Ootteko muut naislepakot pitäneet oman suuntautumisen salassa työpaikoilla? Miten moni on kertonut sen työkavereilleen? Itse en tähän ole pystynyt, jännittää syrjintä ja ihmisten asenteet. :(
kaapissa työpaikalla
41
1476
Vastaukset
- 20+18
Eipä ole ollut tarvetta kuuluttaa seksuaalista suuntautumistani. Eikä se minua ahdista. Eihän nuo heterotkaan kuuluta ja huutele olevansa heteroja. Miksi minun pitäisi ilmoittaa olevani lesbo?
- Ajatus ja toinen
Halonen eilen Ensbusken haastattelussa puhui 70-luvusta, ja siitä miten sai lesbottelua osakseen, koska oli omaksunut sen ajan itsetietoisen naisen olemuksen. (lainaus: ei hän lesbo ole, kallion tytöille tulee vain korkeat vaatimukset). Ja puhui juurikin siitä, miten töissä tulisi kohdata toiset toisesta näkökulmasta.
Ajatteli asioiden muuttuneen noista? onkohan nyt noinkaan?
Tuntuu, että kun Halonen & kumppanit eivät ole vallankahvassa, se suvaitsevaisuuden esittäminen on väistynyt, ja nyt taasen voidaan hekumoida seksuaalisoiden.
Heikki ja Mikko show'ssa , Heikki syö liekitettyä elintärkeä, ja toteaa että se on ensimmäinen ja viimeinen muna, mikä hänen suussaan käy, kaiketi hän sentään kananmunia syö, terveellisiä. Idolsissa Toivosen Janin kanssa lauloi "Iam Gay" laulua onnessaan. Kuvastaa sitä, että viiteryhmä vie sinne ja tänne, toisinaan leikkivät sukkahousuissa, toisinaan pyrkivät "äijäilemään" , eivätkä onnistu kummassakaan.
Tosiasiassa heterot toitottavat heterouttaan koko ajan. Useasti vielä siten, että pyrkivät korostamaan, ettei he mitään homoja ole, tyyliin, "heterona takaisin", "en mä mitään miehiä kato" kun toinen toteaa, että oliko hyvännäköinen myyjä, mies vai nainen? Korostetaan perhestatusta, ja vihjaillaan suorituksilla sillä saralla, inhimillistä toki, mutta huomaamatonta asemoimista, niiltäkin, jotka luulleet tai halunneet esittää toisenlaista suhtautumista asiaan.
Kuten esim Sarasvuon ja ko.Heikki, joiden piti rakentaa toistensa kesken vihjaileva seksuaalsviritteinen hetki, mutta hei, ei tietenkään tosissaan, Ajatukset heille kuitenkin juuri sillä tasolla, että tarvitsevat tuollaista vaikeaa suhtautumista sekä toisiinsa että .. - Jäivät kiinni
Ajatus ja toinen kirjoitti:
Halonen eilen Ensbusken haastattelussa puhui 70-luvusta, ja siitä miten sai lesbottelua osakseen, koska oli omaksunut sen ajan itsetietoisen naisen olemuksen. (lainaus: ei hän lesbo ole, kallion tytöille tulee vain korkeat vaatimukset). Ja puhui juurikin siitä, miten töissä tulisi kohdata toiset toisesta näkökulmasta.
Ajatteli asioiden muuttuneen noista? onkohan nyt noinkaan?
Tuntuu, että kun Halonen & kumppanit eivät ole vallankahvassa, se suvaitsevaisuuden esittäminen on väistynyt, ja nyt taasen voidaan hekumoida seksuaalisoiden.
Heikki ja Mikko show'ssa , Heikki syö liekitettyä elintärkeä, ja toteaa että se on ensimmäinen ja viimeinen muna, mikä hänen suussaan käy, kaiketi hän sentään kananmunia syö, terveellisiä. Idolsissa Toivosen Janin kanssa lauloi "Iam Gay" laulua onnessaan. Kuvastaa sitä, että viiteryhmä vie sinne ja tänne, toisinaan leikkivät sukkahousuissa, toisinaan pyrkivät "äijäilemään" , eivätkä onnistu kummassakaan.
Tosiasiassa heterot toitottavat heterouttaan koko ajan. Useasti vielä siten, että pyrkivät korostamaan, ettei he mitään homoja ole, tyyliin, "heterona takaisin", "en mä mitään miehiä kato" kun toinen toteaa, että oliko hyvännäköinen myyjä, mies vai nainen? Korostetaan perhestatusta, ja vihjaillaan suorituksilla sillä saralla, inhimillistä toki, mutta huomaamatonta asemoimista, niiltäkin, jotka luulleet tai halunneet esittää toisenlaista suhtautumista asiaan.
Kuten esim Sarasvuon ja ko.Heikki, joiden piti rakentaa toistensa kesken vihjaileva seksuaalsviritteinen hetki, mutta hei, ei tietenkään tosissaan, Ajatukset heille kuitenkin juuri sillä tasolla, että tarvitsevat tuollaista vaikeaa suhtautumista sekä toisiinsa että ..Supo jäi kiinni.
Ei vaan Supon työntekijä, asiattomasta toiminnasta.
Hunajatyttö käräytti toimet ruokatauoilla. Yhteiskunnan turvallisuus ei vaarantunut, hymähti ministeri, poliisipäällikkö oli toista mieltä, koko yhteiskunnan moraali rappeutuu, jos poliisitoimissa ei ymmärretä mihin pitää keskittyä.
Kenttätehtäviä, tutustumassa aihealueeseen konkreettisesti, miten päättäjiä saadaan hunatytöillä satimeen, kuten viimeksi CIA:n johtaja, ero ja Obaman toteamus, ei vaarantunut yhteiskunnan turvallisuus. Supon nyt vuokratoimissa oleva johtaja Salmi haluaa turvata yhteiskunnan, pyrkimällä saamaan salaisen palvelun, joka on jo nyt julkistettu julkiseksi. Tarkoittaa siis käytännössä sitä, että kenttätyön tekijät eivät ole poliiseja julkisesti, vaan muuten vaan tämän demokraattisen maan palveluksessa, mutta heitä ei sido enää poliisityöntekijän työsopimus.
Kenttätyön tekijä siis harjoitutti itseään salaisen palvelun ydinasioiden hallitsimisiin.
Ylennys tiedossa.
Hunajatytöt. Yksi kuultu puhelinkeskustelu, suurten tapahtumien ääressä. CIA:n johtaja sentään oli kerinnyt viestittelemään useita viestejä, kertoi FBI. Veli veljeänsä vartioi. Siihenhän se aika menee, aikansa katsovat vierestä kun hunajatytöt vie johtoa, ja sitten johto vaihdetaan. Kuka tai keiden pitäisi Suomessa valvoa sitten Supoa? Ja sen johtoa, työntekijöitä? Ei vaarannu yhteiskunta, no mitäs tässä sitten sen enempää poliiseilla kuin "poliiseillakaan" on virkaa.
Satiirikot ja muuten vaan lapsenuskoiset, haluavat kovasti Bondeja "skyfall" tyyliin, muutama sata kuollutta siviiliä ei nyt paljoa paina, jos pitää estää, mitä?
Parasta viihdettä, oli se kun käsikirjoittaja satiirikko paljasti tiedostamattaan kirjoittaneensa uudestaan nähneensä sarjan. Eihän se varastamista ole, jos ei tiedosta varastavansa. Suodattamatta imevät vaikutteita, pysähtymättä ajattelemaan hetkeksikään. Tilanne tekee varkaaksi, mutta ei kai se haittaa? Jos ei jää kiinni. Esim. Yleleaksissä näyttelijät vääntävät naamansa mihin mutkaan tahansa, mutta sanomisilla ei oikeasti ole väliä, koska se on maksettua toimintaa, ja ihmisten tulee tietää keihin piikki kohdistuu. Vastuussa ei ole kukaan mistään. Suodattivat. - Suuntautuneisuus
Jäivät kiinni kirjoitti:
Supo jäi kiinni.
Ei vaan Supon työntekijä, asiattomasta toiminnasta.
Hunajatyttö käräytti toimet ruokatauoilla. Yhteiskunnan turvallisuus ei vaarantunut, hymähti ministeri, poliisipäällikkö oli toista mieltä, koko yhteiskunnan moraali rappeutuu, jos poliisitoimissa ei ymmärretä mihin pitää keskittyä.
Kenttätehtäviä, tutustumassa aihealueeseen konkreettisesti, miten päättäjiä saadaan hunatytöillä satimeen, kuten viimeksi CIA:n johtaja, ero ja Obaman toteamus, ei vaarantunut yhteiskunnan turvallisuus. Supon nyt vuokratoimissa oleva johtaja Salmi haluaa turvata yhteiskunnan, pyrkimällä saamaan salaisen palvelun, joka on jo nyt julkistettu julkiseksi. Tarkoittaa siis käytännössä sitä, että kenttätyön tekijät eivät ole poliiseja julkisesti, vaan muuten vaan tämän demokraattisen maan palveluksessa, mutta heitä ei sido enää poliisityöntekijän työsopimus.
Kenttätyön tekijä siis harjoitutti itseään salaisen palvelun ydinasioiden hallitsimisiin.
Ylennys tiedossa.
Hunajatytöt. Yksi kuultu puhelinkeskustelu, suurten tapahtumien ääressä. CIA:n johtaja sentään oli kerinnyt viestittelemään useita viestejä, kertoi FBI. Veli veljeänsä vartioi. Siihenhän se aika menee, aikansa katsovat vierestä kun hunajatytöt vie johtoa, ja sitten johto vaihdetaan. Kuka tai keiden pitäisi Suomessa valvoa sitten Supoa? Ja sen johtoa, työntekijöitä? Ei vaarannu yhteiskunta, no mitäs tässä sitten sen enempää poliiseilla kuin "poliiseillakaan" on virkaa.
Satiirikot ja muuten vaan lapsenuskoiset, haluavat kovasti Bondeja "skyfall" tyyliin, muutama sata kuollutta siviiliä ei nyt paljoa paina, jos pitää estää, mitä?
Parasta viihdettä, oli se kun käsikirjoittaja satiirikko paljasti tiedostamattaan kirjoittaneensa uudestaan nähneensä sarjan. Eihän se varastamista ole, jos ei tiedosta varastavansa. Suodattamatta imevät vaikutteita, pysähtymättä ajattelemaan hetkeksikään. Tilanne tekee varkaaksi, mutta ei kai se haittaa? Jos ei jää kiinni. Esim. Yleleaksissä näyttelijät vääntävät naamansa mihin mutkaan tahansa, mutta sanomisilla ei oikeasti ole väliä, koska se on maksettua toimintaa, ja ihmisten tulee tietää keihin piikki kohdistuu. Vastuussa ei ole kukaan mistään. Suodattivat."saastaset takatuupparit" sanottiin Yleleksissa, hyvin tunteella näytellen, tarkoittaen että ne kristillisdemokraatit ajattelevat heistä noin, ajatella, kun kokoomus oli, tai yksi edustaja, sai maanvyöryn aikaan lisääntymiskyky kelpoisuus aatoksistaan.
Supon työntekijän sukupuolisuuntaituneisuus on vihjaillen paljastettu. Hävytöntä. - Ihmettelen vaan
Meidän työpaikassa naiset jakavat puolisonsa ja lastensa tekemisiä ja se on heille luonnollista. Siksi ihmettelen miksi en voisi puhua myös omasta kumppanistani (joka sattuu olemaan nainen). Kyllä minäkin valikoin ihmiset joille asiasta puhun, mutta useat työkaverit ovat puolisoni jo nähneet eikä asiassa siis ole mitään ihmeellistä. Eihän heterotkaan puhu kaikille perheenjäsenistään.
- 20+18
Voiko naislepakko olla myös mies? =O
- voi vai ei
No siinähän sulla riittää mietittävää koko viikonlopuksi.
- 234567
Aikaisemmin vältin puhumasta asiasta ja jätin jopa oikaisematta työkavereille oletuksen siitä että minulla on miesystävä.
Nykyään uuden kumppanin myötä olen jotenkin kokonaisvaltaisesti ylpeämpi itsestäni ja suhteestani. Onhan minulla aivan upea naisystävä. Kerron siis suoraan ja oikaisen väärinkäsitykset, jos asia tulee jotain kautta puheeksi.
Jotenkin paljon helpompaa kun on alusta saakka rehellinen, eikä tee asiasta muutenkaan sen suurempaa numeroa. Pelot ihmisten ennakkoluuloista taitavat suurimmaksi osaksi elää vain omassa mielessä. - rairai
Kyllä mä pelkään niitä piiloasenteita, katseita, kuiskutuksia, eleitä, mitä siitä seuraisi, jos suuntautumiseni paljastuisi. Se on kamalaa, en haluaisi pelätä, sillä mulla on ihana suhde, upea tyttöystävä ja yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat, joten tuntuu, että se on väärin kaikkea sitä hyvää kohtaan.
Aina tulee puhuttua juuri, että "me oltiin, me tehtiin, meillä" jne. ja tietysti ihmiset olettavat, että puhun miehestäni. Siinähän olettavat, en koe tarpeelliseksi oikaista, että "hei, mulla ei ole miestä vaan nainen".
Usein ihmiset puhuvat "mun mies, mun miehen kanssa", mutta itse korvaan asian sanomalla esimerkiksi "avokki", jolloin säästyn sanomasta "tyttöystävä". Nyt kun kirjotan tätä ja tää asia on mustaa valkoisella silmien edessä, niin alkaa kyllä tuntua aika hirveältä. Et kuinka sun pitää itteäs hävetä, ettei toiset ihmiset järkyttyisi/paheksuisi. Ja onhan se niin, että itse me "vinokkaat" voidaan vaan asioita muuttaa olemalla ylpeitä itseistämme ja puhumalla asioista niiden oikeilla nimillä. Helkkarin vaikeaa se on, mut yritetään yhdessä :)- away
Kuulostaa aivan kuin ujon ihmisen syndroomalta. Sitä luulee, että kaikki tuijottaa ja puhuu selän takan. Tässä on jotain hyvin narsistista, sillä oikeassa elämässä ei mun kokemuksen mukaan näin tehdä. Ketä kiinnostaa sun naisystävä?
- rairai
away kirjoitti:
Kuulostaa aivan kuin ujon ihmisen syndroomalta. Sitä luulee, että kaikki tuijottaa ja puhuu selän takan. Tässä on jotain hyvin narsistista, sillä oikeassa elämässä ei mun kokemuksen mukaan näin tehdä. Ketä kiinnostaa sun naisystävä?
Mun kokemuksen mukaan ihmisiä kiinnostaa aika helvetisti liikaa toisten ihmisten asiat. Ihan nyt jos otetaan tää työpaikka-konteksti, niin siellä kahvihuoneessa kuulee kaikenlaista niistä henkilöistä, ketkä eivät ole paikalla tai sitten muista ihmisistä, ketkä eivät siellä työskentele. Ihmiset tykkää juoruta.
- Parempi pihvi!
rairai kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan ihmisiä kiinnostaa aika helvetisti liikaa toisten ihmisten asiat. Ihan nyt jos otetaan tää työpaikka-konteksti, niin siellä kahvihuoneessa kuulee kaikenlaista niistä henkilöistä, ketkä eivät ole paikalla tai sitten muista ihmisistä, ketkä eivät siellä työskentele. Ihmiset tykkää juoruta.
Se on mielenkiintoista, miksi joistakin ihmisistä kerrotaan yhtä ja samaa tarinaa, mihin sillä pyritään? Yhdestäkin ihmisestä kuullut parilta ihmiseltä saman tarinan, vaikka se ei liity sinänsä mihinkään, koska on yksityiselämään liittyvä tieto. Jos ihminen tekee jotain rajoista ja odotuksista poikkeavaa, saa varmasti huomata olevansa sen asian tiimoilta ihmisten mielissä, sitäkin tarinaa kerrotaan vähän naureskellen, minun silmissä se tarina on kylläkin hieno. Ihmiset suhtautuvat niin eri tavalla asioihin.
Työpaikan yleinen ilmapiiri määrittelee sen, onko sanailu (juoruilu) hyvätahtoista, vapauttavaa, vai negatiivista, jonka avulla kyvöttömyyttään pelkäävät pyrkivät saamaan itselleen parempia asemia, vaikka se olisi vain väliaikaista, niinkuin työpaikat nykyaikana tuppaavat olemaan.
