Nuorten ajotavat varsinkin mopojen selässä on aivan hukassa, varsinkin liukkailla keleillä. Kohtasin eilen lauantaina mustaharmaseen isopyöräiseen mopoon Nivalan keskustassa; kuljettaja tuli runsaalla ylinopeudella minua pyörätiellä vastaan käyttäen koko tien sivuluisutteluunsa. Hän ei hellittänyt nopeutta minun kohdallani ja ajoi aika läheltä minua. Eikä tämä ollut ainoa kerta milloin olen törmännyt holtittoman ajotavan omaavaan mopon kuljettajaan tänäkään talvena.
Eikö vanhempia tosiaankaan huoleta yhtään että milloin lapsensa lähtevät liikenteeseen vaarallisilla mopoillaan ja piittaamattomuudellaan??
Rakentakaa keskustelua ja jakakaa kokemuksia, Kiitos.
Sivuluisuttelu mopoilla, autoilla ja traktoreilla Nivalassa!
149
3375
Vastaukset
- kusiesa
ei muutako nakki palamaan!
- pöhölöoot
kannattaa ennemmin grillata ku polttaa
- Arnold Skodanegger
pöhölöoot kirjoitti:
kannattaa ennemmin grillata ku polttaa
Olis sitä tämänki saitin voinu toi alottaja rakentaa sen uutisen pohjalta minkä luki eikä kehitellä tollasta keksittyä skeidapaskaa toisten töllisteltäväks.
http://www.kp24.fi/uutiset/320089/Liukkailla-perää-luistattelevat-nuoret-autoilijat-tarkkailussa - hgb1
Arnold Skodanegger kirjoitti:
Olis sitä tämänki saitin voinu toi alottaja rakentaa sen uutisen pohjalta minkä luki eikä kehitellä tollasta keksittyä skeidapaskaa toisten töllisteltäväks.
http://www.kp24.fi/uutiset/320089/Liukkailla-perää-luistattelevat-nuoret-autoilijat-tarkkailussaOn se hyvä kun tuolta varalaskupaikalla luisutelleelta jo lopultakin meni kortti vähäksi aikaa! Opettelis ensin ajamaan,on jatkuvasti vaaraksi muille ja itelleen. HAH!
- raatopeevvee
hgb1 kirjoitti:
On se hyvä kun tuolta varalaskupaikalla luisutelleelta jo lopultakin meni kortti vähäksi aikaa! Opettelis ensin ajamaan,on jatkuvasti vaaraksi muille ja itelleen. HAH!
voihan rätkänpylly ku tännää ajjoin peevvveeellä ni polliisit ajo vasttaa ni käänty perrään . no minä sitte pistin peevveestä läpykän tiskkiin ja ajjoin karkkuun . joten ooo hgb hiliaa tai pierasen sun nokkaan ..
- Antilesta
raatopeevvee kirjoitti:
voihan rätkänpylly ku tännää ajjoin peevvveeellä ni polliisit ajo vasttaa ni käänty perrään . no minä sitte pistin peevveestä läpykän tiskkiin ja ajjoin karkkuun . joten ooo hgb hiliaa tai pierasen sun nokkaan ..
Suksi sinä saatanan lesta helevettiin. Sinne te kuulutte muutenkin.
- päiv
mitäpä sekkää oikiastaa ees sulle kuuluu miten nuo ajelee
- semmostaseon1
Itse asiassa se hänelle kuuluu! Mitenkäs sitte kun kolahtaa? tiedät sen itsekkin että olet kusessa ja aika varmasti paskan jäykkänä. Luulen että mitä kahtonut nivalan ajotapoja nii siellä ei kukaan osaa ajaa.. vai voiko väittää vastaan.. tolppia kaatunut ja autoja mehtäsä... et oo sen kovempi että mopolla sutitat LUMELLA!! :D mua ainaki hävettäs :D
- Että nii
semmostaseon1 kirjoitti:
Itse asiassa se hänelle kuuluu! Mitenkäs sitte kun kolahtaa? tiedät sen itsekkin että olet kusessa ja aika varmasti paskan jäykkänä. Luulen että mitä kahtonut nivalan ajotapoja nii siellä ei kukaan osaa ajaa.. vai voiko väittää vastaan.. tolppia kaatunut ja autoja mehtäsä... et oo sen kovempi että mopolla sutitat LUMELLA!! :D mua ainaki hävettäs :D
Eiköhän täällä sen verta osata ajaa että varotaan muita sillä välin kun vejetään kylykimyyryä. Vaikka se menee miten lintassa nii varmasti on sen verta hyvä kuski ettei kehenkään pahki rysäytä
- vekkuli
semmostaseon1 kirjoitti:
katoskun se nivalan oma vatanen täälä niitä autoja hajottaa ja kolaroi ! .. mitä järkee mopolla ajella talvella jos ei vejä' luisua? : ) vai etkö ite vaan osaa ? väitän vastaan ! voit tulla koittaan "luisuttelijoita" vastaan kumpi "osaa" ajaa paremmin :) vähä veikkaan et me nivalaiset osataan ajaa paremmin ja hallita autoja ; )
- haistapaska:D
semmostaseon1 kirjoitti:
se on jaakola joka niitä tolppia on kaajellu paskalla ajo osaamisellaan :D
- Koettujuttu
No eihän se tellaankaan kuulu, mutta näkkyy. Sekun on niin että kun joku idiootti vettää sippaliiraa ja tullee kylykeen niin, sehän on aina toispaikkakuntalaisten vika on eksynneet sinne junttilantiaan ja saavat autosa romuksi ja sakot päälle ja luvan ajjaa kotia asti ja kortti pois siltä syyttömältä osapuolelta. Sippaliiran vetäjälle toivottettaan vain illan jatkoja ja sanotaan että lähetä lasku tuolle toopelle kun eksy tänne ja tuli sinun tielle kun harjottelit tulevaks rallikuskiks. Ja sitten vielä että käyhän mökissä serkkujas kattoon kun ajelet ohi. Että illan jatkoja vaan.
- loonii
No jos siinä on omaki turvallisuus vaarassa niin kyllä kuuluu. Vastuu on tietty kuljettajalla, mutta oikeesti hei jos luisutella pitää nii jossaki pellolla vaikka pliis.
- koittakaa tajuta
Että nii kirjoitti:
Eiköhän täällä sen verta osata ajaa että varotaan muita sillä välin kun vejetään kylykimyyryä. Vaikka se menee miten lintassa nii varmasti on sen verta hyvä kuski ettei kehenkään pahki rysäytä
Ei kukaan ei siis kukaan voi sanoa niin että se hallitsee luisussa menevän ajoneuvonsa täysin, koska siinä voi ollakin yhtäkkiä vaikka joku töyssy niin siinä voi käydä aina huonosti. Liikenteessä ei pidä leikkiä koittakaa tajuta se, vaikka ois kuinka mukava vähän leikkiä mutta, kun ette ole liikenteessä yksin
- ei nyt taas
Kokemuksia näistä keskusteluista, ei ole kuin sen verran, että mitään ei tule tapahtumaan.
- ihkutosion
Kokeilkaapa huviksenne soittaa poliisille näistä sivuluistelijoista. Vastauksena: Pitäis ottaa poliisiin yhteys virka-aikana. No sitten kun ottaa yhteyttä virka-aikan yhteyden niin poliisi sanoo. No mehähän ei yksin kertaisesti voida näille mitään, kun ei ole resursseja, on miehistö pulaa, liian laajat partiointi alueet..... jne....liibalaaba...... Eli siis ei kannata vaivautua edes moisesta asiasta. Kannattaa vain odetella suvikelejä,tai että ne teilaa ittensä auton resuillaan tai ajavat auton alle mopon resuillaan jne.... Koska eihän näistä kasva aikuisia vaan isoja joilla on alaluokkalaisten tavat.....
- Saamattomiakaikki
Jos luisua osaa vetää niin kuski ei kyllä taida olla holtittoman ajotavan omaava kuski ! Jos se tulee suoraan ja sitte vielä ajaa päälle nii se vasta holtitonta ajoa!
Ps. Eikö vanhemmat ostanu mopoa kun olit lapsi vai mistä kiikastaa?- Kahva eellä vaan
Tais olla ite se holtittoman ajotavan omistava mopokuski aikonaan :D About 50v sitte
- loonii
Sillä ei ole väliä osaako luisuttaa vaa että se on vasten lakia ja mistä se vastaantuleva tietää osaako luisuttaa. Järki käteen ja luisutelkaa pelloilla.
- hööhöh
voivoi, ei tuu loppumaa luisuttelu jos minusta on kiinni perkele. vejetään entistä kovempaa kahtapuolta tietä ja entistä lähempää ihimisiä!!!!
- huoh -.-
murrosikäinen yläaste/amislainen juntti jolla on ongelmia äidin kans
- welcometestaan
Tules juntti kokeileen niin koet elämäs yllärin... voipi ollaa että siirryt potkukelkka puolelle, ja saat vain kattella kun toiset vetää sippaliiraa... On meinaa ne ajokortti asiat sen verta tievossa...
- luiska
hillitötnä lutsia vaa
- es-11v
Ui on kyllä taitava kuski ku vettää lutsia pyörätiellä ja tommosen esteen ohi täysiä!
