Niin tänään ajattelin ladata lisää musiikkia kännykkään ja viimeksi toissapäivänä musiikinsiirto sujui hyvin muttta ei nyt. Tietokone ei niikun tunnista puhelintani "tietokone" kohdasta. Eri usb olen kokeillu ja katsonut kännykän asetuksista että onko häikkää mutta ei ole. Kiitoss
Tietokone ei tunnista puhelintani usb?
2
120
Vastaukset
- ennustajaeukko
Nyt olisi kristallipallolle töitä.
Mikäköhän on tuon puhelimen merkki/malli? Voisi edes vähän yrittää arvailla ongelman ydintä sen jälkeen.
Muut usb-laitteet toimivat usbin kautta?
(Pois suljetaan siis porttien vika)
Todennäköisin syy on ajuri ongelmat, ratkaisu asenna ajurit uudestaan kännykän siis. - Auttaja!
Vaikea uskoa että tuollainen vika tietokoneeseen tulee. Jos sulla olisi ollutkin joku windows-kyhäelmä, niin sitten olisi ollut ymmärretävää. Mutta kun kuitenkin kerroit että kyseessä on oikea tietokone...
Hmm. Vaikea sanoa. Mikä käyttöjärjestelmä sulla on? linux? Mikä distro?, vai peräti OSX?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798