaa kavereita siellä missä voitte tehdä jotakin semmoista mistä pidätte. Itse ainakin tulee useasti käytyä kavereitten kanssa esimerkiksi kahvilla tms.
Tommosia on mun mielipiteet. - gaa
mulla on vähän sama juttu, mutta en kyllä pukeudu noin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662191Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381344En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?210975Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21915- 19756
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719