Hei, olen 17v poika ja asun vanhempieni kanssa. Talo alkaa aivan liian ahtaaksi, mulla on 5 veljeä j asumme pienessä omakotitalossa... Tämä on yhtä helv*ttiä koska vanhempien rahatilanne ei ole parhaimmasta päästä, ruoan suhteen yms. Olen amiksen toisella vuodella ja olen hakenut töitä mutta huonolla menestyksellä, miten siis pääsisin kotoa pois!? olen henkisesti niin väsynyt tällaisenn pas*aan kun saa edes syödä tai nukkua rauhassa?
17v ja kämppä aivan liian ahdas
poisjanopeasti
2
285
Vastaukset
- Ex Rikaz
Hahh hhah haa ;))) Siinä sen näkee miten käy kun asuu lestojen perheessä.
Sinulle tiedoksi: elämäsi tulee todennäköisesti olemaan aina täyttä hélvéttiä jos et ole syntynyt kultalusikka suussa.
Älä odota elämältäsi mitään niin et sitten petykään. - kärsivällisyyttä
Suosittelen että alat jo nyt säästämään takuuvuokraa varten. Sitten kun täytät 18 v niin saat jo valtioltakin parempia tukia, ja jos sinulla on siinä vaiheessa takuuvuokra säästettynä, niin löydät asunnonkin helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181