Mitenkäs onkos asiantuntijaraatia?
Paljonko on suomeen myyty vuosien saatossa Focuksen sporttiversioita?
Focus ST170
Focus RS205
Focus ST225
Focus RS305
Focus RS500
Focus ST / RS määrä suomessa?
8
513
Vastaukset
- köf
Juu tietoa on
Noin 2 kpl..
hihhhiiiiiiiii - masterfit10
Heippa tietämätön, minustakin olisi kiva tietää, etenkin RS malleista, koska ostin juuri sellaisen....
olisi myös kiva tietää, mikä korjaamo on perehtynyt RS malleihin, etenkin pääkaupunki seudulla!!
ps.onkohan RS omistajilla mitään klubia tai vastaavaa??
t.masterfit - Tilastot sekaisin
2000-luvun puolivälissä ajoneuvorekisterissä oli joitakin 2.0i 16V -malleja RS-malleina. Vakuutusmaksu sen mukainen, kunnes korjattiin rekisterivirhe. Katsastuksessa noita nuohottiin tietojen osalta.
- RS Fanittaja
305hv RS Focuksia on 4kpl ainakin myynnissä Nettiautossa!
RS 500 on 2kpl myynnissä numerot 210 ja 211!!
jos olisi 60000€ rahaa niin hakisin pois kuleksimasta!! - RST2013
Itse kuulun Cosworth & RS Clubiin. Enemmänkin tyypit erikoistuneet vanhoihin 70-90luvun voorteihin,mutta seasta löytyy myös uusien 2000-2010 luvun voortien omistajia.Itse kuulunut kyseiseen järjestöön jo kymmenen vuotta. Mut en aktiivina.
Oma veikkaukseni,että focus st225 malleja on myyty suomeen n.100kpl,jos laskeskelee et n.20% on myytävänä nettiautossa automallia. RS ja RS500malleja myyty varmaan yhteensä n.30kpl 20kpl RS ja 10kpl RS500.
Kuitenkin tälläiset varsinkin RS-mallit tarvitsevat sen ihan oman ostajakuntansa eikä ole mikään ihme,kun etuvetoisesta autosta saa maksaa yli 40ke.Vaikka hienoja pelejä ovatkin kesällä kulkemaan. Kuitenkin harva ajaa kaasupohjassa kokoajan ni se vetely tai miksi sitä nyt sanotaan on niin pientä kuitenkin. Mut tuollaisessa perus matka-ajossa / kaupunki ajossa ni ST ja RS-mallit ovat aivan omiaan ja se mikä on hienointa kuski voi olla 20-vuotias taikka 60-vuotias. Autoa on vaan helppo ajaa.
Kuitenkin tuohon rahasummaan,kun lisää "vaan" 10-15keke ni saa jo neliveto turbon. Itse en paheksu etuvetoistakaan tehoautoa,kun itsekin sellaisella ajan,mutta monille se ainut ja oikea vaihtoehto on joko takaveto taikka neliveto.
Tämähän on vain minun mielipide. Itse omistan Etuvetoisen käyttöauton ja takavetoisen harrastepelin.- Kokemusta on
Soita autorekisterikeskuseen sieltä saa tiedon.
- Rs st
Ei tollasiin perustekniikkaa sisältäviin autoihin tarvita enempää erikoistumista kuin perusmoottorilla oleviinkaan focuksiin. Onhan niissä ympärillä vähän erilaiset muovit ja "kilpa" henkinen sisusta mutta ei ne tekniikaltaan ole sen ihmeellisempiä että niihin tarttis ihmeellisemmin erikoistua. Ferrarit, lambot, maseratit , bugatit erikseen:)
- Mokateko
Ajattelitko että kaasu pohjaan vaan ja kukkahattu päähän .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875