Illan saldo

back to bulimia

tässäpä tämän illan saldo:

*pakastepizza 350 g
*pussillinen tortilla chips -lastuja purkillinen salsa dippiä
*350g kananuggetteja curry dippi
*400g englannin lakritsi
*Aino Karpalo Kinuski -jäätelö 900ml
*2 litraa Freeway Colaa puolen litran dr.pepper -colapullo

aattelin vaan ilmoittaa tänne että tällainen ilta taas. näitä on nyt ollut neljä kertaa tällä viikolla. hirveetä mässäystä just tollasta suolasta ja makeaa, hiilaripaskaa ja sitten oksentelua perään.

5

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bulimikko

      ittelläni 8kk aamusta iltaan joka päivä,syö tyhjennä syö tyhjennä.pituus 178cm paino 42kg mieshenkilö,että repipää helvetti siitä,ainut ajatus mikä on mielessä,ittesä lopettaminen,mutta kun kun on tällänen paska ettei ees siihen ole uskallusta,olen kertakaikkiaan lopen kyllästynyt tähän,kommenttia mieshenkilöiltä kiitos,tuntuu kun olis ainut,vaikka kyllä varmaan muitakin on jotka tappelee tän paskan kanssa,tätähän on aivan turha selitellä sellaselle jolla tätä sairautta ei ole.

      • back to bulimia

        niin mä oon kanssa mies siis. Pituus 190cm, paino 63kg. Olin lähes vuoden oksentamatta tässä välissä, nyt kesällä palannut vanhoihin kuvioihin ku piti saada painoa pois. Mun menetelmät on siis paastoaminen vaikka pari päivää sit ahmimiskohtaus,syyllisyys (itseviha),oksennus. Sama ympyrä toistuu. Tosin nyt oon täl viikol jo neljästi ahminut iltaisin ja oksentanut eli ei täysiä paastopäiviä välissä. Päivisin en syö mitään, kun tulee pimeä meen kauppaan ostamaan paskaruokaa.

        Niin ja ikää 28v


      • Kismet
        back to bulimia kirjoitti:

        niin mä oon kanssa mies siis. Pituus 190cm, paino 63kg. Olin lähes vuoden oksentamatta tässä välissä, nyt kesällä palannut vanhoihin kuvioihin ku piti saada painoa pois. Mun menetelmät on siis paastoaminen vaikka pari päivää sit ahmimiskohtaus,syyllisyys (itseviha),oksennus. Sama ympyrä toistuu. Tosin nyt oon täl viikol jo neljästi ahminut iltaisin ja oksentanut eli ei täysiä paastopäiviä välissä. Päivisin en syö mitään, kun tulee pimeä meen kauppaan ostamaan paskaruokaa.

        Niin ja ikää 28v

        Ei saatana. Käytin siis 3 tonnia kahdessa kuussa RUOKAAN, jos sitä siksi voi kutsua...(keksejä, duklaakakkuja, mäkkiruokaa). Ja minnekköhän ruuat joutuvat. Vedän siis periaatteessa rahani vessasta alas. Mua kuvaillaan yleensä järkeväks mut ne ei tiedäkkään tätä varjopuolta...

        mikä itsehillintä? en haluu laihtuu enempää vaan pysyä samana.


      • back to bulimia
        Kismet kirjoitti:

        Ei saatana. Käytin siis 3 tonnia kahdessa kuussa RUOKAAN, jos sitä siksi voi kutsua...(keksejä, duklaakakkuja, mäkkiruokaa). Ja minnekköhän ruuat joutuvat. Vedän siis periaatteessa rahani vessasta alas. Mua kuvaillaan yleensä järkeväks mut ne ei tiedäkkään tätä varjopuolta...

        mikä itsehillintä? en haluu laihtuu enempää vaan pysyä samana.

        jep, se tässä on kaikkein tyhmintä että rahaa menee kirjaimellisesti pöntöstä alas.

        anoreksiassa sentään ei mene rahaa.

        mulla menee parikymppiä illas paskaruokaan (hiilaripaskaa makeaa), jotka oksennan saman tien ulos. mitä vitun järkeä ?


    • back to bulimia

      Tässä vielä sunnuntai-illan saldo:

      * 2 x 350g pakastepizza
      * 500g pasta-ateria (paremminkin paska-ateria) pasta carbonara
      * paketti makkaraa 400g
      * paketti pekonia 140g
      * suklaalevy 100g
      * Classic jäätelöpuikko

      Vittu mitä paskaa! no onneksi nyt on rahat loppu ja voin huokaista helpotuksesta en voi ostaa enää paska-ruokaa kaupasta. jääkaappikin on tyhjä joten en voi mitään ahmia.

      Alitajuisesti tajusin ostaa monivitamiiniporetabletti-putken (20kpl poreita) ja maanantaina onkin hyvä aloittaa ns. puhtaalta pöydältä eli ankara paastoaminen. pitänee ainakin kaks päivää mennä pelkän vitamiiniporeen voimalla, pakko näännyttää itseään rankaisuna.

      Kaikkein paras olis jos kuolis pois yön aikana, mutta eihän jumala (jota ei ole olemassa) voi niin armollinen olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe