Onko 7" tuuman Samsung galaxy hyvä? Onko kellään tietoa onko netti ilmainen ja maksaako kuinka paljon...? käyttökokemuksiakin, sillä olen ajatellut ostaa!?
Samsung galaxy tab 2, 7"
5
306
Vastaukset
On hyvä. Mikään ei ole ilmaista eli netti maksaa liittymäkohtaisesti. ( Ellei käytä wlania.)
- annulikka
Kiitos!!:)
- 5230,. (500)
kolmisen viikkoa takana tab 2 7.0 käyttöä,onneks päädyin tablettiin sillä suunnittelin ensin jonkun 4 tuuman älyluuria,tämä tab on paljon kivampi kaikessa,iso näyttö helpottaa surffailua,pelien pelaaminen mukavaa kun on kookas näyttö esim temple run mahtava peli tabille,netti on nopea ja sivut aukeaa kuin tietokoneessa esim vaikka operalla verkkopankin sivu aukeaa kuin pc:llä joten laskujen maksuis sama näkymä,samoin sähköposti...muita kuin gmail sp tilejäsi on helppo hoidella selaimilla näkymä sama kuin pc:llä,tämä korvaakin jo tietsikan aika pitkälle päivittäisissä asioissa nykyään käytän harvoin pc:tä,ja play kauppa on hyvä androidilla saat niin paljon sov kuin jaksat ladata,ja vielä tässä on siis 4.0.4 käyttis millä näkyy mm katsomo ja esim big brother 24/7 tosi hyvin..isona plussana on 1080p video tuki joten voit nauttia youtuben upeista hd videoista kirkkaalta terävältä näytöltä
- latzi23e
onko siiinä tabissa kamera? :))
- 5230,. (500)
on pääkamera 3,5 mp ja etu kamera vga jolla onnistuu esim skype video puhelut joita olen testannu ihan hyvä laatusta videopuh kuvaa,normaali video 720p 30fps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668