Peltikattoa valitsemaan

Cfemma

Moikka!

Rannila/Plannja/Weckmann...ja mitä muita niitä onkaan.
Kertokaas viisaammat, kenen tekelettä tuonne yläkertaan oikein kannattaa laittaa??? Kaikki mainostavat omiaan, jotta ovat niin kestäviä ettei tällainen mattimeikäläinen oikein tiedä mikä olisi "se oikea valinta". Vai käyttävätkö kaikki samaa rautaruukin(?) peruspeltiä?

Tarkoituksena laittaa ihan perus sinkittyä pintaa ensi alkuun.

Weckmanni ja Rannila ainakin nimeltään enempi tunnettuja, tuo Plannja on kyllä ainakin minulle vähän tuntemattomampi.

Etukäteen jo kiitokset asiallisista vastauksista!

6

2764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rane

      No ainakin meillä oli helppo laittaa paikalleen ja aina osui kohdalleen.
      Saumoja ei näy, katsoo sitten miltä kantilta tahansa.

      Suosittelen! ja huom! Nova värillä.
      Kestää kauvemmin kuin muut ja takuuta on.
      Plannja on Ruotsalaista kunnon laatua ja on kyllä aika tunnettu nimi.

      • jeppe

        planjan kartano ja oli muuten 1k€ halvempi kuin weckmannin tarjous.Planjaa on kyllä kehuttu joten minä päädyin siihen, saas nähdä sitten muutaman vuoden päästä..


    • peukalo

      ruukin puretex-pinnalla. takuuta tuli kivasti ja toimitus ajallaan ja asentuikin paikalleen. kattellaan miltä näyttää.. älä ainakaan niitä muovipintaisia ota muulla kai ei niin väliä lopulta. hinta halvin noista vaihtoehdoista.

    • polanne

      jos et ihan pääkaupungissa kattoa laita ja on vähänkin isompi katettava, niin kysy Koto-Pelti Oy:n tarjous. Numeron saa tiedustelusta. Pieni firma keskisuomessa mutta tekee Rautruukin aineista Rannilan malleilla ja edullisesti. Mutta muista että jos on kovin loiva katto niin älä sitä kaikkein ohuinta(halvin) ota koska siihen tulee painumia jo asennusviheesa! Eihän ne muuta haittaa mutta ovat ikävän näköisiä uudesa katossa.

      • Wilperi...

        vinkkinä että ei kannata kaikilta nyrkkipajoilta peltejä ostaa... vievät meinaan kaiken sekundapellin käsistä..


      • timpuri
        Wilperi... kirjoitti:

        vinkkinä että ei kannata kaikilta nyrkkipajoilta peltejä ostaa... vievät meinaan kaiken sekundapellin käsistä..

        Olen asentanut paljon kyseisen tehtaan tuotteita,
        laatu on erittäin hyvä, palvelu nopeaa ja ammattitaitoista sekä hinta kohdallaan.
        Kaikki asentamani kotopellin tuotteet ovat olleet
        rautaruukin teräksestä.Tiedättekö mistä tunnistatte kotimaisen levyn?
        Käyppä www.kotopelti.fi, ei näytä "nyrkkipajalta"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe