Sopiiko erimerkkiset tulostuspaperit tulostimiin? Omistan Canonin tulostimen, mutta paikkakunnaltani ei näytä saavan Canonin tulostuspaprua 10x15 koossa. Epsonia ja Agfaa kyllä olisi. Olisi kiva tietää ennen ostoa, josko erimerkkinen papri kävisi tulostimeeni. Varminta lienee kuitenkin tilata jostain nettiliikkeestä, mutta mielenkiinnosta kyselen, josko joku tietäisi.
Erimerkkiset valokuvapaperit
7
1587
Vastaukset
- erimerkkinen papri
Ostin kirjakaupan alennusmyynnistä Brother -tulostuspaperia, toimii mun Canonissa
Canonin printterissä olen käyttänyt Canonin ja Epsonin valokuvapaperia ilman silmin havaittavaa ongelmaa.
- Epsonisti
Tuskinpa tulostinmaakarit Canon, Epson, HP jne. itse paperia tekevät, sen enempää kuin musteitakaan. Paprut ja litkut saattavat tulla vallan mainiosti samoilta alihankkijoilta – omalla tuotemerkillä markkinoiminen on pelkkää kissanhännännostoa ja rahastamista. Tulostimet saadaan kaupaksi halvalla (alihintaan) ja liiketoiminnan vaatimat katteet revitään myymällä niihin kalliita tarvikkeita.
En näe ainakaan mitään aihetta pelätä, että ”vääränmerkkinen” paperi olisi tulostimelle vahingollista – kunhan se vain on mitoiltaan ja paksuudeltaan oikeanlaista. - tulostusasetukset
Itsellä ikivanha HP tulostin, Jolla ei valokuvia juurikaan kannata tulostaa, mutta kokeiltu on. Tulostusasetuksista (ominaisuudet > paperi/laatu) pitää muuttaa "muu valokuvapaperi", muuten ei kaiketi suostu toimimaan muilla, kuin Hp:n papereilla. Toimii kuitenkin ihan halpispapereillakin, kun asetuksen muuttaa.
Vanha roisko, menossa vaihtoon pian, enkä tosiaan tiedä, miten on asianlaita uudemmilla ja muun merkkisillä laitteilla. - Kannattaa kokeilla
Liiterissä on joskus harvoin ollut hintaisekseen yllättävän hyvää united office merkkistä Saksassa valmistettua paprua joten epäilen jotta vois olla Agfan tai Fujin tuotantoa eri
paketissa. - Tulostusta tulee
Minulla on aika uusi tulostin ja kaikenmerkkinen paperi passaa oikein hyvin siihen. Kuten yllä sanottiin, toinen tehdas tekee paperia, toinen tulostimia.
- halvallasaa
Paljon olen tulostellut ja varmaa on, että paperin nimellä ja merkillä ei ole väliä. Ei tulostinpoloinen tiedä mitä paperin taksivulla lukee. Tietysti paperin muu laatu, paksuus,kiilto, matta yms ratkaisee lopputuloksen. Mutta hinnoissa on huikeat erot. Nykyisellään paperien hinat on Suomessakin selvästi laskeneet. Esin HP:n everyday photopaperia (200g) A4-koossa saa monestakin kaupasta alle 15 eurolla 100 kappaletta.Nettikaupassa papereita vieläkin halvemmalla. Esim saksalainen Sweburn myy 220 gramman A4-paperia 100 kpl hintaa 9,99 euroa. Mustekasetit on Suomessa kalliimpia kuin kulta. Kannattaa tilata Saksasta tai Englannista. Hinta on 1/10 tai 1/15 Suomen hinnoista postikuluineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486207
- 431624
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes351211- 45978
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45873Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14827