Halut ja kesto

Anu

Minua haluttaa liian harvoin. Haluaisin haluta useammin, mutta kun ei värähdä niin ei. Tarvitsisin luullakseni hyviä seksikokemuksia, sellaisia nautinnollisia, jotta innostuisin seksistä enemmän.

Ongelmana on vain se, että sillon kun minua haluttaa, poikaystäväni laukeaa liian nopeasti, enkä minä saa lainkaan. Koska emme ole rakastelleet pitkään aikaan, ei kai ole ihmekään, että tulee äkkiä. Ja sitten minä olen pettynyt, enkä taas halua vähään aikaan...

Noidankehä on valmis. APUA!!

10

2272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

Anna sille uudestaan niin katotaan miten käy. Jos et anna sille usein niin tottakai se laukeaa nopeasti. Eikä ole mukavaa ajatella muttereita kuin on seksihommissa.
      Ei se kauan jaksa sun kanssa olla tuolla tyylillä.

• olli

Iso asia sinulle pieni asia ihmiskunnalle. Häpeä!! Maailmassa on katulapsiayms. ja sinä nariset pikkuasioista

• Joonas

Maailmassa soditaan, ihmiset näkevät nälkää ja AIDS leviää. JA SINULLA ON AIKAA NIUHOTTAA TÄÄLLÄ!?!?!

• Linda
        Joonas kirjoitti:

Maailmassa soditaan, ihmiset näkevät nälkää ja AIDS leviää. JA SINULLA ON AIKAA NIUHOTTAA TÄÄLLÄ!?!?!

Ei helvetti, mitä sä sitten täällä teet itse? Mene sotimaan, näkemään kurjuutta! Älä kuitenkaan tänne tule saarnaamaan ja ketään tuomitsemaan.

• Joonas
        Linda kirjoitti:

Ei helvetti, mitä sä sitten täällä teet itse? Mene sotimaan, näkemään kurjuutta! Älä kuitenkaan tänne tule saarnaamaan ja ketään tuomitsemaan.

Aikaisempi viestini oli tarkoitettu ollille. Pahoitteluni, että ymmärsit sarkasmini väärin. Ketjun aloittajan viesti on aiheellinen, ollin kaltaiset taas joutaisivat... muualle.

• Linda
        Joonas kirjoitti:

Aikaisempi viestini oli tarkoitettu ollille. Pahoitteluni, että ymmärsit sarkasmini väärin. Ketjun aloittajan viesti on aiheellinen, ollin kaltaiset taas joutaisivat... muualle.

anteeksi, siis todella.Jotenkin oletin sun olevan samaa mieltä kuin Olli.

• A.I.

Olet saanut jostain tuon käsityksen, että naisen pitää haluta hirveästi. Jos ei haluta niin ei haluta ja piste. Kaikki naiset eivät välttämättä tarvitse seksiä lainkaan. Pääasia kuitenkin on, että pidät miehen tyytyväisenä ja hommaa harjoitellaan tarpeeksi usein.

• M25

Ei kai sitä tarvitse 1. laukeamiseen lopettaa? Miehesihän voi laukeamisen jälkeen jatkaa hyväilyä käsin tai suulla ja hetken päästä miehesikin tekee taas uudestaan mieli...

• Nainen

Niin minäkin luulin aikoinani, mutta kun oikea mies kohdalle sattuu tai sitten opettelet nykyisen kanssa niin kummasti niitä haluja löytyy naiseltakin ....

• aviomies27

Eli olen miehen samassa tilanteessa, siis sillä nopeasti tulevalla harvasti saavalla puolella.

Kyllä se suunnattomasti alkaa korvien välissä rassata kun joutuu tuohon "noidankehään". En yritä vaimoani painostaa asiassa ja onhan sitä omakin käsi keksitty, mutta ei se ikinä ole sama kuin vaimon kosketus.

Omasta puolestani voisin vain ehtottaa, että vaikka sinua ei aina haluttaisi, voisit vaikka silloin tällöin tyydyttää miehesi mm.kädellä, niin ettei se ainoa kosketus olisi se kerran-kuussa-pikaseksi. (oma vaimoni ei tähän kuitenkaan ole lämmennyt)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe