Minun kokemukset näin 30000km jälkeen ovat pelkkää ssaa.Edellinen Saksan "ihme"oli usein takuukorjauksessa ja viimeistely oli ihan alaarvoista.Euroopan autoteollisuuden "laatu"on enään myytti johon he eivät itsekkään usko kun katsoo noita takaisinkutsuja.Korea tulee ja sen jälkeen Kiina.
KIA SPORTAGE ON HYVÄ OSTOS
19
3968
Vastaukset
- jo on ajettu
En ole ennen kuullutkaan, että jollain autolla olisi ajettu 30000 km ilman murheita. Olet kyllä kestävän pelin hankkinut, onneksi olkoon!!!!
- huono veto jälleen
Kaikkihan kadehtii Kiaa, naapuriakaan ei yhtään naurata kun kaarsit ensimmäitä kertaa pihaasi, eihän?
Eikö itsetunto kestä kun pitää perustella halpiksen hankinta?- Aika paljon enemmän
se naapuria naurattaa kun velalla ostaa ylihintaisen audin ja pas..ka vielä hajoaa käsiin :))
- voi voi sentään
Aika paljon enemmän kirjoitti:
se naapuria naurattaa kun velalla ostaa ylihintaisen audin ja pas..ka vielä hajoaa käsiin :))
Eiköhän sinullakin ole ihan tarpeeksi omia asioita, joita naapurisi nauravat.
- Halpaa on
Ihan ulkopuolisena voin sanoa, että mun mielestä 30.000 eur auto ole halpis...
- Jakkari Jake
To halpis.Minä teen työtä ns laatuautojen parissa ja voin sinulle tunnustaa.Premium autot ei todellakaan poikkea näistä peleistä mitä tulee työn jälkeen eikä nuo materiaalitkaan niin kummoisia ole.Merkki ei todellakaan takaa laatua.Auototehtaat ratsastaa vanhoilla merkeillä ja repivät voittoja juuri niin kauan kuin kansa niitä sokeina ostaa.Mitä tulee noihin jälleenmyntiarvoihin niin monet premiumiksi itseään kutsuvat merkit pudottvat hintaa rajusti.Autojen valmistuskustannukset ovat oikeasti laskeneet joten se siitä halpiksesta.
- Riisselix
Diesel kuluttaa vähän ja kulkee ihan hyvin.Talvinen keskikulutus 1,7 koneella 5,1litr/100km ei paha.
- Igor Sportagesta
Sportage on kylläkin tehty euroopassa tai paremminkin itäisessä euroopassa, että laatupeli.
- korroosio vapaa
Joo Slovakiassa, sitten se tuodaan sieltä tänne itään.
- Obe
Olen hankkimassa lähiaikoina Kia Sportagen 2.0 AWD CRDi-R EX 100 kW (136 hv) mallia ja dieselin käytännön kulutuslukemat kiinnostaisivat. Olen surffailut netissä ja etsinyt koeajoja/vertailuja, joissa olisi suoritettu käytännön mittauksia, mutta tuloksetta. Valmistajan ilmoittama yhdistetty kulutus 5,9 l/100 km tuntuu varsin optimistiselta.
Koeajoin ko. auton hiljattain (autossa ei sinänsä mitään huomauttamista paitsi tuo oudosti keskittävä ohjaus) ja auton oman kulutussmittarinkaan mukaan en maantiellä päässyt rajoitusten muikaan ajaessani alle 6,3 - 6,5 l/100 km lukemien (ja nuo kulutusmittarithan näyttävät tunnetusti min. 0,5 l/100 km liian optimistisia lukemia).
Eli löytyykö keneltäkään ko. mallin käyttäjältä luotettavaa tietoa asiaan liittyen? Kiitokset etukäteen.- minun paras auto
Tuo kulutus ei tule toteutumaan sillä Kia kuluttaa n. 6-7 litraa satasella...kesällä hyvällä kelillä saa 5,5 l pintaan mutta muuten ei. Muuten auto on aivan loistava peli ja erittäin hyvä ajaa. Kaikki pelaa eikä lastentautea ole...kaikki pelaa ja toimii kuten pitääkin.
- Obe
minun paras auto kirjoitti:
Tuo kulutus ei tule toteutumaan sillä Kia kuluttaa n. 6-7 litraa satasella...kesällä hyvällä kelillä saa 5,5 l pintaan mutta muuten ei. Muuten auto on aivan loistava peli ja erittäin hyvä ajaa. Kaikki pelaa eikä lastentautea ole...kaikki pelaa ja toimii kuten pitääkin.
Kiitokset kommenteista. Samanlainen epäilys on asiasta itsellänikin jo etukäteen. Kovin huonosti vaan löytyy mitattua kulutusdataa netistä. Ainoastaan tällaisen puolalaisen kuskin pitämän "nettiajopäiväkirjan" löysin osoitteesta: http://www.motostat.eu/vehicle-stats/29467 ja tässäkin keskikulutus n. ½ vuoden ajalta oli 7,55 l/100 km.
- Obe
Obe kirjoitti:
Kiitokset kommenteista. Samanlainen epäilys on asiasta itsellänikin jo etukäteen. Kovin huonosti vaan löytyy mitattua kulutusdataa netistä. Ainoastaan tällaisen puolalaisen kuskin pitämän "nettiajopäiväkirjan" löysin osoitteesta: http://www.motostat.eu/vehicle-stats/29467 ja tässäkin keskikulutus n. ½ vuoden ajalta oli 7,55 l/100 km.
Löytyi toinen mittaus vielä Puolan pojilta (7,21 l/100 km) osoitteesta: http://www.motostat.eu/vehicle-stats/45559
- Makkeri 1
Tre-J-kylä talvella tasan 6 litraa/100km.Ohjaukseen tottuu aika pian.Sportage 2.0 AWD CRDI-R 100 KW.Ei mitään vikoja toistaiseksi.Ajettu n.14000 km.
- Juujooo
1.6 vie 7,7L satasella sekalaisessa kaupunki ja motariajossa. Maantiellä pääsee pienemmällä.
- bensaa palaa
tuo on aika tarkka oikea kulutus myös minulla...ja 90% autoista kuluttaa tuon vaikka luvataan 5 litran lukemia....näin se vaan on...
- KAUKO KA
Sportage diesel pelittää näin paukkupakkasillakin ja ON LÄMMIN!
- Rusnatse slovak
Slovakiassa nuo korean ihmeet tehdään, vodkahönössä.
taas kia-pellet yrittää kusettaa. - Piiputtaja.
Tekstiilimatot on huonot talvella. Miksi noita edes laitetaan autoihin? Onko tehtaat kimpassa astnalääkkeen valmistajien kanssa? Kesällä pölyää ja talvella aina märkänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096983- 954471
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524123- 513578
- 1923535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483532Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242989- 672764
- 492569
- 131944