http://www.noptel.fi/eng/sport/images/MariannaRifle04-480.jpg
Haluaisin tietää, että mistä noita saa.?
Muukin tieto olisi kiva esim. mikä käyttöjärjestelmä tietokoneessa pitäisi olla jne.
Onhan toi linkki otettu Noptelin sivulta, mutta onko muita vastaavia?
Innostuin joillain reserviläispäivillä, mutta ei tullut silloin kyseltyä enempää.
Laser / infrapuna vai mikä lienee.
6
556
Vastaukset
- kyselijä.
Kysy suomen ampumaurheiluliitosta.
- Löytyy
Noptel ja Scatt.
Noptelia firman sivuilta suoraan tai SAL:ista, SCATT olisko Hirvi shootingin kautta???
Google auttaa... - 60v
voiko laser / infrapuna aseella ampua läpäistä materiaa tai mistä on kyse. Kotona ollessa pistelee ja joskus vihlaisee yötä päivää erikohdista kehoa. muualla tätä ilmiötä ei esiinny. Naapueissa asuu epämääräinen hämärätyyppi.
- Kyllähän laserilla
voidaan kaivertaa kuvioita ja läpäistä materiaalia, mutta ei tuommoisella NOPTEL- tähtäimellä. Teho ei riitä edes paperiarkin läpäisyyn. Vanhemmat NOPTELIT käytti 9 V patteria. Uudemmat saa USB:stä virran.
- ampumaton
Seuralla on tommonen en kylläkään ole kokeillut, oli maksanut jonkun 1800egee
- Niksierkki
Toteutin tuollaisen vanhaan ilmakivääriin asentamallani laserpointterilla, videokameralla ja tietokoneella. Eikä paljoa maksanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1101770Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2481466- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883