Tapaatteko käyttää koiraa hierojalla?
Kuinka usein?
KOIRA HIEROJALLE
5
101
Vastaukset
- joobax
Hieron itse. Kerran pari viikossa. Jos olis tai sit kun tulee pahoja jumeja ni sitte ammattilaiselle. Toistaiseksi ollaan selvitty ihan hienosti itseksemme.
Joitain vuosia sitten käytin muutaman kerran (viikon välein) kun oli ristiselässä lihasjumia kun rajut palloleikit oli sisältäny liian äkkinäisiä liikkeitä. Sittemmin olen itse hieronut enemmän tai vähemmän säännöllisin väliajoin ja koira on pysynyt kunnossa.
- voi apuva
Kai se hierominenkin pitää osata?
- apua on saatu
Pari kertaa kuussa käydään eläimiin erikoistuneella fysioterapeutilla. Ja hoidot ovat auttaneet. Suosittelen!
No joo, ei ehkä kannata itse ruveta hieromaan ellei siitä puuhasta yhtikäs mitään tiedä, mutta jos osaa hieroa ihmistä, niin ei koira siitä niin hirveästi poikkea muuten kuin sillä että hieronnan on oltava hellävaraisempaa ettei käy vahinkoja. Itse kyselin hierojalta asiasta varsin tarkasti ennen kuin siihen ryhdyin.
Ja varmasti riippuu tapauksestakin onko järkevää hieroa itse vai onko parempi antaa ammattilaisen tehdä. Meillä ei onneksi ollut sinänsä vakavaa ja hieroja sanoi oma-aloitteisesti siinä jutellessa, että koiraa voi mainiosti hieroa kotona itsekin, ja siksi aloinkin siitä puolesta kysellä tarkemmin.
Kannattaa siellä hierojalla käydä joka tapauksessa ainakin muutama kerta ennen kuin alkaa itse hieroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566