Focus ST / RS määrä suomessa?

Tietämätäntollo2011

Mitenkäs onkos asiantuntijaraatia?

Paljonko on suomeen myyty vuosien saatossa Focuksen sporttiversioita?

Focus ST170
Focus RS205
Focus ST225
Focus RS305
Focus RS500

8

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köf

      Juu tietoa on

      Noin 2 kpl..


      hihhhiiiiiiiii

    • masterfit10

      Heippa tietämätön, minustakin olisi kiva tietää, etenkin RS malleista, koska ostin juuri sellaisen....
      olisi myös kiva tietää, mikä korjaamo on perehtynyt RS malleihin, etenkin pääkaupunki seudulla!!

      ps.onkohan RS omistajilla mitään klubia tai vastaavaa??

      t.masterfit

    • Tilastot sekaisin

      2000-luvun puolivälissä ajoneuvorekisterissä oli joitakin 2.0i 16V -malleja RS-malleina. Vakuutusmaksu sen mukainen, kunnes korjattiin rekisterivirhe. Katsastuksessa noita nuohottiin tietojen osalta.

    • RS Fanittaja

      305hv RS Focuksia on 4kpl ainakin myynnissä Nettiautossa!

      RS 500 on 2kpl myynnissä numerot 210 ja 211!!
      jos olisi 60000€ rahaa niin hakisin pois kuleksimasta!!

    • RST2013

      Itse kuulun Cosworth & RS Clubiin. Enemmänkin tyypit erikoistuneet vanhoihin 70-90luvun voorteihin,mutta seasta löytyy myös uusien 2000-2010 luvun voortien omistajia.Itse kuulunut kyseiseen järjestöön jo kymmenen vuotta. Mut en aktiivina.

      Oma veikkaukseni,että focus st225 malleja on myyty suomeen n.100kpl,jos laskeskelee et n.20% on myytävänä nettiautossa automallia. RS ja RS500malleja myyty varmaan yhteensä n.30kpl 20kpl RS ja 10kpl RS500.

      Kuitenkin tälläiset varsinkin RS-mallit tarvitsevat sen ihan oman ostajakuntansa eikä ole mikään ihme,kun etuvetoisesta autosta saa maksaa yli 40ke.Vaikka hienoja pelejä ovatkin kesällä kulkemaan. Kuitenkin harva ajaa kaasupohjassa kokoajan ni se vetely tai miksi sitä nyt sanotaan on niin pientä kuitenkin. Mut tuollaisessa perus matka-ajossa / kaupunki ajossa ni ST ja RS-mallit ovat aivan omiaan ja se mikä on hienointa kuski voi olla 20-vuotias taikka 60-vuotias. Autoa on vaan helppo ajaa.

      Kuitenkin tuohon rahasummaan,kun lisää "vaan" 10-15keke ni saa jo neliveto turbon. Itse en paheksu etuvetoistakaan tehoautoa,kun itsekin sellaisella ajan,mutta monille se ainut ja oikea vaihtoehto on joko takaveto taikka neliveto.

      Tämähän on vain minun mielipide. Itse omistan Etuvetoisen käyttöauton ja takavetoisen harrastepelin.

      • Kokemusta on

        Soita autorekisterikeskuseen sieltä saa tiedon.


    • Rs st

      Ei tollasiin perustekniikkaa sisältäviin autoihin tarvita enempää erikoistumista kuin perusmoottorilla oleviinkaan focuksiin. Onhan niissä ympärillä vähän erilaiset muovit ja "kilpa" henkinen sisusta mutta ei ne tekniikaltaan ole sen ihmeellisempiä että niihin tarttis ihmeellisemmin erikoistua. Ferrarit, lambot, maseratit , bugatit erikseen:)

    • Mokateko

      Ajattelitko että kaasu pohjaan vaan ja kukkahattu päähän .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe