APUA ! Pelottavaa musiikkia halloween bileisiin!

iLoveHalloween<3

Hei, pidän ens viikon perjantaina Halloween bileet kavereitteni kanssa! Sinne tulee 13-14 vuotiaita tyttöjä ja poikia.

JOTEN tiiättekö mitään hyvää kauhu musiikkia bileisiin ja kauhuleffan tunnareita! Pidän sellaisesta missä kuuluu lasten itkua, puhetta ja sellaista karmivaa! SIIS KARMIVAA, jos löydätte! :D En siis itse ole löytänyt viellä MITÄÄN! :(

Kiitos jo etukäteen

37

3994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Tiedän yhden hyvän. Tosin se ei ole hirveän pelottava, eikä siinä oo lasten itkuu yms.
      Jos kuuntelet youtubesta ni kirjota: the phantom of the opera (oopperan kummitus)

      Koita löytää sellanen kappale, missä ei lauleta, koska oopperahan ei välttämättä sovi erityisen hyvin halloweeniin. =)

      • iLoveHalloween<3

        Kiitos ! :) Tuosta oli apua ! c;


    • jiitee2

      Saw theme song toimii aina.. (Ei sisällä kirkumista).

      • iLoveHalloween<3

        Kiitos ! c:


      • iLoveHalloween<3

        Kiitos! :DD Kyllä näillä alkuun päästään c:


    • Käkkäräkkääk

      Dulce Liquino on varmaan karmeinta mitä löytyy.

      • iLoveHalloween<3

        Juu c:


    • leikitsikseen
      • iLoveHalloween<3

        Kiitti :D c:


    • gothic
      • iLoveHalloween<3

        Kiitti c;


    • gothic
    • sjsry
      • iLoveHalloween<3

        kiitus c:


      • Halloween...

        Hyii


    • sjsry
      • iLoveHalloween<3

        Kiitti ! :D ja kiitos neuvoista c:


    • sjsry
      • iLoveHalloween<3

        Kiitus c;


    • Tralalalalalaa

      Ainakin legendaaristen Halloween kauhuelokuvien tunnusmusiikki ja Requiem for a Dream elokuvan musiikki ovat dramaattisia.

      Mutta joo youtubehan on täynnä ehdotuksia jos sinne kirjoittelee jotain "horror music list" tai "halloween songs top 10".

      • Tralalalalalalaa

        Ainiin tai sitten vähän kummitustaloefektejä ja -musiikkia jos kirjoitat hakukenttään Hounted House music.


      • Tralalalala

      • iLoveHalloween<3

        Juu :3 Ja kiitos ! :3


    • asdwarfsdfsgs
      • iLoveHalloween<3

        Kiitti c:


    • ................

      Tuossa ainakin aiheeseen liittyvä kipale ja synkeät sanoitukset.
      http://www.youtube.com/watch?v=jq5vq3So-pg

      Playstationin versio Doomista omaa hyvän soundtrackin ja takuulla luo karmivaa tunnelmaa.

      Tuossa esim. jonkinlaista ääntelyä ja itkua:
      http://www.youtube.com/watch?v=sYX-7juLBUo

      Tsekkaa sieltä noita samoja "Doom (PSX) Music" -videoita, niitä on jotain parikymmentä. Niistä löydät aiheeseen sopivaa helvetillistä tunnelmaa, ketjujen kalistelua, raskasta hengitystä, epämääräistä ääntelyä, ynnä muuta.

      • iLoveHalloween<3

        Kiitti! :3


      • iLoveHalloween<3

        Kiitus c:


    • Lyypekinmetsän varjo

      Heti marraskuun alussa paha lähtee liikkeelle.
      Aluksi se hiiviskelee nurkissa. Sen voi vain aavistaa kuolleessa mustassa maassa, kylmännihkeässä sumussa joka himmentää talojen valot niin että tuskin näkee kulkea.
      Ihmiset muuttuvat tylsiksi ja haluttomiksi, piilevä ilkeys puhkeaa niissä kuin kulkutautina. Ensin se on suhteellisen normaalia, sitten se alkaa!!!!
      Minulle tulee vastustamaton halu lähteä liikkeelle kohti noita raunioita jotka olen nähnyt vain unessa.
      Minä toivon koko ajan että se olisi nytkin vain unta ja haluaisin herätä tai ainakin muuttaa sitä vähän:
      Kääntyä vasemmalle tai oikealle jotta pääsisin ulos tästä painajaisesta.
      Mutta minun on vain jostain syystä kuljettava suoraan eteenpäin - niin kuin sinä yönä unessa - vaikka tiedän että olen peruuttamattomasti myöhässä, että se on jo tapahtunut. Minun on pakko kulkea tie ja sitten polku päähän asti – niin kuin sinä yönä - ja se kauhea odottaa siellä polun päässä.
      Kuu verhoutuu taas pilveen ja on pimeää..... silti hämärän keskeltä vaistoan rauniot ja sen kaiken pahuuden.
      Hitaasti kellarin ovi alkaa avautua ja minä näen sen.....

      http://www.youtube.com/watch?v=mP3tKZzoLXI

      • iLoveHalloween<3

        Kiitti :D !


    • eisaajuksata

      Tämä on aika merkillistä, mutta kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa. Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä ja onnea!
      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ FUSKAA!!! Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia: Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi, valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
      Älä katso etukäteen, silloin tulos on vaara!!!
      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa nimet (esim.ystävät, perhe jne.).
      Älä fuskaa tai tulet katumaan että teit sen!!!
      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden 8, 9, 10 ja 11 viereen.
      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:
      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota rakastat.
      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta pidät kovasti mutta et oikein ota hänestä selvää.
      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut erittäin hyvin.
      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 6 tuo sinulle onnea.
      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön kanssa.
      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja ajatuksistasi.
      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin kuluessa siitä, kun olet sen itse lukenut.
      Silloin toiveesi toteutuu.
      Ellet lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä, mutta se tuntuu toimivan!!!

    • anonymikun
    • vampyyyri

      Ei tää nyt sua enää auta, mutta kaikille tänä vuonna juhlia järjestäville tiedoks, että esim sellanen ku Two Steps from Hell joku yhtye tai mikä onkaa, ja sen albumi, Halloween, nii siit ainaki mä löysin iha sikana kaikkee hyvää musaa halloweeniks! :) niit on kai just käytetty jossai leffoissa niit biisejä ja sillee :) esim spotifyst ainaki löytyy niit ku kirjottaa hakusanaks ton two steps from hell tai mä löysin kirjottamalla vaa halloween :)

    • Halloween on kiva :D

      Kirjastosta voi lainata Esim kuuluisasta "The Grudge" elokuvasta tuttua musiikkia, ja muita "kauhumusiikki" cd-levyjä oon nähnyt. Kannattaa kysyä sielä :)

    • scary

      night mare on E street must on myös karma. varsinkin se alku siitä biisistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe