Haluttaisiin kovasti miehen kanssa lasta mutta raskaudesta ja synnytyksestä palautuminen ahdistaa minua. Etenkin alapään palautuminen. En ole ikinä ollut mikään järkyttävän tiukka alapäästäni. Treenaan lihaksiani päivittäin treenikuulilla pitääkseni alapääni suht kireänä mutta jos lopetan kuulien käytön alapää palautuu todella löysäksi. Pelkään että synnytyksen jälkeen se ei tiukkene enää vaikka kuinka treenaisin kun on luonnostaan löysä ellen käytä treenikuulia.. Miten teidän alapäänne on palautunut entiselleen raskauden ja synnytyksen jälkeen vai onko se edes palautunut jos on alkujaankin löysät paikat?
Raskaus/synnytys ja alapään tiukkuus sen jälkeen..
14
842
Vastaukset
- en oikeen usko
Mistäs olet siis keksinyt, että sinulla on löysät paikat? Ihan vertailemalla vai mieskö valitttaa vai siis häh?
Riippuu tietysti iästä ja muusta, mutta kyllä ne paikat yleensä aika hyvin synnytyksestä palautuu ennalleen.
Jos raskaaksi joskus tulet, niin luulen että tämä asia ei ole silloin huolistasi suurin :D - .....
Kyllä ne paikat siitä palautuu normaaliksi. Itse synnytin reilusti yli 4kg vauvan repeämineen jne. ja mies sanoi että alapää oli kuulemma palautunut täysin normaaliksi 5kk synnytyksestä, sitä ennen oli vielä hieman erilainen kuin ennen, mutta sitten palautui normaaliksi. Treenasin synnytyksen jälkeen n. kerran päivässä lantionpohjalihaksia muutaman minuutin ajan (ilman mitään treenikuulia) ja mainittakoon vielä että olen 38v. eli jos tämän ikäisellä paikat palautuvat normaaliksi, niin varmasti myös nuoremmillakin.
- aoe
Synnytin 2 viikkoa sitten ja heti seuraavana päivänä aloitin varovaisen jumppailun. Jo tässä parin viikon aikana olen huomannut selvän eron, alapää tuntuu pikkuhiljaa palautuvan ennalleen. Kokeilin eilen sormin ja puristusvoimaakin löytyy :)
Jumppailu auttaa myös haavojen paranemiseen kiihdyttämällä verenkiertoa.
Jos muuten tuleva ulkonäkö huolestuttaa myös, niin voin kertoa että yllätyin kovasti kun katselin peilillä neljäntenä päivänä synnytyksestä. Värkki näyttää ihan samalta kuin ennen synnytystä, lukuunottamatta epparihaavaa joka sekään ei ole pahan näköinen! - Pata ja kattila
Löysät römpsät on pienimunaisten mieisten keksintö. Ihan vaan tiedoksi. Ja siitä synnytyksestä toipuu ihan normaaliksi ,tapauksesta riippuen melko nopeasti. Jos ei miehelle kelpaa, niin kattelkoon vaan oman napansa alle.
Mua suututtaa tämmönen, mielestäni ihmiset jotka ajattelee ''alapääni löystyy, tulee raskausarpia ja löysää nahkaa, rinnat alkaa roikkumaan yms..'' niin tommosille ei kuulu lapsi todellakaan kun stressaa niin kauheen paljon siitä omasta ulkonäöstään ja muusta. Mitä ihmettä ihan oikeesti???
En ole itse äiti enkä varmaan hetkeen edes tulossa äidiksi, mutta jos joskus sellaista tapahtuu niin ei mielessäni edes käy se, että mitä jos alapääni löystyy synnytyksessä o_O Kannattaa nyt ihan oikeesti miettiä, että onko se tiukkuus tärkeempää kuin uusi ihmisenalku!!!!- Millä perusteella
alapääsi on todella löysä? Onko sinulla virtsankarkailua tms. vai mistä päättelet alapääsi löysyyden? Itse olen raskauksien jälkeen parilla viikolla treenannut lihaksia ihan vain jännittelemällä silloin tällöin ja hyvänä on pysynyt. Normaalisti en alapään lihaksia treenaa mitenkään.
- voi aikoja voi tapoj
Voi hyvänen aika, on maailma mennyt ihan kummalliseksi. Että suurin murhe maailmassa on se, onko värkki nyt minkäkin moinen. Kuule, älä tee lapsia! Värkkis venyy, maha kasvaa. tissit roikkuu - jatka vaan värkkitreeniä, jos ajattelet ihmisen onnen siitä olevan kiinni. Voi äireee......
- ╔╩╦═╬╩╦═╬
Vaginan pienennysleikkaus on vain rahasta kiinni. Jos uusi sulhosi on tiukka muslimi myös immenkalvo voidaan sulle loihtia.
- jflslökfösdf
Minulla on sympatiaa niille naisille jotka pelkäävät menettävänsä tiukkuutensa synnytyksen myötä. Uskon, että kukaan nainen ei oikeasti asiasta välittäisi ellei pelkäisi miehen heitä hylkäävän sen takia.
Tämä on miesten maailma ja naiset tekevät paljon asioita vaan miehiä miellyttääkseen. Tämä pelko alapään löystymisestä on juuri sitä.
Nykymaailma silikonitisseineen ja täydellisin vartaloineen (leikattuineen) luo kovia paineita norminaiselle! Miehet haukkuu takana kuinka löysä on, kuinka rinnat riippuu ja kuinka rupsahtanut on ym..Ei ole naisella helppoa. On toki miehiä jotka kunnioittavat naista hänenä omana itsenään ym, mutta suurin osa näitä lapsellisia ikuisia pikkupoikia joiden tärkein asia elämässä on täydellinen nainen tiukkoine pilluineen.
On se väärin.- Puitjkslskksk
Nimimerkki: jflslökfösdf. Olen kanssasi 110% samaa mieltä. Olen onnellinen 5kk ikäisen lapsen 20v äiti, mutta koskaan en enää kulje bikineissä raskausarpieni vuoksi. Grammaakaan ei ole jäänyt ylimääräistä, ei edes pömppömahaa. Hyvät vatsalihakset on kuitenkin arpien kuorruttamat jotka piilotan kylläkin nätin kokouikkarin alle. Miksi näin toimin? Koska paineet ovat niin suuret. Täytyisi olla virheetön. Miehet rakkaat, kehukaa naistanne. Sanotaan että itsevarma nainen vetää puoleensa mutta minkäs teet kun itsevarmoja ovat enää ne lellityt kuspäät joiden päänuppiin ei mahdu oman täydellisyytensä lisäksi mitään muuta. Olisikohan jotakin vaikutusta asiaan että nykyään miehet ovat niin vaativia, median sumentamia tolloja että naiset pahoinvoivat niin suuresti. Autahan, jos media hehkuttaisi myös miehistä puolta niin lahjaakkaasti kuin naisia. Olisivat ukot kusessa ja katkeria. Mutta nytpä saavat olla omanlaisiaan wagnereita ja naisrukat huolehtivat itsestään kuin hullut. Sitten joku vielä tulee valittamaan ettei äidiksi tullessa pitäisi miettiä alapään löysyyttä, raskausarpia ym. Eiköhän äidilläkin ole oikeus olla nainen äitiyden ohella. Sitten toisaalla valitetaan kuinka "olen järkyttynyt kuinka vaimoni löystyi synnytyksen jälkeen". Siinä voi sitten itse kukin mietiskellä naisena olisiko siinä vaiheessa seesteisin ajatuksin että minun ei tuollaista tarvitse miettiä koska olen äiti. Haloo. Luulitteko ihan siis vaan esimerkkinä että aikon 20vuotiaana unohta naiseuteni ja tuudittautua äitiyden saloihin ikuisiksi ajoiksi? Ikävä kyllä en ja kyllä! Aijon kärsiä raskausarvistani ja joka ainoa kerta myös miettiä miksi niitä sain enkä koskaan antaisi lastani pois. Kukaan ei voi tietää miltä toisesta tuntuu, ennenkaikkea jos ei ole raskautta, synnytystä ja äitiyttä kokenut niin voi suosiolla siirtyä muille palstoille hokemaan täydellisyyttään.
- scarlett2
Puitjkslskksk kirjoitti:
Nimimerkki: jflslökfösdf. Olen kanssasi 110% samaa mieltä. Olen onnellinen 5kk ikäisen lapsen 20v äiti, mutta koskaan en enää kulje bikineissä raskausarpieni vuoksi. Grammaakaan ei ole jäänyt ylimääräistä, ei edes pömppömahaa. Hyvät vatsalihakset on kuitenkin arpien kuorruttamat jotka piilotan kylläkin nätin kokouikkarin alle. Miksi näin toimin? Koska paineet ovat niin suuret. Täytyisi olla virheetön. Miehet rakkaat, kehukaa naistanne. Sanotaan että itsevarma nainen vetää puoleensa mutta minkäs teet kun itsevarmoja ovat enää ne lellityt kuspäät joiden päänuppiin ei mahdu oman täydellisyytensä lisäksi mitään muuta. Olisikohan jotakin vaikutusta asiaan että nykyään miehet ovat niin vaativia, median sumentamia tolloja että naiset pahoinvoivat niin suuresti. Autahan, jos media hehkuttaisi myös miehistä puolta niin lahjaakkaasti kuin naisia. Olisivat ukot kusessa ja katkeria. Mutta nytpä saavat olla omanlaisiaan wagnereita ja naisrukat huolehtivat itsestään kuin hullut. Sitten joku vielä tulee valittamaan ettei äidiksi tullessa pitäisi miettiä alapään löysyyttä, raskausarpia ym. Eiköhän äidilläkin ole oikeus olla nainen äitiyden ohella. Sitten toisaalla valitetaan kuinka "olen järkyttynyt kuinka vaimoni löystyi synnytyksen jälkeen". Siinä voi sitten itse kukin mietiskellä naisena olisiko siinä vaiheessa seesteisin ajatuksin että minun ei tuollaista tarvitse miettiä koska olen äiti. Haloo. Luulitteko ihan siis vaan esimerkkinä että aikon 20vuotiaana unohta naiseuteni ja tuudittautua äitiyden saloihin ikuisiksi ajoiksi? Ikävä kyllä en ja kyllä! Aijon kärsiä raskausarvistani ja joka ainoa kerta myös miettiä miksi niitä sain enkä koskaan antaisi lastani pois. Kukaan ei voi tietää miltä toisesta tuntuu, ennenkaikkea jos ei ole raskautta, synnytystä ja äitiyttä kokenut niin voi suosiolla siirtyä muille palstoille hokemaan täydellisyyttään.
Olipa loistoteksti "Puitjkslskksk". Itse viikolla 9 esikoista odotan, kauan kaivattua sellaista :) Useampaan kertaan luin kirjoitukses, ja äideillä todellakin oikeus olla Nainen äitiyden ohella... Komppaan ja allekirjoitan koko sun tekstin. Itse oon 33v.
- arvostakaa itseänne.
"Puitjkslskksk" kiitos ihanasta ja kannustavasta tekstistä.
Vi****n kaikki paskat miehet, jotka ei naisiaan arvosta.
Itsellenikin jäi muistoksi vain raskausarvet. Kaikki muu palautui ennalleen.
Katselen mahaani silloin tällöin, mutta arvet eivät enää haittaa. Ne on minulle merkki kovasta työstä ja lahjasta jonka olen voinut saada ja arvostan niitä.
Ainuttakaan arpea en halua pois, enkä päivääkään rakkaan lapseni seurasta.- Puitjkslskksk
Kiitos "scarlett2" ja "arvostakaa itseänne." Mistään muusta ei saa nykyään niin paljon voimaa kuin toisista samoinkokevista/kokeneista naisista. On vaikeaa olla photoshopattu täydellisyys arjessa. Totta toisaalta sekin että naiset laittautuvat toisia naisia varten tai toisten naisten takia..joiden perusteella miehet arvioivat.
Niin muuten, onnea odotukseen scarlett2. Toivon että kaikki menee hyvin ja että muistat heikkoina hetkinä meitä miljoonia raskaudenkokeneita muita naisia =ymmärtäviä...onneksi :)
- kokenut 3
Kyllä se siitä ihan entiselleen palautuu ja mikään ei estä käyttämästä kuulia raskauden aikana...
http://ilmaisettavarat.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061