Uuden maasturivolvon sisätilan lämmitin ei suostu menemään päälle. Viime talvena lämmitin oli kovassa käytössä, mutta nyt käynnistys ei onnistu ollenkaan. Ajoneuvotietokoneen suorakäynnistys ei mene päälle, eikä myöskään diesellämmittimen ajastus. Ajoneuvotietokoneen "viiksestä" ei tapahdu yhtään mitään, vaikka kaikki muut valikot toimivat normaalisti... Myös tankki on täynnä dieseliä. Mikä neuvoksi, osaako Volvomiehet auttaa?
Volvon lämmittimen ajastus
7
6974
Vastaukset
- ijijiiji
Miten se on uusi "maasturi", jos on ollut jo viimetalvena käytössä? Vie merkkihuoltoon, oikea paikka kaltaisillesi.
Ja toivottavasti on putkistot täynnä kesädieseliä, jolloin diesel ei kylje jäätymisen vuoksi lämmittimelle.- Kaltainen
Persereikäasenteestasi päätellen olet töissä Volvon merkkkihuollossa, Bilia Kaivoksela? Miksi pitää toivoa, että putkistot on täynnä kesädieseliä? Miksi ylipäätänsä vastasit, jos älykyysosamääräsi on noin alhanen, ettet ymmärrä kysymystäni ja alat purkamaan omaa ahdistustasi puhumalla asian vierestä? Toinen varma merkki siitä, että olet Volvon huollossa töissä. Taitaa olla niin, että Volvohuolto kytkee lämmittimen pois päältä, jolloin "asennuksesta" laskutetaan naisihmisiltä vähintään 500 euroa?
- ijijiiji
Pahoittelut, en ole töissä Volvolla. Jaa, että miksi maininta kesälaadusta, noh, ehkä siksi, että se varteenotettava vikamahdollisuus. Uskoisin, että äo:ni on enemmän mitä sinulla. Mistä vetäsit tämän ahdistuskortin kehiin? Vaikuttaa hiukan siltä, että sinua ahdistaa Volvosi webaston toimimattomuus, minua se taas naurattaa.
Vai, että huolto kytkee lämppärin pois päältä. Noh, pistä ukkos käyttämään auto huollossa, jos uskot tämän johtuvan sukupuolestasi ;) Ja jos huolto laskuttaa niin sehän vtuttaa vaan köyhiä ja osaamattomia.
Tuliko mieleen muuten testata viiksen resettinappi, jolla aktivoidaan lämmittimen toiminta? Nollaa vaikka keskikulutus, jotta varmistuu viiksen toiminta.- Kaltainen
Vastauksesi ovat varmistaneet epäilykseni alhaisesta älykkyysosamäärästäsi ja henkisestä vammastasi. Miksi ihmeessä uuden maasturin webaston toimimattomuus muuten niin kovasti naurattaisi? Tunnustan, että en tunne Volvon tekniikkaa, koska se ei ole minua koskaan pätkääkään kiinnostanut. Pitsin nypläyskin on kiinnostavampaa ja enemmän taitoa ja älyä vaativaa toimintaa, kuin mittareiden vikakoodien tulkinta excel-taulukosta. Paitsi älyn puutteesta, niin kärsit myös puutteellisesta moraalista. Ihan vain tiedoksi sinulle, osaamattomia asiakkaita ei saa kusettaa. Tämä on eettisesti hyvin arveluttavaa ja myös Suomen kuluttajasuojalainsäädännön mukaan rikollista toimintaa. Olisiko tämä ollut jo kolmas vihje siitä, että olet töissä Volvon merkkihuollossa? Viimeistään vammainen asenteesi naissukupuolta kohtaan varmistaa sen, että olet Kaivokselan insinöörejä tai vähintäänkin ammattikoulussa kouluttautunut autoteknikko. Mutta asiaan. Ensimmäisessä viestissäni kerroin, että uuden diesel Volvo maasturin (vuodessa ajettu n. 18 000km) sisätilan lisälämmitin ei suostu lähtemään käyntiin. Laite ei reagoi mitenkään viiksen toimintaan. Onko mahdollista, että lämmitin on kytketty irti ajoneuvotietokoneesta? Pystyykö lämmittimelle tekemään itse mitään, jotta sen saa käyntiin? Tarvitaanko lämmittimen korjaamiseen MIES ja mitä tämä epäinhimillisen ja jumalallisen miehisen älyn ja voiman ikarnaatio (=korjaamon Manu, Sepi tai Jarkko) tekee, jotta uuden Volvon sisätilan lämmitin saadaan kuntoon?
- ijijiiji
a) XC60 ei ole maasturi.
b) testerit kertovat vian myös sanallisesti, ei pelkästään koodia.
c) en edelleenkään ole töissä Volvolla, saati sitten edes autoalalla.
d) mikäli koko ajan jankkaat auton uutuudesta vie se takuuseen.
e) webasto ei ole sisätilan lämmitin vaan polttoainekäyttöinen moottorinlämmitin.
f) ajoneuvotieokone on oikeasti ajotietokone.
g) Entäs se lämmittimen sulake?- ravi
mikä xc60 on
- habanero1
Mun V60:seen päivitetään softa lähiaikoina, on tehtaalta tullut ohje asian suhteen.
Kun ajastaa lämppärin seuraavalle päivälle, määrittely "häviää" ja lämppäri ei käynnisty. Ajossa lämppäri ei myöskään mene automaattisesti päälle, mutta valikosta sen saa päälle. Näin mulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269