- kiinnostunut
Kysymys kuuluu: Kenellä on Nivalassa isopyöräinen mustaharmaa mopo? Onko kirjoittaja varma että onko kyseessä ollut todellakin mopo, ettei mikään kilvetön rossi tai piikki? Tarkenna jos osaat.
- pantterikuski
Se olin oikiasti minä mun vaaleanpunasella panterilla.
- jore5
jonneja kaikki
- kiksi1
vejäppä kätee
- omituinenpersereikä
kiksi1 kirjoitti:
vejäppä kätee
hanska on mukavampi
- anneli
ei hiivattiko kunnon rageolli:D mitänää kävelet keskellä tietä ja hortoilet mite sattuu meleko holtitonta!
- isomies5
lestatiolaiset ajjaa raato peeveellä kaikkie päälle ja sitte kaikki kuollee
- vekkuli
lainakkaa se 200e niin päsen itekki nakkellee peeveellä mutta minä oon kohtelias nuori ja kierrän ne käveliät sieltä ojan bohojalta asti ku menee niin tapissa .!
- GEORGIOS
kaasu pohjaan, jeesus ohjaa
- werti5
Vitun lesta juntin menkää ottaa sitä isänne moloo perseesen.
- kovaäijä
meigä ajjaa peevveellä kunnon kahavin mäiskkeesä penkkaan
- wert5
V.itun lesta juntit menkää ottaa juoppo isänne molo perseeseen.
- liukas_takakumi
tuunko antaan tyylinäytteen omista luisutteluista?
- werti5
ota vaa tyylinäyte isäs molosta lesta
- liukas_takakumi
werti5 kirjoitti:
1.en oo lesta
2.en oo homo - werti5
liukas_takakumi kirjoitti:
1.en oo lesta
2.en oo homoisäs pistää molosa su perseesee vaikket homo ookkaa
- einokki
werti5 kirjoitti:
isäs pistää molosa su perseesee vaikket homo ookkaa
ja mikäs vittu se sinä werti oot muita ja haukkumaan? mee hoitoon...
- werti5
einokki kirjoitti:
ja mikäs vittu se sinä werti oot muita ja haukkumaan? mee hoitoon...
hoidossa kävin mutta ei auttanu.. minä oon nii saatana kova äijä että mulla on vara haukkua muita
- jooh2
werti5 kirjoitti:
pojalla monipuoliset puheen aiheet! hienoa! siinä meillä fiksu kaveri ja molosta puheen ollen ni tottakai pyllyy vaa!!
- hallinkatto
magia vetästä luisuu vähä kyläl
- antero
NO HEPHEP NAKKIPALAMMAAA
- ilonpilaaja
anteron housusa pallaa nakki
- jo on
ei kai taas tämmöstä -.- osta itelleski mopo nii tiiät miltä tuntuu ku vejetää hillitöntä luizia ;) aivan mahtavaa, olisit ite hypänny ettee jos se niin paljon häirihti! :))
- R.P
"rakentakaa keskustelua" :D luuletko että nää junttilestat ja jonnet osaa sellaisia hienouksia?
Jännäku nämä luisuttelijat valittaa että tästä aiheesta vikistään,eikö nämä munapäät tajua että holtiton ajaminen on rikos? - vekkuli
no eikö nyt pitäs olla kaikilla kaikki hyvin ku siltä yheltä auton ruttaajalta lähti kortti ? itelle ainaki suuri helpotus :D
- pelkuri
ei sitä kortilla ajeta, ei varsinkaa hullut
- Raaka säne!
pelkuri kirjoitti:
ei sitä kortilla ajeta, ei varsinkaa hullut
Nivalaha on kuuluisa ku joka viikko melkee eri juttu jossai suomi24 tai eri lehissä:D soittakaa poliisit jos teitä ressaa luisuttelu,tai hypäkkää etee nii et se luisuttelia kaatuu tai ajaa ojaa ja käykää jututtaa sitä..vittu niisäälittävää tämmöne paskajauhamine täälä 24ssaki että!! Ei paljo pitäs ressata sua josse ei suhu osunu tai mittää ja varmaa kuskiki näkisut ja väisti sen verra et ei kolaha!!!voi jeesus sanon minä:Dd
- kyllä kytät auttaa!
Raaka säne! kirjoitti:
Nivalaha on kuuluisa ku joka viikko melkee eri juttu jossai suomi24 tai eri lehissä:D soittakaa poliisit jos teitä ressaa luisuttelu,tai hypäkkää etee nii et se luisuttelia kaatuu tai ajaa ojaa ja käykää jututtaa sitä..vittu niisäälittävää tämmöne paskajauhamine täälä 24ssaki että!! Ei paljo pitäs ressata sua josse ei suhu osunu tai mittää ja varmaa kuskiki näkisut ja väisti sen verra et ei kolaha!!!voi jeesus sanon minä:Dd
joo poliisit vaan kylille ni kyllä lähtee! mutta nyt heräs kysymys! Moniko V.ittu ajaa niitä karkuun no totta h.elve.tissä ne jotka ajaa omalla tyylillään penkkoja levitellen!
- paikkakuntalainen63
Tässä illalla Suomi24:sta selaillessa löysin tämän keskustelun ja en ole aivan varma, mutta olen luultavasti nähnyt saman tai samankaltaisen pyörän Nivalan keskustassa. Tosin ennen ensilumia mutta ajo oli silti aika rauhatonta välillä. Mielestäni kyseessä ei nopeuden ja äänien puolesta ollut mopo, luultavasti kevytmoottoripyörä. Hyväksyn pienen sivuluisujen heiton vaikka keskustassakin, kunhan huomioi muut eikä aiheuta suurempaa häiriötä muutenkaan jatkuvalla ajollaan.
- raaatopeevveee
vittu lestat on kaikista parhaita kuskeja! haukkuu vaan toisia huonommiksi ihmisiksi vaikka ite on vitun noloja kusipäitä. arvostelee toisia musiikkimaun ja pukeutumis tyylin mukaan......
- hienostunut
lestoilla on halapahallin vaatteet
- Smäge
On muillaki jos ei jase hakea Seppälästä hienostovaatteita
- hienostunut
Smäge kirjoitti:
On muillaki jos ei jase hakea Seppälästä hienostovaatteita
seppälän vaatteet on kaukana hienoista.. oot selvästi vaatteiden ammattilainen
- Smäge
hienostunut kirjoitti:
seppälän vaatteet on kaukana hienoista.. oot selvästi vaatteiden ammattilainen
Olenolen
- älposse
jumalan terve!
- uskovainen1
jumala on terve mutta sinä et
- hsshsf
Nivalalaisille pyörät joilla ajella, eipähän tuu sitte NIIN kauheita kolareita :D Ja miten oikeesti ihmiset kehtaa ihan nimeltä alkaa mainitseen toisia täällä? Kyllä täällä nivalassa riittää niitä maanteiden kuninkaita, ei tarvi alkaa yhtä ihmistä syyttelemään, vaikka kyllähän teillä/niillä hurjastelijoilla vois olla semmonen pikku katsaus noihin ajotaitoihin ihan paikoillaan. Mutta siis jos haluu välttämättä rikkoa omaisuuttaan, tai päästä hengestään, niin voisi olla ihan hyvä sitte ottaa ne muut liikenteessä olevat huomioon, ettei muille tuu mitään vahinkoa. Minun puolesta sitä rötköö saa vedellä ihan olan takaa vaikka jos haluaa, kunhan ei vaa tuu mitään nokkakolareita ja kuolemia sitten muiden liikkujoiden kaas.
- Pena155
Mitä itse olen nähnyt niin joku palosammuttimen kokonen penikka ajelee harmaalla kilvettömällä krossilla sillon tällön..
- luisua
Tiedoksi vaan, kuskilla ON kortti, ja kulkuneuvo ei ole krossi, vaan mopo jonka rekisterikilpi on vain taitettu ylöspäin, elä tule tänne pätemään ennenkuin asiasta mitään tiedät.
- minäittevaa
no menipä taas
- 7v_jonne
mun jopossa on jesaria takarenkaassa se kyllä luistaa hyvin
- ootte urpoja
voi lestat viekkööt
- juu....
samanlaisia ihimisiä ne lestat on ku muutki... tutustukaa ennenku rupiatta haukkumaan niitä...........
- vihainenmiäs
tutustuttu on lukuisii ja yhen mukavan tunnen, eli ne ei todellakaan oo samalaisia enkä missää nimessä niitä hauku turhan takia. ota asioista selevää enneku tuut kirjotteleen.
- wanaha luisuttelija
eipäne näköjjää tiiä nuo joilla ei oo ikkää minkkäällaista mopua ollu että mitemmakiaa se on luisutella esim. ku justtii on lumet maahan satanu... se on nuorella kuule andrenaliini virtaa suonissa ja hauskanpitua sitä vetää luisua niin kauan ku bensaa riittää ja vielä enemmänki......... ja jos lopetettas tuo lestojen ja muiden haukkuminen niille on olemassa ihan omat keskustelualueet internetissäki :))))))))))
- robo2
Mikä siinä on että kaikki ois muka aina lestojen syytä?? Ja ketä liikuttaa minkä kaupan vaatteita ne käyttää? Menkää ihteenne!
- naistenmies
Minkä sille voi että kaikki on lestojen syytä. itselläni ei olisi heitä mitään vastaan josseivät itse aiheuttaisi syytä siihen. Jos naisia halluut nii ei kannata kulukia dimekset tai halapahallin vaatteet päällä. ilmeisesti naamas ja järkeski on nii ahterista että ei sua naiset huolis muutenkaa koska et oo tuommosta seikkaa ottanu huomioo ollenkaa.
- komistus
eipä tarvi mennä ihteesä ku on nainen, hahhahaa! taijat olla niitä homopoikia
- pilluavaan
naistenmies kirjoitti:
Minkä sille voi että kaikki on lestojen syytä. itselläni ei olisi heitä mitään vastaan josseivät itse aiheuttaisi syytä siihen. Jos naisia halluut nii ei kannata kulukia dimekset tai halapahallin vaatteet päällä. ilmeisesti naamas ja järkeski on nii ahterista että ei sua naiset huolis muutenkaa koska et oo tuommosta seikkaa ottanu huomioo ollenkaa.
katohhan "naistenmies" puhuu! poika saanu kerran pillua ja nyt koko maailman pitää kuulla siitä! Kyllä niillä halpa-hallin kuteillaki irtoaa ja on tullu dimeksilläki! :D ja v.ittu ihan varmasti kaunimpaa ku se sun yhen kerran kurppa..
- turha väittää vastaa
naistenmies kirjoitti:
ei seksiä ilman dimeksiä (;
- antero
Lestat on puolta rennompia ku hevisaurukset!!!!
- ilonpilaaja
antero on ilimeisesti itekki juntti ku kerra lestoje kaa vehtaa.
- Fiona_117
Darwin kyllä korjaa omansa pois :)
- bitch please
Lutsia.
- vesipää
luulekko tämän auttavan? tästä ne vasta saa inspiraatiota siihen :D
- niemikorpi
lähtee hyväs rötkössä. Lestat on sisäsiittosia sikoja ja tosi kivoja jos pysyy aitauksessa!
- kyrpäpetteri
niemikorpi kirjoitti:
lähtee hyväs rötkössä. Lestat on sisäsiittosia sikoja ja tosi kivoja jos pysyy aitauksessa!
penistä
- roskapostirobotti3
On se nimettömänä täälä hyvä huuvella :) Nivalaiset kaikki on sammaa paskaa sakkia jokka ei aattelekko ommaa nokkaa ja palosammuttimet aattelee myös sitä mautua tai jotaki pörisevvää. Tiijoksi vaan että oikialla autolla on makiampi vettää luisua.
ps. myös nivalalalalainen - kyrpäjooseppi123
EI VIDDU TE OOTTA JO TYHYMIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOPOILLA PITÄÄ LUISUTTAA SAATANA.NORMAALI AJO ON PERSEESTÄ!!!!!!
- 0¤"FR
Luisuttelevilla kuskeilla on vain ajotaito hukassa.
- janijaakolaonvajaa
joo jos vaikka sanosin tähän että mieluummin asun nivalassa ku jossain isossa paikassa kerta täälä on enempi rauhaa ja saa rauhassa suttailla ja luisutella niin paljo ku haluaa :)
- audimies
muuttasit tuonne jonnekki vielä perseempää mitä nivala on nii saisit iha oman rauhan nakella luisua sillä mersu räyskälläs
- miikka-mkonhomo
jännä ois tietää kuka on nakellu luisussa tätä kateellista muoria vastaan !
- äijä100
katteelline muori kasvaa kohta persseestäs pentu
- plop2
voi hyvänen aika , millon kasvatte aikuisiksi ?
- isomiees
nivalalaaeset juntit ei kasva koskaa aikusiks. huom. mopopojat ei oo vielä aikusii ku niillon mittaris vasta 15. saatanamoisia jonne pentuja nuo nykynuoret
- NIVALAN ROUVA
isomiees kirjoitti:
nivalalaaeset juntit ei kasva koskaa aikusiks. huom. mopopojat ei oo vielä aikusii ku niillon mittaris vasta 15. saatanamoisia jonne pentuja nuo nykynuoret
isomies! me "juntit" tehää töitä ja maksetaa mopot jne. ite ... toisinku te helevet*n kaupunkilaiset , joille isi maksaa ... kyllä se jonne taidat olla sinä ,ku täällä suomi24:ssa marttakerhossa jauhat muorienkaa paskaa :)).... KIITTI JA KUITTI.
- Ihmisperseet
kaikki te ihmiset olette maailman syöpä. menkää itseenne ja muistakaa vinkua paljon maailman pahuuksista internetin keskustelupalstoille!
- WE NEED TASA-ARVO
on se vaarallista totta kai mutta sitten kun mummot alkaa niillä rollillaan vehtaamaan niin yhtä lailla ruumiita tulee? TASA-ARVO NIVALAAN!!
- pilkunjyystäjä
totta_kai. lol
- penkka penkka.......
jos rupiaa vikisemmää nii ei tarvi tulla ajelemmaa kylille ku näkee et vejetää luisua
- Keppihevonen
kato kaupatki on kylällä -.- eli kyllä siellä tarvii käyä
- lesta2
muutko ei osaa vetää luzia penkasta penkkaa ku lestat mietikää nyt vi . tun hom..ot ja jos se luisuttelu jotaki nui saa t anasti ressaa ni tuu kavereittes kans pysäyttelee ne luisuttelijat ja pukkikaa ojaan mopot jos saatte kiinni mutta ette saa etes autolla kiinni peewwee mennee mistä vaa 80km/h vissiirissä!!!!!!
- esa.koutonen1
dildovelluuuuuuu
- jååååå
se ompi omaasiasa vettääkö luisua vai ei ja saattaa se vakkuutuski korvata
- 50cc!!
Mullakaa korttia ja vejän kylillä about 80 mittarissa sivuluisua :D ei nuo kytätkää palioo pelota niitä pääsee iha helposti karkuu vaikka 50cc:llä
- pallinkasvatuslaitos
on kyllä pelle hommaa ruveta tänne vittuilee voi voi kasvattakaa pallit ja menkää päin naamaa sanoo jos on ongelma !
- hohhoijaa aatelkaapa
Jännä juttu että teijän mielestä jokaiseen nivalan ongelmaan on syynä lestatiolaiset.
Vaikken ite kyseiseen yhteisöön kuulu, tuntuu vähä tyhmältä syyttää niitä.
Kyllä me muutkin osataa luisussa ajaa - tonnikone
:DDDDDDD voi naistenmies ettet vaa luulis itestäs pikkusen liikoja ei taija burberryn paijoilla ja AIJOLLA CAPILLA irrota yhtään sen enempää ;) nolo materiaalimooses.
- ajanu jo pitkään
Tais tulla mopo ukkojen riitely palsta! Tulisitte tänne radalle ajaa ettekä kehus olemattomilla taidoilla täälä! Luisuttelu toki mukavaa mutta tehdään se sallitulla alueella ja turvallisesti.
- UKKI 77
MOLOPÄISEN LUISUTTELIJAT VOI PARHAITEN PYSÄYTTÄÄ HEITTÄMÄLLÄ
KEPIN PINNOIHIN MITÄ LÄHEMPÄÄ AJAA SITÄ HELPOMPI ON HEITTÄÄ KEPPI
ETURENKAAN PINNOIHIN SIITÄ ÄITYLIN KULTAPIENI OTTAA LUKUA AIKAS ÄKKIÄ- pienempi UKKI
HIENOA UKKI! kymmenen pisteen älynväläys! Sinä se vain talvella kaivat hangen alta yhtäkkiä kepin kun mopopoika on kohdalla ja lykkäät sen salamana pv:n umpinaiseen vanteeseen pinnojen väliin! Ja tämä äitin kultapieni V.ittu teilaa sinut seuraavan kerran ku läheltä oon ajamassa siellä se ukki sitten räpistelee hangessa :( :D
- ddddddddddd
OMG.. :O Tajuaa tätä lukemalla et mistä nivalaiset on maineensa saanu. Tässä porukassa on "junttius" kyllä hiottu huippuunsa. Ja ei, se ei ollu kohteliaisuus.
- vekkuli
voi jumalauta voitteko jo lopettaa! joku vanha muori säikähtäny ku joku tullu luisussa vastaan niin täälä vittu samantien LESTALESTALESTA -.-.. menkää ny vähä itteenne ja lopettakaa tuo turhanpäivänen kommentointi !..
- 123 mese
vekkuli kirjoitti:
voi jumalauta voitteko jo lopettaa! joku vanha muori säikähtäny ku joku tullu luisussa vastaan niin täälä vittu samantien LESTALESTALESTA -.-.. menkää ny vähä itteenne ja lopettakaa tuo turhanpäivänen kommentointi !..
katteellisiaku ei itellä oo mopoo eikä oo LESTA!
- julkisiakirjoituksia
Onko tässäkään nyt mitään järkeä kirjotella tänne ? Jos on meinannu "päälle" ajaa ni kannattais varmaan ottaa selvää ja ilmoittaa poliisille ? Ei se mitään hyödytä että tänne kirjoittaa, varmaan huomaat että tänne ei tuu ku negatiivista kritiikkiä ja haukkuja.