Eri ihmiset puhuvat asioista eri tavalla, sinä tunnut haikailevan perinteiseen kuvioihin mukaan, jossa ollaan jo ystävystytty työkavereiden kanssa, ja jaetaan kaikki perhetapahtumat, lasten ja niiden puolisoiden tempaukset hyvässä ja pahassa. Mutta tuohan vie aikaan, ja aitoa halua tustustua. Monesti työpaikoilla on ihmisiä jotka haluavat äkkiä lokeroida toiset, jotta hän osaisi asemoitua heihin hänelle sopivalla tavalla, ja jos siihen kuvioon ei lähde mukaan, se juoruilu voi muodostua selän takana vähättelyksi, ja tiedon nyhtämiseksi muilta, kun jostain syystä kiinnostaa liikaa toisten asiat, mutta ei halua normaalisti tutustua?
Kuka tahansa voi siis joutua ylimääräisen tai tietyn tarinan kautta määritellyksi, vaikka se ei tuo toista sen tutummaksi, jotkun vain tarvitsevan sellaisen kuvitelman, lähtökohtaisesti työelämässä kukaan ei ole kaapissa, sen enempää heterot kuin homotkaan, se mihin työpaikan ilmapiiri sitten vie mukaan vai viekö, positiivisuuden vai negatiivisuuteen, riippuu siitä onko vietävissä vai ei. Itsestään jokaisen tulisi vastata ja mittansa määritellä, etteivät vajoa itsepetokseen jos jäävät kiinni yllä olevista asioista ja pyrkivät pyyhkimään sellaiset pois, kun ovat vietävissä.
Se haluaako joku sitten oikeasti kuulla kun joko mies vaikka Petteri tarvii ruoka annoksen ensin työpäivän jälkeen, jotta pysyy mieli tyynenä, vain muutetaanko sama naisen kertomaksi että Pirkko tarvii, niin ei se välttämättä kummassakaan tapauksessa mieltä hirveästi ylennä, usein tuollaiset vielä niin yksipuolista tykitystä ettei kukaan pääse väliin edes mitään sanomaan, joten missä pihvi? - away
rairai kirjoitti:
Riippuu työpaikasta. Mulle näin ei ole käynyt ja työkokemusta on 20 vuotta eri paikoissa.
- rairai
away kirjoitti:
Riippuu työpaikasta. Mulle näin ei ole käynyt ja työkokemusta on 20 vuotta eri paikoissa.
Aivan; riippuu siitä ja riippuu tuosta. Et voi siis yleistää, joten älä tule diagnosoimaan muille ihmisille mitään syndroomia heidän kokemuksistaan mitään tietämättä.
- oot hapannaama
rairai kirjoitti:
Aivan; riippuu siitä ja riippuu tuosta. Et voi siis yleistää, joten älä tule diagnosoimaan muille ihmisille mitään syndroomia heidän kokemuksistaan mitään tietämättä.
Onpa keskustelua ruokkiva kommentti. Jos haluat vain omia mielipiteitäsi myötäileviä juttuja ja oot vielä noin aggressiivinen, kirjoita päiväkirjaa tai mene terapiaan.
- rairai
oot hapannaama kirjoitti:
Onpa keskustelua ruokkiva kommentti. Jos haluat vain omia mielipiteitäsi myötäileviä juttuja ja oot vielä noin aggressiivinen, kirjoita päiväkirjaa tai mene terapiaan.
Mitenköhän viestin tässä, että kaipaan omia mielipiteitäni myötäileviä juttuja? Itse siinä alat halveeraamaan syndrooma-kommenteillasi asiaa, jossa kukaan ei voi olla oikeassa - kysymys on kokemuksista! Ja törkeään sävyyn napautat, että "ketä kiinnosta tyttöystäväsi?" Jos itselläsi ei ole parempaa tekemistä elämässä, kuin tulla keskustelupalstoille vittuilemaan, niin hyppää saman tien jojoon.
- jotain rajaa
rairai kirjoitti:
Mitenköhän viestin tässä, että kaipaan omia mielipiteitäni myötäileviä juttuja? Itse siinä alat halveeraamaan syndrooma-kommenteillasi asiaa, jossa kukaan ei voi olla oikeassa - kysymys on kokemuksista! Ja törkeään sävyyn napautat, että "ketä kiinnosta tyttöystäväsi?" Jos itselläsi ei ole parempaa tekemistä elämässä, kuin tulla keskustelupalstoille vittuilemaan, niin hyppää saman tien jojoon.
No sä ainaski olet mielisairas. Kehtaat kertoo muille, että niiden pitäis tappaa ittensä. Voitko kuvitella jotain pahempaa sanottavaa? Ehkä suunnittelet tappavas kaikki, jotka ei oo sun kanssa samaa mieltä. Oikein koulutappajatyyppiä vai ehkä peräti Breivik. Painu hoitoon! Ja kiireesti.
Tää on kyl aivan uskomaton paskaviemäri, tää palsta. Pullollaan hulluja. - rairai
jotain rajaa kirjoitti:
No sä ainaski olet mielisairas. Kehtaat kertoo muille, että niiden pitäis tappaa ittensä. Voitko kuvitella jotain pahempaa sanottavaa? Ehkä suunnittelet tappavas kaikki, jotka ei oo sun kanssa samaa mieltä. Oikein koulutappajatyyppiä vai ehkä peräti Breivik. Painu hoitoon! Ja kiireesti.
Tää on kyl aivan uskomaton paskaviemäri, tää palsta. Pullollaan hulluja.Draamakuningatar voisi ottaa päivän lääkkeensä.
- drc
Tuskin se työasioihin liittyy mitenkään, mutta itse en ainakaan halua valehdella, jos joku olettaa, että olen miehen kanssa. Muuten puhun kyllä "meistä" jne, mutta jos joku suoraan kysyy vaikkapa, että missä se sun miehes on töissä, niin tuntuisi tyhmältä olla korjaamatta.
- omalla painolla
Mä etenin niin, että aluks en vartavasten esitelly itteeni lesbona, vaan puhuin omista asoistani esim. "teimme sellasta ja tällästä kumppanini/avokkini kanssa", aikaa myöten aloin käyttää nimeä. Niin eipä ne ollut moksiskaan. Hidas lämmittely tepsi! työpaikallani on kuitenkin vanhoillistakin porukkaa töissä. Kyllä nekin tottu ajatukseen. Kunhan ei vaan pommia heti räjäytä. Sehän pätee moneen asiaan, kaikkiin asioihin tottuu pikku hiljaa. Mitä enemmän odottaa ja odottaa ja kertoo, niin sitä isoin reaktio on vastassa.
Niin ja jossain vaiheessa monet tarkkanäköisimmät alkoivatkin hienovaraisesti kyselemään asioiden yhteydessä että onko kyseessä nainen ja tottakai vastasin rehellisesti. Muiden kanssa odottelin että itse hoksaa. Kunnes sitten tosiaan aloin käyttään nimeä. Eipä mulle ole tullut mitään paskaa niskaan missään vaiheessa. Jos itse on epävarma asian suhteen, niin tietty sellaset inhottavat iskee silmänsä sellaseen, mikä on toisen heikkous. Mutta kun ei tee siitä mitään maailman suurempaa ihmettä, niin ei se reaktiokaan ole sen ihmeellisempi.- Ei ketään kiinnosta?
Ensimmäinen työpaikka? Tai ensimmäinen, jossa sitoudut työyhteisöön niin tiiviisti että halua jakaa elämääsi heille. Kaikissa työpaikoissa ei tuollaista edes odoteta.
Yleensä nuoremmille yrityksien sitoutumisriitit ovat tärkeitä, tuleehan siinä sosiaalistuttua, kaiken maailman huvipuisto, risteily ja muiden rituaalien kautta. Tarkoitushan on alentaa kynnystä välittömän tiimityöskentelyn onnistumiseksi. Mutta monille konkareille, monissa yrityksissä mukanaoleille, se ei tuo sitä samaa, ja heillä jo tarve luoda asioita toisella tapaa, vain aidot kontaktit merkitsevät jotain, ei väkisin saman tilan luodut sos. illuusiot. Tuollaiseen" avoimuuteen" ei siis ole tarvetta eikä velvollisuutta. Kahvitauoilla kyllä kerkii jos haluaa yllätvän paljon tekemään tiliä yksityiselämän saralta, muutenhan tuollaiset puheet jäävät vain samojen työpisteiden äärellä olevien väliseksi.
Jos Halonen nyt laitettaisiin kansanedustajaksi, kuulisiko vähättely lauseita selän takana, lesbo se on? Ehkä muutamilta, joita edelleen kismittäisi se, että nainen tulee vaatimaan. Kuuleeko Modig siellä lesbottelua? Kiva tyttö kaikkien silmissä, joka ei mahdottomia vaadi? Tuskin. - omalla painolla
Ei ketään kiinnosta? kirjoitti:
Ensimmäinen työpaikka? Tai ensimmäinen, jossa sitoudut työyhteisöön niin tiiviisti että halua jakaa elämääsi heille. Kaikissa työpaikoissa ei tuollaista edes odoteta.
Yleensä nuoremmille yrityksien sitoutumisriitit ovat tärkeitä, tuleehan siinä sosiaalistuttua, kaiken maailman huvipuisto, risteily ja muiden rituaalien kautta. Tarkoitushan on alentaa kynnystä välittömän tiimityöskentelyn onnistumiseksi. Mutta monille konkareille, monissa yrityksissä mukanaoleille, se ei tuo sitä samaa, ja heillä jo tarve luoda asioita toisella tapaa, vain aidot kontaktit merkitsevät jotain, ei väkisin saman tilan luodut sos. illuusiot. Tuollaiseen" avoimuuteen" ei siis ole tarvetta eikä velvollisuutta. Kahvitauoilla kyllä kerkii jos haluaa yllätvän paljon tekemään tiliä yksityiselämän saralta, muutenhan tuollaiset puheet jäävät vain samojen työpisteiden äärellä olevien väliseksi.
Jos Halonen nyt laitettaisiin kansanedustajaksi, kuulisiko vähättely lauseita selän takana, lesbo se on? Ehkä muutamilta, joita edelleen kismittäisi se, että nainen tulee vaatimaan. Kuuleeko Modig siellä lesbottelua? Kiva tyttö kaikkien silmissä, joka ei mahdottomia vaadi? Tuskin.Niin, onhan niitä erilaisia työpaikkoja. Joissain työyhteisö on väkisinkin tiiviimpää ja joissain melko yksilökeskeistä työtä. Meillä on aika tiivis työyhteisö, ainakin omalla osastolla. Eli se ei jää ns. pelkäksi hyvän tavan vuoksi suoritetuksi kahvitaukokeskusteluksi. Jokaisen oma asiahan se tietenkin on, mitä haluaa antaa itsestään irti omalla työpaikallaan.
- Tuulenkulkija
Mua ei kiinnosta töissä jakaa asiaa.
Niille riittää märehtemistä jo siitä, että asun vuokralla ;P- Love merihaka
Uusimmassa divaani-lehdessä on juttu merihaassa vuokralla asuvasta perheestä, ja seuraavassa numerossa:"vuokratalot ovat mainettaan parempia". Näin ne ennakkoluulot murenee ja parempi maailma voittaa!
- Asiaa tämäkin
Eikö tämä ollutkaan sos.demokraattinen maa? Joku valehdellut, vähän samaan tapaan kuin nyky kaupunki lapset ei ole nähnyt lehmiä kuin maitopurkin mainoksessa tai tv:ssa, niin ihmiset ihmettelevät voiko perussuomalaisten kuvat olla tosia, kun näyttävät ihan maalaisilta, onko ne todellisia, kun eivät täytä cityheimon ryhmän merkkejä.
Sitähän se monissa paikoissa on, että pyritään hakemaan yhteisiä merkkejä, ja yritykset ne yleensä jo rekryvaiheessa tekee selväksi, mitkä on ne painopisteet, mitä työntekijöiltä odotetaan. Jos ei ole yrityskulttuuria valmiiksi mietitty, ei välttämättä synny hyvää ja luovaa dynamiikkaa ihmisten välillä.
Sillä ei kyse työpaikoilla ole kyse siitä, tekeekö itseään yksityistieoilla tutuksi, vaan pystyykö olemaan riittävällä tasolla yhteistyökykyinen, mikä tarkoittaa erilaisuuden ymmärtämistä ja luontevaa suhtautumista, muodollistakin käyttäytymistä, hyvää tapakulttuuria jne. Jos nuo perusasiat ovat kunnossa, vasta sen jälkeen yhteistyö voi laajentua välittömyyteen myös elämän muilla osa-aluiella. Persoonallinen kyllä pitäisi saada olla, mutta ei mikään norsu lasitalossa tavalla, sillä jos ruvetaan vaatimaan ryhmän yhteisten merkkien täyttämistä, vaikka nyt ihmettelemällä miksi jotkut voi vuokrataloissa asua ja tulla h"herraskaisten" kanssa työskentelemään, niin eipä ole hääppönen yrityskulttuuri.
Itselläni hyviä kokemuksia sellaisesta yrityskulttuurista, jossa keskitytty enempi hyvään tapakulttuuriin, kuin väkisin esittämään tai etsimään niitä yhteisiä merkkejä. Sillä työtähän on tarkoitus tehdä niin että hyvä asiat mahdollstuu, ja se onnistuu vain jos ihmiset pystyvät olemaan vapautuneita.
- VARO
Salailu ja pelko kertovat sinun olevan väärällä raiteella. Käänny, ennen kuin on liian myöhäistä.
Nykyään sitä pidetään normaalina, mutta sitä se ei ole. Suuri eksytys on menossa. Tarkoituksena johdattaa ihmiset kadotukseen, helvettiin.- turning point
Tylsää se on tuokin, niinkuin tälläiset iänikuiset saman asian toitottamiset, ilman mitään yritystä päästä eteenpäin, vaan yritystä sujahtaa kankeisiin lokeroihin.
Toisessa ketjussa jo oletetaan sadan vuoden päästä? Naisvallan olevan perusoletus. Tuolla halosmaisella asenteella varmasti, jossa hänkin vain oletti saavan samanlaisen puoldiktatuuriaseman tuosta noin vain, turvautuen vanhan mieskulttuurin tapoihin, ilman aitoa ja rehellistä pyrkimystä tasa-arvoon.
Suuttumustaan purkaa nyt muistelmissaan, kun hänelle ei sitä annettu, vaan vähättely jatkui. Hän kuitenkin oli presidentti ja hän olisi voinut olla aktiivinen, eikä odottaa, että häntä noin vain aletaan kuuntelemaan ja arvostamaan. Ei vallassa ollessaan uskaltanut puuttua vanhan vallan rakenteisiin, vaan vahvisti niitä, koska halusi miesmäisen vallan.
Tylsää siis, joten pohtikaamme, minkälaisen työpaikan pitäisi olla, ja miksi sitä ei saavuteta, minkälaisen tulevaisuuden haluaisitte ja mitä olette valmiit sen eteen tekemään. Tuo seksuaalisen toiminnon korostaminen tuolla vanhalla tavalla, jossa luodaan yhtenäinen ja päälleliimattu merkitys ihmisille, jotka ovat kuvitelleet, että se asia siinä olisi se pointti, tulee väistymään, jos eivät erehdyksiään halua jatkaa.
Ihmisiä vedetään tarpeettomasti pohtimaan tälläisia asioita, kun uskottelevat vain tuon asian olevan päällimmäinen asia ihmisten välillä, joko töissä tai vapaa-ajalla.
Miksi, miksi kukko kiekuu, ja jossain vaiheessa hyvät pyrkimykset muuttuvat vihamielisyydeksi ja kaikki alkaa alusta.
- tittelintuuri1
Mun työkaveri on lepakko ja olen itsekin, itse en ole sitä mitenkään salaillu, puhunut aina tyttöystävästä. Työkaverini puhuu kumppanista/avopuolisostaan, hänen facebook profiilistakin näkee, että hän on lesbo. En ymmärrä miksi hän ei ole korjannut, muiden kysyessä hänen "miehestään". Eivät ole muut työkaverit tai hänkään minusta puhunut selän takana pahaa, enkä uskoisi että he hänestäkään puhuisi, minä näin kyllä samantien että hän pelaa samassa jengissä minun kanssa, luulen että niin ovat muutkin työkaverit huomanneet, varsinkin kun hän hokee sanoja kumppani/avopuoliso.
- There is a place...
Helvetissä on paikka naisille ja miehenpuolikaille, jotka..
Voisitko nauhoittaa työkaverisi puheet ja ladata you tuubiin, jotta varmistutaan kumppanisanan käytöstä, sen jälkeen kun tuhannet ovat sen katsoneet, lanseerataan kumppanisana viralliseksi liturgiasanaksi koskemaan toista hlöä, joka toisen kanssa viettää aikaa sopivissa määrin.
Voisi olla mielenkiintoinen kokeilu, nauhoittaa työkavereiden puheita, ja ladata you tuubiin, ikäänkuin FairPlay hengessä, käyväthän hekin netissä, teinipillurinkissä hakemassa ohjeita, mitenpäin pitää olla, jotta tekisivät oikeanlaisen vaikutelman tarvittaviin tahoihin, ennenkuin romahtavat taas matalamielisyyteen. ??
Työpaikalle saatu ihan pätemätön hlöstöhallintotyyppi(ei sukupuolittelua, välttyy stereotyypittelyltä) joka ensi töikseen matalamielisesti juoruili sen mitä johtaja häneltä kysyi, jotta perseen haistelutyylisezti osoittaa kuuliaisuutensa ja alentuneisuutensa niille, joista katsoo hyötyvänsä enemmän. Laitoin viestin hälle asiasta, että mitäs tuo oli. Ei vastannut. Taisi vain myöhemmin paljastaa sen muille. Kannaattaako tuollaisia paljastaa? Teille? Kaikille? Jatketaanko teeskentelyä? Laitanko, rupeanko nauhoittamaan heidän puheita?
Olisikohan se rikos, tulisi potkut? Jostain syystä toisinpäin voi tehdä. Toki yhteiskunnassa, jossa ollaan vielä sillä tasolla että työkavereita myöten haistelevat toistensa pyllyjä, jotta varmistuvat kehen pyllyyn voi tarvittaessa tuikata. Apinoiden ja koirien tasolla, voi tehdä mitä huvittaa ja jatkaa teeskentelyä, asiakkaita myöten, (joista näkee, niinkuin muistakin, mitkä on elämässä priooriteettija) vuosia ylläpitäneet teinipillurinkin pönkittämistä, ei mitään moraalia ei mitään.
Hyvää yhteistyötä jatkossakin!
- Lepakkotarina
Kesämökilläni oli syksyllä lepakko sisällä. Oli varmaan tullut ulos mökin kaapista. Se lenteli tuvassa rinkiä, eikä osannut avoimesta ovesta ulos. Todennäköisesti se oli nuorehko neiti lepakko, me vanhemmat lepakot olemme ainakin osanneet kulkea ovesta. Aikani yritin neiti lepakkoa rohkaista ottamaan pari siiveniskua kohti vapautta, mutta ei se osannut ulos. Lopulta pyydystin sen hellästi lepakkovuoteeni päällä olleeseen itikkaverhoon ja siirsin ulkoilmaan.
- Pusikkopoliisit
Oliko tuo nyt työpaikka juttu, anonyymipalstalla, jossa yhdessä käsitellään luottamuksellisesti vaikeita asioita, joita ei suuressa avarassa maailmassa käsitellä.
tästä ketjusta on poistettu asiaton viesti. Poliisijuttu tulossa. Aikansa heillä menee, ennenkuin ip-osoitteen perusteella pääsevät kirjoittajan jäljille.
Henkilökohtaista, muttei kohdistu kehenkään, onko sellaista? Työpaikoilla ja muissa maailman tiloissa.
Hmm, reakointi onkuin tuon hymähtelevän ministerin. Tuo Supon työntekijä olisi voinut olla pitämällä silmällä jotain valrionvierailulla olevaa tai jotakin tiettyä lähetystöä tai yritysjohtoa, joita suojelevat?
Luulevatko ihmiset/ministerit että Supon työntekijät ovat muuten vain pusikossa passissa? Ja tekevät tarkkoja havaintoja kanssakulkijoista, joista sitten tehdään analyyseeja leikaten maan tilannetta presidentin ja muiden johtotason henkilöiden luettavaksi.
Tason tietäen, voihan se olla niinkin pusikossa passissa muuten vain, "kenttätyötä" - Lakia sovelletaan
Pusikkopoliisit kirjoitti:
Oliko tuo nyt työpaikka juttu, anonyymipalstalla, jossa yhdessä käsitellään luottamuksellisesti vaikeita asioita, joita ei suuressa avarassa maailmassa käsitellä.
tästä ketjusta on poistettu asiaton viesti. Poliisijuttu tulossa. Aikansa heillä menee, ennenkuin ip-osoitteen perusteella pääsevät kirjoittajan jäljille.
Henkilökohtaista, muttei kohdistu kehenkään, onko sellaista? Työpaikoilla ja muissa maailman tiloissa.
Hmm, reakointi onkuin tuon hymähtelevän ministerin. Tuo Supon työntekijä olisi voinut olla pitämällä silmällä jotain valrionvierailulla olevaa tai jotakin tiettyä lähetystöä tai yritysjohtoa, joita suojelevat?
Luulevatko ihmiset/ministerit että Supon työntekijät ovat muuten vain pusikossa passissa? Ja tekevät tarkkoja havaintoja kanssakulkijoista, joista sitten tehdään analyyseeja leikaten maan tilannetta presidentin ja muiden johtotason henkilöiden luettavaksi.
Tason tietäen, voihan se olla niinkin pusikossa passissa muuten vain, "kenttätyötä"Valehtelemalla pääsee pitkälle, tuokin oli valhetta. Ei pidä kaikkea uskoa. Mutta jos joku otti sen viestin talteen, niin sittenhän kaikki on hyvin!
Jos muita ei ole paikalla, ja silti jutut leviää, teillä on nauhoitukset päällä. Hyvä tietoturva. Ja nyt kaikki turvassa. Tietoturva ja niiden tuottajat ovat olleet pt-suunnitelmissa mukana (salaisten poliisien), miten valmistautua virtuaalisodankäyntiin.
Tässäkin ihmiset luulee, että koneet sitten vaan tilttaavat, ja sanovat piip piip, ja informaatio katkos tuli, mutta entäs jos se tulee informaatiotulvan kautta, siinä sitä on miettimistä.
Sshhh - Yksinkertaisuudet
Pusikkopoliisit kirjoitti:
Tason tietäen, voihan se olla niinkin pusikossa passissa muuten vain, "kenttätyötä"Ihmiset on yksinkertaisia. Näkevät ja menevät teinipillurinkiin katselemaan ja kuuntelemaan. Tiedättekö, että ensin joku tekee sen rikoksen, että alkaa salakatselemaan, ja nauhoittamaan, vasta sen jälkeen leikataan video muille pällisteltäväksi. Samaan aikaan aivan sairas typerys, kuvittelee, että varmaan ne nauhoitukset loppuu, kun "yhdessä" osoitamme olevamme milloin mitäkin mieltä asiasta.
Ihmiset ovat yksinkertaisia ja täysin sairaita, antaantuvat salakatseluun, kuvitellen heillä olevan siihen oikeus, kun muutkin virtuaalilahkossa, itkevät jälkikäteen, persepitkällä. Ne, jotka vain "todistavat " jälkikäteen, että olipa outo video, kun ahkerasti viihtyvät teinien ja tienien tasolla olevan ... Seurassa. Senkin haluavat kääntää miksi haluavat.
Kovasti vierestä seuraava selosta, mieltyy kun pääsee taas teinipillu tason juttuja kertomaan aikuisillekin ihmisille, jos vaan otettaisiin toisemme huomioon. Aivan sairas tyyppi. Täytyy jotain ollain päässä vikaa jos kuvittelee seitsemän vuodenkin jälkeen yhä tuollaisia. Että nauhoitukset ja muiden tietoliikenne seuranta sitten loppuu, ja ollaan kaikki yhtä virtuaalilahkossa. Ihan kavereita, tyyppi on niin sairas kun sairas ihminen voi olla. Ihmiset toistuvasti pakenevat hymynsä taakse ja ovat onnellisia kun saivat virtuaalilahkossa nuolla saastan persettä, kiva juttu!
Näin yksinkertaista ja alhaisella tasolla olevaa yhteiskuntaa luulisi olevan olemassakaan. - Seuranhakuilmoitus
Yksinkertaisuudet kirjoitti:
Ihmiset on yksinkertaisia. Näkevät ja menevät teinipillurinkiin katselemaan ja kuuntelemaan. Tiedättekö, että ensin joku tekee sen rikoksen, että alkaa salakatselemaan, ja nauhoittamaan, vasta sen jälkeen leikataan video muille pällisteltäväksi. Samaan aikaan aivan sairas typerys, kuvittelee, että varmaan ne nauhoitukset loppuu, kun "yhdessä" osoitamme olevamme milloin mitäkin mieltä asiasta.
Ihmiset ovat yksinkertaisia ja täysin sairaita, antaantuvat salakatseluun, kuvitellen heillä olevan siihen oikeus, kun muutkin virtuaalilahkossa, itkevät jälkikäteen, persepitkällä. Ne, jotka vain "todistavat " jälkikäteen, että olipa outo video, kun ahkerasti viihtyvät teinien ja tienien tasolla olevan ... Seurassa. Senkin haluavat kääntää miksi haluavat.
Kovasti vierestä seuraava selosta, mieltyy kun pääsee taas teinipillu tason juttuja kertomaan aikuisillekin ihmisille, jos vaan otettaisiin toisemme huomioon. Aivan sairas tyyppi. Täytyy jotain ollain päässä vikaa jos kuvittelee seitsemän vuodenkin jälkeen yhä tuollaisia. Että nauhoitukset ja muiden tietoliikenne seuranta sitten loppuu, ja ollaan kaikki yhtä virtuaalilahkossa. Ihan kavereita, tyyppi on niin sairas kun sairas ihminen voi olla. Ihmiset toistuvasti pakenevat hymynsä taakse ja ovat onnellisia kun saivat virtuaalilahkossa nuolla saastan persettä, kiva juttu!
Näin yksinkertaista ja alhaisella tasolla olevaa yhteiskuntaa luulisi olevan olemassakaan.EI kai ne voi yksinkertaisia olla? sehän on ihan luontevaa, että joku täysin tuntematon ehdottelee virtuaalilahkossa hyväkkeille, että halutaan auttaa seuranhaussa? Haluatteko lähteä seurustelemaan? ei tarvi työpaikan kahvitauoilla olla osallistumatta kumppaneista kerrottuihin juttuihin, puhumattakaan saunailta riennoista. Pääsee mukaan siihen, miten oletetaan toimittavan.
Seitsemän vuotta? se on pitkä aika. Joku vielä tosissaan uskoo, että motiivi on oikeasti se, että pitää löytää seuraa. Tuleeko hän meidän seuraan? virtuaalilahkoon, missä kaikki on niin mukavaa.
Ensin hirveä vaiva pyrkiä alentamaan ihminen, ja sitten tekohyväkkäästi "nostamaan", jotta voisi tulla mukavien transsitilassa olevien ihmisten seuraan, joka ovat ottaneet virtuaalilahkon omakseen, kaveriksi, tutuksi. Tosissaanko yksinkertaiset ihmiset uskovat tuohon, yhä vielä, yhä uudestaan. Ihmiset ovat edesvastuuttoman yksinkertaisia, todella. Virtuaalipoliisi mukanaanlukien, tällä kertaa silmät pysyy kiinni, niin yksinkertaisia, ettei ajattelu taivu.
Miksei taivu, koska ovat vanhanaikaisia ajattelu-ja käsityskyvyiltään, ei naiset ole heidän silmissään mitään, yksinkertaisesti. Heillä lyö tyhjää päässä, silmät vain seisoo ja aivot raksuttaa tyhjää.
Mikä on naisten motiivi mennä tuollaiseen kuvitelmaan mukaan, jossa muka ensin yritettyään alentaa naisen, todella matalamielisellä tavalla, jotta saisivat kaikkien itsekunnioituksen alas, ja uskottelemaan niitä vanhoja kuvioita, että heidän pitää olla miehiä alempana kaikin tavoin, että seuraa ollaan etsimässä, häiriintyneiden tunkeilevien kanssa?
Miksi? koska ovat alistuneita luonnostaan, eivät pysty vastustamaan vanhaa valtaa, pitävät normaalina sitä ja tuollaista, että naisen/naisten tulisi vain sitten olla sitä ja tätä.
Miksi ihmiset sitten menevät mukaan yhä uudestaan peittelemään asiaa ja antaantumaan virtuaalilahkoon, koska illuusio vie mukaan, koska kaikki muutkin "kiusaavat" niin heidänkin on pakko, koska muuten ovat itse vaarassa, heidän on yksinkertaisesti pakko, koska ovat raukkamaisia luonteeltaan, ja uskottelevat itselleen, koska eivät pysty seisomaan omilla jaloillaan selkä suorassa, että tuollainen aikuisten ihmisten jatkuva rikosten tekeminen salanauhojen turvin nettilietsontaa tekemällä, on jotain missä heidän pitää teinien selän takana piilotella, ja alentua samalle tasolle.
Mitä he nyt pyrkivät tekemään? heidän on pakko väheksyä asiaa, koska eivät pysty/pystyneet toimimaan mitenkään muuten. Pakko väheksyä ja mitätöidä asia, ja samalla he todellakin antavat tukensa tp-rinkille, suostumalla matalamielisyyteen. Se on totuus.
Seuraa, anyone? - Eikö taivu enempää
Seuranhakuilmoitus kirjoitti:
EI kai ne voi yksinkertaisia olla? sehän on ihan luontevaa, että joku täysin tuntematon ehdottelee virtuaalilahkossa hyväkkeille, että halutaan auttaa seuranhaussa? Haluatteko lähteä seurustelemaan? ei tarvi työpaikan kahvitauoilla olla osallistumatta kumppaneista kerrottuihin juttuihin, puhumattakaan saunailta riennoista. Pääsee mukaan siihen, miten oletetaan toimittavan.
Seitsemän vuotta? se on pitkä aika. Joku vielä tosissaan uskoo, että motiivi on oikeasti se, että pitää löytää seuraa. Tuleeko hän meidän seuraan? virtuaalilahkoon, missä kaikki on niin mukavaa.
Ensin hirveä vaiva pyrkiä alentamaan ihminen, ja sitten tekohyväkkäästi "nostamaan", jotta voisi tulla mukavien transsitilassa olevien ihmisten seuraan, joka ovat ottaneet virtuaalilahkon omakseen, kaveriksi, tutuksi. Tosissaanko yksinkertaiset ihmiset uskovat tuohon, yhä vielä, yhä uudestaan. Ihmiset ovat edesvastuuttoman yksinkertaisia, todella. Virtuaalipoliisi mukanaanlukien, tällä kertaa silmät pysyy kiinni, niin yksinkertaisia, ettei ajattelu taivu.
Miksei taivu, koska ovat vanhanaikaisia ajattelu-ja käsityskyvyiltään, ei naiset ole heidän silmissään mitään, yksinkertaisesti. Heillä lyö tyhjää päässä, silmät vain seisoo ja aivot raksuttaa tyhjää.
Mikä on naisten motiivi mennä tuollaiseen kuvitelmaan mukaan, jossa muka ensin yritettyään alentaa naisen, todella matalamielisellä tavalla, jotta saisivat kaikkien itsekunnioituksen alas, ja uskottelemaan niitä vanhoja kuvioita, että heidän pitää olla miehiä alempana kaikin tavoin, että seuraa ollaan etsimässä, häiriintyneiden tunkeilevien kanssa?
Miksi? koska ovat alistuneita luonnostaan, eivät pysty vastustamaan vanhaa valtaa, pitävät normaalina sitä ja tuollaista, että naisen/naisten tulisi vain sitten olla sitä ja tätä.
Miksi ihmiset sitten menevät mukaan yhä uudestaan peittelemään asiaa ja antaantumaan virtuaalilahkoon, koska illuusio vie mukaan, koska kaikki muutkin "kiusaavat" niin heidänkin on pakko, koska muuten ovat itse vaarassa, heidän on yksinkertaisesti pakko, koska ovat raukkamaisia luonteeltaan, ja uskottelevat itselleen, koska eivät pysty seisomaan omilla jaloillaan selkä suorassa, että tuollainen aikuisten ihmisten jatkuva rikosten tekeminen salanauhojen turvin nettilietsontaa tekemällä, on jotain missä heidän pitää teinien selän takana piilotella, ja alentua samalle tasolle.
Mitä he nyt pyrkivät tekemään? heidän on pakko väheksyä asiaa, koska eivät pysty/pystyneet toimimaan mitenkään muuten. Pakko väheksyä ja mitätöidä asia, ja samalla he todellakin antavat tukensa tp-rinkille, suostumalla matalamielisyyteen. Se on totuus.
Seuraa, anyone?Seuranhaku ilmoitukset kuuluu muualle!
Moni lukee lesbo palstaa, kun "puheet" loppuu kuin seinään. Nopeaa tiedonkulkua. Eihän ihmiset nyt manipuloituja ole. Eihän toki. Muuten vain haluavat totella jonkun saastan kuvitelmia, ja toimia ohjeistuksien mukaan.
Ei tuu kavereiden kanssa heittämään läppää ja hengailemaan ,miksei? Miksei heidän seura kelpaa. Pikku piiri, lahko, ryhmä, asuinalue, muu yhdistävä tekijä? Suomi koko maana. Tule heittää läppää, hengailemaan, täällä olisi seuraa. Iskekää sellainen ja sellainen mies tai nainen, eikö löydy sopivaa, ottakaa nyt joku. Niljake haluaa, hän haluaa. Totelkaa.
Naiset ihailee tyhjäntoimittaja poliiseja, ai kun ihania, huokailevat netissä, ai kun ihania. Se on heidän elämää ja sitä kuvioita haluavat pyörittää, älkööt vaan pyrkikö sanomaan mitään mihinkään oikeasti vastaan. Itsestäänselvyyksinä ottavat heille tehtävät asiat, mitä, niinhän on aina tehty, miten sellaiseen saa puuttua. Vihaavat, juuri tuon takia, heidän on saatava pitämään asemansa ja kuvitelmansa, mitä heille muuten jää mitään, pyrkivät jopa oman elämäänsä liittymättömät hiljentämään, miten tuo saa sanoa, puhua. Nenä kiinni ruudussa, perse pitkällä, tuo häiritsee meitä ja meidän niljakasta maailmankuvaa, todennäköisyys törmätä ja joutua "hengailemaan" on 1/1000000. Kauheata, häiritsee heitä, nenä kiinni ruudussa perse pitkällä. - Mitalisade
Eikö taivu enempää kirjoitti:
Seuranhaku ilmoitukset kuuluu muualle!
Moni lukee lesbo palstaa, kun "puheet" loppuu kuin seinään. Nopeaa tiedonkulkua. Eihän ihmiset nyt manipuloituja ole. Eihän toki. Muuten vain haluavat totella jonkun saastan kuvitelmia, ja toimia ohjeistuksien mukaan.
Ei tuu kavereiden kanssa heittämään läppää ja hengailemaan ,miksei? Miksei heidän seura kelpaa. Pikku piiri, lahko, ryhmä, asuinalue, muu yhdistävä tekijä? Suomi koko maana. Tule heittää läppää, hengailemaan, täällä olisi seuraa. Iskekää sellainen ja sellainen mies tai nainen, eikö löydy sopivaa, ottakaa nyt joku. Niljake haluaa, hän haluaa. Totelkaa.
Naiset ihailee tyhjäntoimittaja poliiseja, ai kun ihania, huokailevat netissä, ai kun ihania. Se on heidän elämää ja sitä kuvioita haluavat pyörittää, älkööt vaan pyrkikö sanomaan mitään mihinkään oikeasti vastaan. Itsestäänselvyyksinä ottavat heille tehtävät asiat, mitä, niinhän on aina tehty, miten sellaiseen saa puuttua. Vihaavat, juuri tuon takia, heidän on saatava pitämään asemansa ja kuvitelmansa, mitä heille muuten jää mitään, pyrkivät jopa oman elämäänsä liittymättömät hiljentämään, miten tuo saa sanoa, puhua. Nenä kiinni ruudussa, perse pitkällä, tuo häiritsee meitä ja meidän niljakasta maailmankuvaa, todennäköisyys törmätä ja joutua "hengailemaan" on 1/1000000. Kauheata, häiritsee heitä, nenä kiinni ruudussa perse pitkällä.Eikö sen pitänyt olla suuri sankaritarina, vahva nainen ei taipunut, vaikka joka toinen vuosi näytettiin halventavia videoita tai esitetty muita vääristeleviä asianlaitoja. Testatusti vahva, koeajat 2005 (pusikkopoliisitkin ilmaantuivat nikkilään, kirjaimellisesti joutuivat pusikossa kökkimään) 2007 (laaja videojulkaisu) viestien ihmettelemistä, miksi tuo! saa kirjoittaa "heille" anonyymipalstalla? sama kuvio uudestaan 2011 (uraa uurtavaa videotaltiointi), kaikkien tuntema, virtuaalilahkon jäsenille.
Vain poliisit eivät ole huomanneet mitään. Suuri sankari, hehkutusten mukaan, pelasti lapset. Presidentti Halonen jätti kutsumatti linnan mitalijakoon, niin tekee niinistökin, ketä huijataan?
Pelasti lapset miltä, miksei kukaan muu tekisi mitään? Viime aikaisten rikostilastojen valossa, kukaanei ole varsinaisesti pelastanut ketään miltään.
Tarkoitti varmaan, että jos tuollainen virtuaalilahko saa jatkaa toimintaansa, ilman että siihen kukaan puuttuu, pennut tulee manipuloiduksi matalamielisyyteen ja alistetuiksi toimintamalleihin, joita eivät pysty vastustamaan. Niin kävi. Aika myöhäistä kääntää tuota kelkkaa.
Ja vanhemmat tekee mitä, kiljuvat netissä, mekö muka lapsellisia!
Tuokin viesti enemmänkuin mikään muu asia maailmassa häiritsee, enemmän kuin pentumme raiskaajat, mekö muka lapsellisia! Heidän lapset saa tehdä mitä haluavat. Ja heillä on itsellään on joku helvetin oikeus leikkiä pyynnöstä tunkeilijoita, ja sitten kun kun vastuita pitäisi ottaa, tyhjyys valtaa pään, ja odottavat uusia heitä miellyttäviä ohjeita.
Kaikilla pitää olla kivaa, yhdessä, sen jälkeen kun toinen ei... - Vain ase pysäyttää
Mitalisade kirjoitti:
Eikö sen pitänyt olla suuri sankaritarina, vahva nainen ei taipunut, vaikka joka toinen vuosi näytettiin halventavia videoita tai esitetty muita vääristeleviä asianlaitoja. Testatusti vahva, koeajat 2005 (pusikkopoliisitkin ilmaantuivat nikkilään, kirjaimellisesti joutuivat pusikossa kökkimään) 2007 (laaja videojulkaisu) viestien ihmettelemistä, miksi tuo! saa kirjoittaa "heille" anonyymipalstalla? sama kuvio uudestaan 2011 (uraa uurtavaa videotaltiointi), kaikkien tuntema, virtuaalilahkon jäsenille.
Vain poliisit eivät ole huomanneet mitään. Suuri sankari, hehkutusten mukaan, pelasti lapset. Presidentti Halonen jätti kutsumatti linnan mitalijakoon, niin tekee niinistökin, ketä huijataan?
Pelasti lapset miltä, miksei kukaan muu tekisi mitään? Viime aikaisten rikostilastojen valossa, kukaanei ole varsinaisesti pelastanut ketään miltään.
Tarkoitti varmaan, että jos tuollainen virtuaalilahko saa jatkaa toimintaansa, ilman että siihen kukaan puuttuu, pennut tulee manipuloiduksi matalamielisyyteen ja alistetuiksi toimintamalleihin, joita eivät pysty vastustamaan. Niin kävi. Aika myöhäistä kääntää tuota kelkkaa.
Ja vanhemmat tekee mitä, kiljuvat netissä, mekö muka lapsellisia!
Tuokin viesti enemmänkuin mikään muu asia maailmassa häiritsee, enemmän kuin pentumme raiskaajat, mekö muka lapsellisia! Heidän lapset saa tehdä mitä haluavat. Ja heillä on itsellään on joku helvetin oikeus leikkiä pyynnöstä tunkeilijoita, ja sitten kun kun vastuita pitäisi ottaa, tyhjyys valtaa pään, ja odottavat uusia heitä miellyttäviä ohjeita.
Kaikilla pitää olla kivaa, yhdessä, sen jälkeen kun toinen ei...Työpaikkako määrittelee jotain. Nikkilässä, missä tuo häiriintynyt psykologina itseään pitävä yritti motivoida miehiä lähestymään naista monella tapaa. Yksi korkeakoulu ja ura statuksella mahtaileva kaljupää, otti todesta, kun kuuli häir.psyk.kertovan, että nainen on vahva ja tarvitsee vahvan kumppanin, että katso sitten oikeen lujasti silmiin ja pyri tekemään vahva vaikutelma, kaverinsa kertoi myöhemmin, että oli melkein niskansa vääntänyt tuijotukseen kun nainen oli samasta bussista tullut. Myöhemmin kun tuli ilmi, että naapurit oli ullakolla kytänneet ja nauhoittaneet "todistusaineistoa" jota levitellä mm. Työ ynnä muille piireille ettei muut sekoilemiset tule hyväpalkkaisten mainetta pilaamaan, sen jälkeen ei ollut miehestä mihinkään, tee oikein "vahva" vaikutelma, niin.
Tuo häir.psykologi pyrkii elämään noiden miesten kautta jotain, ilmeisesti hän ei saa jotain tai hän ei itse uskalla, niin hänellä on pakkomielle saada joku heikkomielinen, hänen käskyjään totteleva suhteeseen naisen kanssa. Sentakia muut normaalit yritykset tullaan sabotoimaan, vain häntä tottelevat kelpaavat, jotta hän saa ihmisen alennettua. Tuossa on jotain äärimmäisen sairasta. - tottelevaisuuspistee
Vain ase pysäyttää kirjoitti:
Työpaikkako määrittelee jotain. Nikkilässä, missä tuo häiriintynyt psykologina itseään pitävä yritti motivoida miehiä lähestymään naista monella tapaa. Yksi korkeakoulu ja ura statuksella mahtaileva kaljupää, otti todesta, kun kuuli häir.psyk.kertovan, että nainen on vahva ja tarvitsee vahvan kumppanin, että katso sitten oikeen lujasti silmiin ja pyri tekemään vahva vaikutelma, kaverinsa kertoi myöhemmin, että oli melkein niskansa vääntänyt tuijotukseen kun nainen oli samasta bussista tullut. Myöhemmin kun tuli ilmi, että naapurit oli ullakolla kytänneet ja nauhoittaneet "todistusaineistoa" jota levitellä mm. Työ ynnä muille piireille ettei muut sekoilemiset tule hyväpalkkaisten mainetta pilaamaan, sen jälkeen ei ollut miehestä mihinkään, tee oikein "vahva" vaikutelma, niin.
Tuo häir.psykologi pyrkii elämään noiden miesten kautta jotain, ilmeisesti hän ei saa jotain tai hän ei itse uskalla, niin hänellä on pakkomielle saada joku heikkomielinen, hänen käskyjään totteleva suhteeseen naisen kanssa. Sentakia muut normaalit yritykset tullaan sabotoimaan, vain häntä tottelevat kelpaavat, jotta hän saa ihmisen alennettua. Tuossa on jotain äärimmäisen sairasta.Kelpaisiko muille lesboillekin tuon miehen kaltaiset? Miestyyppi mitä hän hakee on hyvin vanhanaikainen, sellainen jolla olla alentuva ja holhoava suhde naiseen. Nainen nähdään vain suihinottajana. Naisentulisi katsoa vanhanaikaisesti miestä ylöspäin, ja kuvitella että vain mies osaa ja kykenee.
Sellainen niljake, jolla ei ole kykyä eikä ymmärrystä ihmisistä, seksuaalisuudesta ei mistään. Seksin suhteen kuvittelee ikuisesti että naiset ovat tyytyväisiä kun heihin survotaan silmät kiinni. Sen takia viihtyy teinien seurassa, saa opettaa perusasioita otollisille kuuliakunnalle, jollei kerrataan aina uuden teinivuosikerran saat asiat, saavat matalamielistä irstautta jota tekevät "salaa" kun vasta "nuoria" kaikki ovat.
Nykyään tuollaiset miehet rupeavat olemaan vähemistö, heitä tapaa useammiten teinipillurinkeissä haaveilemassa. Miehiä, joille naiset eivät ole ihmisiä. Menisi elämään ja laajentamaan maailmankuvasnsa, mutta virtuaalilahko teinipillu rinnalleen näköjään tuo elämään täyttymyksen
Hyvin sairas omahyväinen häiriintynyt tunkeilija. Hyvin sairaita ja edesvastuutomia on myös ihmiset, jotka oikeasti kuvittelevat järjenvastaisesti, että tuollainen hlö oikeasti toimisi ihmisen hyväksi alentamalla ihmisen, sanomalla että tuolta puuttuu hänen haluamansa kaltainen seura, että nyt voisitte saada hänet, jos tekisitte hänen kertomalla tavalla. Että teinien kanssa juttelemalla, ja alistuneiden aikuisten kanssa paskaa jauhamalla tulisi kaikille seuraa, sellaista teinipillutasomiehen määrittelemää.
Että tuollaisia asenteita luodaan, hämmästyttävää että niin suuri osa kuvittelee tuollaista oikeutetuksi, kuvastaa miten alistuneita ihmiset vieläkin ovat sille ajatukselle, mitä naisten pitäisi olla miesten suhteen.
Tuollaisten asenteiden ja tuollaisen saastan perseennuolijoiden, tottelijoiden kanssa joku seurustelemaan. Naisten sairas leikkiminen tuollaisen sairaan ihmisen kanssa on hyvin naurettavaa. Naiset yleensä inhoavat 90 pros. Miehistä, nyt kun tulee kuvioihin täysin sairas psykopaatti, ovat valmiit hyväksymään ja tekemään milloin tahansa hänen ja häntä tottelevien puolesta. Antaantumalla täysin järjen vastaisiin toimiin. Kivaa leikkiä, eikö miesten pitäisikin olla teinipillurinkiläisten tasolla olevia, kauhean kivaa, kertovat naiset saparotheiluen, kun vielä ovat itsekin jääneet teinien tasolle.
Miehet, jotka kuuntelee vierestä ja menevät mukaan sallimaan mitä tahansa, luulevat hetken päästä, että teinipillustatuksella voisi nyt esittää sopivaa kelle tahansa.
Ihmisiä. Pitävät vain turpansa kiinni ja tottelevat häiriintynyttä tunkeilevaa täysin sairaaseen toimintaan kykenevää ihmistä. Luulevat yhä uudestaan, että heidät on hyväksyttävä " kaveriksi" niin alentuneita ja aivopestyjä. Tuollaiselle alistuneille ei ole sijaa. Kuinka vaikea tuota on ymmärtää. Ihmisille näköjään ylitsepääsemätöntä.
Luulevat, että kun pitävät turpansa kiinni, ja selostaa heille sopivasti asiat, niin sitten täytyy asioiden olla sillätavalla. Sairastuneita ja kyvöttömiä oikeasti välittämään, olemaan ihmisiksi, oma tarpeiden tyydytys ja turvassa olemisen kokemus ajaa edelle. Ovat kuin lapsia, jos vähän aikaa ovat hiljaa, sitten kohta voi kaikki taas ola hyvin. Ei, ei ihan keiden tahansa kanssa. Nuolkaa persettä ja olkaa hiljaa, toistelkaa vanhoja kuvitelmia, miesten kyrpää suussa ja kuvitelkaa että se on ainoa seksuaalisuuden muoto, mitä naisen sopii edustaa, Halonen opastaa ja näyttää mallia kaikille "rohkeille" feministeille, jotka omista poteroistaan huutavat omissa joukoissaan, ilman kosketusta ja näkemistä koko kuvaa.
Hyvin nöyräksi oppineita, vain mies voi ja saa kertoa heille asioita. Ihailkaa heitä, muna suussa. Lesboja myöten. Saavat totteevaisuuspisteet, kuin vanhemmiltaan ikään. Niin heille käy. - 349794
Awww. Lepakot on niin söpöjä, ihan kuin lentäviä rottia.
- Nahkhiirmees1
Montako mieslesboa tunnet?
- Lallalaa3
Olen aina ajatellut että ei sitä tarvitse kailottaa työpaikalla. Mutta nykyisessä työpaikassani tiedetään ja se onkin ollut ihan puheenaiheena kahvihuoneessakin :) Mukava olla kun tietävät,eikä minua edes haittaa jos puhuvat :D
Mutta tsemppiä,kerrot jos kerrot ei siitä kannata stressiä repiä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417