valehteleva mies

hyvä uskoinen hölmö

Sain mieheni kiinni tupakoimisesta. Kun aloimme seurustelemaan hän lupasi lopettaa sen ja lopettikin mutta nyt hän on aloittanut uudelleen. lupasi taas lopettaa mut kummasti kessulle haisee koko ajan ja silmät kirkkaina sanoo ettei oo polttanu. Mitä tässä pitäisi tehdä? minua loukkaa tämä päin naamaa valehtelu enemmän kuin se että hän polttaa ja pistää miettimään mistä muustakin hän minulle valehtelee. suhteen alkuaikoina hän jäi kiinni siitä että oli vehdannut muittenkin naisten kanssa mutta tietysti väittää että näin ei ole enää tapahtunut.
tämä kikkailu on saanut minut menettämään luottamukseni mieheen kokonaan ja mietin hänen jättämistään. toisaalta sydän sanoo että rakkauden ei pitäisi näin pienestä olla kiinni. tuntuu vaan niin pahalle kun kohdellaan näin.

5

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • offtopic

      miksi naiset aina on vaatimassa tupakoinnin lopettamista??
      Pidän huolen että tuleva rakas polttelee myös...

    • ollut ja mennyt

      Pointtihan oli valehtelu ei se itse tupakointi.
      Minulla myös kokemusta miehen valehtelusta ja kyllä se sattuu kun omalle rakkaalle aletaan puhumaan potaskaa ja vielä päin naamaa...siinäpä yritä sitten luottaa.

    • luottamus,mitä se on

      Ymmärrän aloittajaa, aiheena tässä ei ole tupakka vaan luottamus.
      Joskus riittää, että luottamus rikotaan kerran. Rikottu luottamus voi nakertaa lopulta koko suhteen. Se on helppo rikkoa, mutta vaikea saada takaisin, oli aihe mikä tahansa.
      Itseltäni vedettiin matto jalkojen alta. Olen yrittänyt unohtaa, yrittänyt luottaa. Päältäpäin se saattaa siltä näyttää, mutta ei se niin ole.
      Minua ei varsinaisesti petetty, muuten kuin henkisesti. Suhde näyttää ulospäin ok:lta, näin mieskin luulee, mutta silti itken ja epäilen sisälläni koko ajan.
      Yritän olla hyvä, yritän tyydyttää mieheni ja se vie voimani. Mietin eroa, koska suhde ei omalta osaltani ole sama kuin ennen.
      Joskus pienellä virheellä voi olla suuret seuraukset. Jos yhdellä osa-alueella petetään luottamus epäilee jatkossa kaikkea.

      • voielämä..

        Ihan samanlainen tilanne täälläkin :/ Mietin vaan onko edes mahdollista rakentaa luottamusta uudelleen ja kuinka helkutissa pystyisi sitten unohtamaan menneet. Voimat vaan kuluu yliyrittämiseen ja masentavien ajatusten pois mielestä työntämiseen, tosi paha olla kokoajan. Miettii vaan oisko parempi yksin ja kiroaa sen tunteen alimpaan, joka saa pysymään vielä tässä ja yrittämään. Jotenkin vaan vahvasti tuntuu, että tämä tässä hiljalleen hiipuu tein miten paljon vain. Yhtä tunteiden ja järjen taistelua, huoh.


    • Kylmästi

      Miksi miesten puheet, mielepiteet ja teot ovat usein niin ristiriitaisia? Hullukaan ei pysy kärryillä siitä missä mennään ja mistä tuulee. Ja kun jäävät kiinni tästä, en tiedä voiko sitä sanoa valehteluksi, kiistävät munattomuuttaan kaiken.

      Tämmöinen syö luottamusta. On erittäin, äärimmäisen tyhmää, alkaa pelata jotain tämmöistä peliä mieheltä. Varsinkaan sellaisen naisen kanssa jolla on hyvä muisti ja taustalla kokemuksia epäluotettavista miehistä. Tämmöinen satuilu ja epätarkkuus pilaa suhteen, ja ero tulee.

      Varsinkin vaihe, jossa nainen kysyy selvitystä eriäville mielipiteille. Se selitys on annettava. Mykkäkoulu on sama kuin ilmoittaisi lähtevänsä huoriin samantien. Moikka vaan.

      Sekään ei pelasta selittämisvelvoitteelta, että sanoo ettei tykkää selitellä.

      On erittäin epäkohteliasta ja loukkaavaa väittää, ettei ole puhunut yhtä taitoista mielipidettä. Hetken päästä mies väittää ettei ole puhunut kumpaakaan mielipidettä. Kun ei ole ilmeisesti järkevää selitystä kummallekkaan ajatupierulle. Ja kun anteeksipyyntöäkään ei ikinä tule, tietää nainen arvonsa. Luottamusta on tuon jälkeen ainakaan multa turha enää toivoa. Missään asiassa. Ikinä.

      Näin toimii jokainen 100% rehellinen, tavallinen, kunnollinen suomalainen mies.

      Minkälaisiä ovatkaan sitten ne, jotka eivät ole 100% rehellisiä???

      Alan selibaattiin tai lesboksi, ei näitä sankareita ja besservissereitä jaksa enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe