APUA ! Pelottavaa musiikkia halloween bileisiin!

iLoveHalloween<3

Hei, pidän ens viikon perjantaina Halloween bileet kavereitteni kanssa! Sinne tulee 13-14 vuotiaita tyttöjä ja poikia.

JOTEN tiiättekö mitään hyvää kauhu musiikkia bileisiin ja kauhuleffan tunnareita! Pidän sellaisesta missä kuuluu lasten itkua, puhetta ja sellaista karmivaa! SIIS KARMIVAA, jos löydätte! :D En siis itse ole löytänyt viellä MITÄÄN! :(

Kiitos jo etukäteen

37

4662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Tiedän yhden hyvän. Tosin se ei ole hirveän pelottava, eikä siinä oo lasten itkuu yms.
      Jos kuuntelet youtubesta ni kirjota: the phantom of the opera (oopperan kummitus)

      Koita löytää sellanen kappale, missä ei lauleta, koska oopperahan ei välttämättä sovi erityisen hyvin halloweeniin. =)

      • iLoveHalloween<3

        Kiitos ! :) Tuosta oli apua ! c;


    • jiitee2

      Saw theme song toimii aina.. (Ei sisällä kirkumista).

      • iLoveHalloween<3

        Kiitos ! c:


      • iLoveHalloween<3

        Kiitos! :DD Kyllä näillä alkuun päästään c:


    • Käkkäräkkääk

      Dulce Liquino on varmaan karmeinta mitä löytyy.

      • iLoveHalloween<3

        Juu c:


    • leikitsikseen
      • iLoveHalloween<3

        Kiitti :D c:


    • gothic
      • iLoveHalloween<3

        Kiitti c;


    • gothic
    • sjsry
      • iLoveHalloween<3

        kiitus c:


      • Halloween...

        Hyii


    • sjsry
      • iLoveHalloween<3

        Kiitti ! :D ja kiitos neuvoista c:


    • sjsry
      • iLoveHalloween<3

        Kiitus c;


    • Tralalalalalaa

      Ainakin legendaaristen Halloween kauhuelokuvien tunnusmusiikki ja Requiem for a Dream elokuvan musiikki ovat dramaattisia.

      Mutta joo youtubehan on täynnä ehdotuksia jos sinne kirjoittelee jotain "horror music list" tai "halloween songs top 10".

      • Tralalalalalalaa

        Ainiin tai sitten vähän kummitustaloefektejä ja -musiikkia jos kirjoitat hakukenttään Hounted House music.


      • Tralalalala

      • iLoveHalloween<3

        Juu :3 Ja kiitos ! :3


    • asdwarfsdfsgs
      • iLoveHalloween<3

        Kiitti c:


    • ................

      Tuossa ainakin aiheeseen liittyvä kipale ja synkeät sanoitukset.
      http://www.youtube.com/watch?v=jq5vq3So-pg

      Playstationin versio Doomista omaa hyvän soundtrackin ja takuulla luo karmivaa tunnelmaa.

      Tuossa esim. jonkinlaista ääntelyä ja itkua:
      http://www.youtube.com/watch?v=sYX-7juLBUo

      Tsekkaa sieltä noita samoja "Doom (PSX) Music" -videoita, niitä on jotain parikymmentä. Niistä löydät aiheeseen sopivaa helvetillistä tunnelmaa, ketjujen kalistelua, raskasta hengitystä, epämääräistä ääntelyä, ynnä muuta.

      • iLoveHalloween<3

        Kiitti! :3


      • iLoveHalloween<3

        Kiitus c:


    • Lyypekinmetsän varjo

      Heti marraskuun alussa paha lähtee liikkeelle.
      Aluksi se hiiviskelee nurkissa. Sen voi vain aavistaa kuolleessa mustassa maassa, kylmännihkeässä sumussa joka himmentää talojen valot niin että tuskin näkee kulkea.
      Ihmiset muuttuvat tylsiksi ja haluttomiksi, piilevä ilkeys puhkeaa niissä kuin kulkutautina. Ensin se on suhteellisen normaalia, sitten se alkaa!!!!
      Minulle tulee vastustamaton halu lähteä liikkeelle kohti noita raunioita jotka olen nähnyt vain unessa.
      Minä toivon koko ajan että se olisi nytkin vain unta ja haluaisin herätä tai ainakin muuttaa sitä vähän:
      Kääntyä vasemmalle tai oikealle jotta pääsisin ulos tästä painajaisesta.
      Mutta minun on vain jostain syystä kuljettava suoraan eteenpäin - niin kuin sinä yönä unessa - vaikka tiedän että olen peruuttamattomasti myöhässä, että se on jo tapahtunut. Minun on pakko kulkea tie ja sitten polku päähän asti – niin kuin sinä yönä - ja se kauhea odottaa siellä polun päässä.
      Kuu verhoutuu taas pilveen ja on pimeää..... silti hämärän keskeltä vaistoan rauniot ja sen kaiken pahuuden.
      Hitaasti kellarin ovi alkaa avautua ja minä näen sen.....

      http://www.youtube.com/watch?v=mP3tKZzoLXI

      • iLoveHalloween<3

        Kiitti :D !


    • eisaajuksata

      Tämä on aika merkillistä, mutta kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa. Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä ja onnea!
      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ FUSKAA!!! Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia: Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi, valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
      Älä katso etukäteen, silloin tulos on vaara!!!
      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa nimet (esim.ystävät, perhe jne.).
      Älä fuskaa tai tulet katumaan että teit sen!!!
      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden 8, 9, 10 ja 11 viereen.
      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:
      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota rakastat.
      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta pidät kovasti mutta et oikein ota hänestä selvää.
      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut erittäin hyvin.
      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 6 tuo sinulle onnea.
      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön kanssa.
      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja ajatuksistasi.
      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin kuluessa siitä, kun olet sen itse lukenut.
      Silloin toiveesi toteutuu.
      Ellet lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä, mutta se tuntuu toimivan!!!

    • anonymikun
    • vampyyyri

      Ei tää nyt sua enää auta, mutta kaikille tänä vuonna juhlia järjestäville tiedoks, että esim sellanen ku Two Steps from Hell joku yhtye tai mikä onkaa, ja sen albumi, Halloween, nii siit ainaki mä löysin iha sikana kaikkee hyvää musaa halloweeniks! :) niit on kai just käytetty jossai leffoissa niit biisejä ja sillee :) esim spotifyst ainaki löytyy niit ku kirjottaa hakusanaks ton two steps from hell tai mä löysin kirjottamalla vaa halloween :)

    • Halloween on kiva :D

      Kirjastosta voi lainata Esim kuuluisasta "The Grudge" elokuvasta tuttua musiikkia, ja muita "kauhumusiikki" cd-levyjä oon nähnyt. Kannattaa kysyä sielä :)

    • scary

      night mare on E street must on myös karma. varsinkin se alku siitä biisistä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      81
      3548
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2363
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      140
      2006
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1606
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1244
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      903
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

      Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      73
      898
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      879
    Aihe