- myötähäpeä
voi vittu mikä keskustelu !!!!! facepalm* tässä oli tarkotus keskustella sivuluisun vetäjistä nivalasta , eikä siitä miten lestat pukeutuu , ja miten kaikki tuntuu olevan niitten syytä ! vitut ole kaikki niitten syytä !!
- VÄÄNTÖJÄ AINAKI LÖYTYY
Vittu tääläki on kovaa porukkaa luukuttaa jollaki 50cc 80kmh
- ruaato
Ja voi herranisä... A. Opetelkaa kirjottamaan edes vähän alusta. Ja B. Juttu tosiaan paisuu luisuttelusta lestojen haukkumiseen ja mopojen äkäsyyteen... :D Ei siinä, en minäkään lestoista tykkää. Ja lopuksi, ei me olla Nivasta. (Niva -» nivalainen, Nivala -» nivalalainen)
- jooooo
tollo nivalainen on murresana!
- Ho-Mo
Holtittomat Mopoilijat,,,,HOMOT
- kevari-mauno
Mulla on kevarisa 147 hv revippä siittä.
- lesta2
SLÄP*Teitä lestavastaisia on
juuri heitetty hikisellä kikkelillä. Tästä alkaa LERSSILLÄ LÄTTYYN! :D
Pelissä on yksi sääntö: Ette voi läimäistä ketään, kuka on jo sinua
läimäissyt. Rankaise niin montaa ihmistä kun vaan pystyt!!! Ps. oon lesta ja mun peeveessä on 300 kilometriä sekunnissa heppoja. Mun pappa raiskaa teijjän lapset ja lapsenlapset. - ylpee lesta
Meijän perheessäpä on 46 kevaria. Yks joka kersalla. 46 luisuttaa.
- jonte4
Myydään: suzuki Pv
vm: 90
Hinta: 420
puhelin:0505974223 - No hohhoijaa
No juu, kyllä tämä näyttää nyt pahasti siltä, ettei Nivala ois tarvinnut omaa palstaa tänne. Karvattomat kakarat jauhaa lestapaskaa minkä kerkiää...Meni tämäki juttu alotuksen jälkeen täysin asiattomaksi paskaksi. Hävetkää urpot! Ei näitä muutenkaan jaksa enää kukaan lukea...
- KyRpeLIINI!
Itseasiassa ajelen :--DD ebin juddu
- uimahallin narut
Luisutan myös karvoja ajaessa, rebi siit! Kaikki mun 23 veljee ja 20 siskooki kuulema tykkää.
- Lapsi
ei ole terve, jos hän ei voi leikkiä
- myöshuolestunut!
Joku sekopää meinasi ajaa päälleni paloaseman edessä menevällä pyörätiellä kun tuli ainakin satasta takaa päin ..... voivoi ei edes ehtinyt nähdä pyörän merkkiä mutta musta se oli. lapset lapset!!
- se oli terpi
Se olin minä ! enkö kiertänytkin sinut kauniisti hallitussa sivuliirdossa? :)
- häppä
imekää pippeliä
- solikka MAN
HUOM!! varokaa vihreää solikkaa se mennee rötkössä!
- niva1a
nivalalaiset on nivalalaisia vaikka voissa paistais onneksi muutin sieltä pois
- opetelkaa tavoille
Nivala on ollut jo sen verran kauan kaupunki, että olisi aika oppia kaupunkilaisten tavoille. Muissa kaupungeissa, (esim. Helsingissä) ei nuoriso ajele traktoreilla pitkin katuja. Ottakaa pojat mallia.
- nivalan eukko
Ota muna suuhun ja painu helvett*in:)!
- hankkikaa elämä!
kateellisten panetteluaku ei ite ossaa tai ei oo mopoa!
- nörtitt!
http://pelikone.fi/pelit/autopelit/Highway-Drift-Racing/2880 vetäkkäää tuossa rötkyä jos ette muualla ossaaa :DD
- nörtin lani kaveri!
niimpä!
- Ihminen8
Kukapa ei Nivalassa päälle ajais? Ei tuu mieleenkään lähtee kylälle illasta enää ajeleen (lue: käymään kaupassa) ku L-positiiviset ja muut idiootit ajelee noita kylän kuuluisia liikenneympyröitä ku mielenvikaset. Ei tuu mieleen, että se kenen autoon joskus törmäätte traktoreilla/mopoilla/lehtipuhaltimilla, saattaa kuljettaa turvaistuimesaan pientä lasta. Ja vielä pahempaa, lapsen vanhempia. Mutta ainaskin L-positiivisista olen sen huomannut (vanhempia myöten), että EI SILLÄ NIIN VÄLIÄ OLE, vaikka yksi lapsi menehtyisikin, se on Jumalan tahto, onhan niitä ruokittavia jo muutenkin sen parikymmentä. Mutta käykää te normit töissäkäyvät ihmiset vaan päivällä kaupassa, niin saa isin pikkukullat ajella henkensä edestä kylillä (:lue, keskustavaltainen tuppukylä, jossa veroprosenttia ei saisi nostaa, vaikka mitä se näitä tukiaisia nostavia maanviljelijöitä edes haittaa, kun eivät veroja maksa pennin penniä.)
- näin se on aina ollu
Onko Nivalassa muita poliiseissa ku lestadiolaisia?
Tuo kertoo melko hyvin sen miksi lestapojat saa ajaa rattorirallia yötäpäivää keskustassa ja (L) mopopoikien ei tarvitse välittää mistään mitään kun selviävät pelkästään varotuksella jos poliisi puuttuu rälläämiseen.
- harmitus22
Ehkä vanhemmat ajattelevat naiivisti " ei se ole minun lapseni"... :(
- ärsyyyyyntynyt
Oman käsitykseni mukaan eivät välitä. Vapaa-kasvatus on lopen aika hanurista. Sen verukkeella nuoret hakee tulevaisuudessa parikymppisinä mielenvikasen paperit, ettei tarvii mennä töihin, saati sitten tehdä muutakaan.
- Tyylikkyyttäautoihin
Hommaisivat entteks kunnon vehkeitä, eikä mitään kartano vireitä bemarin tai mesen louskuja tai sitte vanhoja ford paskoja. Niin homma olis mielekästä. En oo nähny tällä kylällä vielä yhtään kunnon rassia,jota viittis etes kattella. Vanhoja ruosteenraiskaamia resuja kaikilla niillä jotka yrittää revitellä muinaisia muistoja auton resustaan. Kunnolla rakennettuja jenkkirasseja tai sitten kunnon menopelejä, ei yhtään koko kylässä. Näyttää siltä joka jepellä on äitin vanhoja kauppakasseja tai muita muinais historialliselta aikakaudelta koko kossien autokanta. Ennen kuitenki osattiin rakentaa autoja jotka oli näyttäviä ja joilla kruisailtiin tyylikkäästi ja arvokkaasta. Niin olen kerran nähnyt kunnolla laitetun 60 luvun mersun...Nykyisin ei muuta kuin reikä pakoputkeen ja kuvitellaan että auto kulkee kovempaa..... hei haloo..
- Rajat&Rakkaus!!!<3
Samaa mieltä kuin ärsyyyyntynyt!
Oma mielipiteeni on se että vapaa kasvatus on yhtä kuin hällä väliä- kasvatus.
Ei vaan kiinnosta mitä lapsi tekee. Miksi tällaiset ihmiset hankkivat lapsia? - ärsyyyyyyyyyntynyt 2
Rajat&Rakkaus !!!
- nii varmaan
oisit varmaan sinäki kossina ajanu kylällä jos ois ollu mahdollisuus tai no mistä minä tiiä sähän voit olla vaikka joku hamepelle joka ei tiiä mistään mitään.
- Samaa mieltä!!!!
Ärsyyyyyyyyyyyyyyyntynyt 1 ja 2 SEKÄ Rajat ja rakkaus:
Samaa mieltä! Ainakin hetken ajan voin tuntea että ei tämä maailma voi loputtoman pilalla olla kun kerran joillakin vielä ON vastuuntuntoa! :) - trololololoo
Täällä on kyllä flametuksen määrä huipussaan ja puolet interwepin trollirölleistä paikalla. :----D
- suikki2
am6 on paska
- drifter4nivala
Luisuu nii saaaatanasti
- kokoomus70
Se on surkeeta, kun isoremmi luistaa. Olis kannattanu vanhempieski muistaa ehkäisy, niin olisi tämäkin ongelma poissa.
- asdadffds
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei voi muutaku nauraa
- Mopopoika !
Haista sinä lesta ämmä vittu! Eikö teillä jumalauta oikeasti ole muuta tekemistä elämässä, kuin märistä täällä suomi24:ssä ?!?! mee sinäki sinne kirkkoon hoilottamaan perkele niitä vitun VIRSIÄ!!!! !!!!!!!1 VITUN MARTTAKERHOLAISET !
- Serkku lerppu
Juu lesta tykkääkin nusii omia siskoi ja serkkui ku eivät poloset muita saa:D Sairasta sakkia kuin lepra ja syvilis ja ebola PAHEMPIA:D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696