Heippa!
Olen tässä ostamassa digikameraa. Vaatimukseni ovat vähintään 5 megapikseliä (koska graafisena suunnittelijana tulen tarvitsemaan suuria printtejä), jonkun verran manuaalitoimintoja, hintahaarukka 300-450€, pokkarimalli, mac-yhteensopiva. Olen tehnyt paljon vertailua internetitse ja huomannut HP Photosmart R707:n olevan aika monipuolinen kamera.
Onko näin, onko kokemuksia?
Millainen HP on kameranvalmistajana?
Käykö kyseiseen kameraan Sandiskin CompactFlash-muistikortti?
Pikaisia kommentteja odotellen,
-Ällä
HP Photosmart R707
6
1394
Vastaukset
- Mikko
Itselläni ja kavereillani on ollut HP digi kameroita eikä kukaan ole ollut tyytyväinen kameroihinsa. Oma ehdotukseni olisi joku ns. kamera merkki esim. Nikon tai Canon. Esim Canonin G5 kameraan et luultavasti pettyisi.
- Ällä
Jep, juuri tuota olen pelännytkin. Ongelmani on vain se, että vanhempani ovat lupautuneet maksamaan digikamerani, jos tilaan sen HobbyHallista. Siellä ei valikoima tietenkään ole kovinkaan kummoinen. Vaihtoehtoina olisi mm. Sony Cyber-shot W1 tai Canon Dicital Ixus 500.
Mainitsemaasi Canonin G5:sta sieltä ei löydy, mutta se olisikin jo vähän liian tyyris.
Kiitos todella paljon vinkistä, se taisi nyt saada minut jättämään sen HP:n hyllylle :) - jk01
Ällä kirjoitti:
Jep, juuri tuota olen pelännytkin. Ongelmani on vain se, että vanhempani ovat lupautuneet maksamaan digikamerani, jos tilaan sen HobbyHallista. Siellä ei valikoima tietenkään ole kovinkaan kummoinen. Vaihtoehtoina olisi mm. Sony Cyber-shot W1 tai Canon Dicital Ixus 500.
Mainitsemaasi Canonin G5:sta sieltä ei löydy, mutta se olisikin jo vähän liian tyyris.
Kiitos todella paljon vinkistä, se taisi nyt saada minut jättämään sen HP:n hyllylle :)Postimyynnistä ostaessasi voit kokeilla kameraa kaksi viikkoa. Ei tarvitse luottaa "asiantuntijoihin"!
- Akvavitix
Lonkalta on helppo heittää näitä "hyviä neuvoja".
Tuo Canon G5 on n. 250 euroa kalliimpi kuin R707, joka maksaa vain 335.
Voisin myös kertoa, että minulla ja kavereillani on ollut lukuisia ns. merkkikameroita, eikä kukaan ole ollut tyytyväinen kameroihinsa.
- tyytyväinen
ostin R707:n keväällä ja nyt kesän kuvanneena olen yhä tyytyväinen. Ei vikoja, hyviä kuvia, akku kestääää, mahtuu farkun taskuun ja on jopa tyylikäs päinvastoin kuin muut HP:n kamerat.
Muistikorteista käy Secure Digital ja MMC, ei Compact Flash.
Olin aikeissa ostaa Nikonin, mutta jotenkin tämä R707 oli vain houkuttelevampi. Enkä ole katunut, ainakaan vielä. - Ällä
Apua apua. Mikäköhän nyt sitten valitsen...? Se HP kyllä nyt taisi jäädä. Tällä hetkellä olen Sonyn ja Canonin välimaastossa.
Mutta kiitos kaikille tosi paljon vinkeistä, saa niitä edelleenkin laittaa :)
Mukavaa loppukesän jatkoa kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87945Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?113778Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39730- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699