Oon nuori nainen. Olen saanut aina paniikkikohtauksia, siis on huomannut että kun tarpeeksi ahistava tilanne tulee reagoin paniikilla. Mut sain pitkään kohtauksia todella harvoin pari-kolme kertaa vuodessa.. Mut viimeisen vuoden aikana kohtaukset on aika pahasti karkaneen käsistä, ennen satunnaisesti tapahtuvat kohtaukset ovat muuttununeet viikkotaisiksi.
Lisäksi olen huomannut et asenne ahdistaviin tilanteisiin/ pelkoon on muuttunut. Esim. ennen vaikka en pitänyt konflikti tilanteista sanoin asioista ym. Nykyisin huomaan sanovani yhä huonommin, koska pelkään toisen suuttumista > kohtausta. Sit semmoinen jatkuva pelko on ja jännityneisyys on astunut elämään... Tunnen samalla olevan ihan terve ja kitisen turhasta samaan aikaan tuntuu et sekoon kohta :DDD...
Mitä tää on?
1
99
Vastaukset
- Mies 28v
Tässä nyt pari linkkiä alkuun, joista saattaisi olla sinulle apua...
http://www.introspekt.fi/artikkelit/yleistynyt-ahdistuneisuushairio/
http://www.introspekt.fi/artikkelit/paniikkihairio/
Ja et Sinä mitään sekoa! :) Toiset reagoi erilaisiin asioihin herkemmin, kuin toiset.
Jos ja kun jännittyneisyys, sekä paniikkikohtaukset ja niiden pelko on alkanut häiritä elämääsi, suosittelen, että käyt juttelemassa asiasta esimerkiksi psykiatrian erikoislääkärin kanssa, joka sitten osaa sanoa, olisiko esimerkiksi mahdollinen mielialalääkitys tai terapia tarpeen.
Tsemppiä ja kyllä se siitä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918328
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573192- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532807